heb jij al je achievement gehaald om jezelf in het spel te zetten met de camquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef =HellFire= het volgende:
Maak daar maar 31 van, ik heb Vegas nu ook.
Die is er niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:37 schreef Hamburcher het volgende:
Die nieuwe Brothers in Arms zou ook op de gameplay zijn, die ga ik wel even checken. Daarna smeer ik hem meteen naar speed and design.
Gameplay 2006 daar staat het vast. Overigens moet iedereen die PS3 maar even bekijken want het stelt écht weinig voor. Zit geen een titel bij die zich kan meten aan de huidige Xbox 360 games (sterker nog, volgens mij waren Kameo, CoD2, PGR3 en Condemned gewoon net zo mooi als wat ik daar heb gezien)quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:17 schreef masterdave het volgende:
Kan je gewoon zondag naar die gameplay gaan, of moet ik kaartjes hebben?en waar is het eigenlijk, want wil die PS3 wel is eventjes zien.
Ik wil eigenlijk wel zondag even gaan, maar weet niet of me vriendin mee wil nog, of misschien iemand hier?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:06 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga wel gwn lkkr rondlopen en doen..
MS zou je idd kunenn helpen, niet dat ze dat gaan doen denk ik.quote:
Mmm, crap. Zijn er verder nog 360 games dan die niet de eerst volgende week al in de winkel liggen?quote:
Ja Mass Effect en Halo 3 zijn speelbaar. Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:53 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Mmm, crap. Zijn er verder nog 360 games dan die niet de eerst volgende week al in de winkel liggen?
Mass Effect perhaps?
Die kun je verwachten. Niet meer en niet minder.quote:Nieuwe Xbox 360 games waren dan weer wel massaal aanwezig. Zo zijn games als Lost Planet, Viva Pinata, Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball 2, Eragon, Rainbow Six: Vegas, Bionicle Heroes, Cars, Superman Returns, Phantasy Star Universe, Fuzion Frenzy 2 allemaal gewoon speelbaar. Daarnaast zijn ook vrijwel alle games die de laatste maanden verschenen zijn van de partij, bijvoorbeeld Tony Hawk Project 8, Call of Duty 3, FIFA 07, NHL 07 en noem ze allemaal maar op.
Zijn er ook plekken waar je gewoon lekker kan hangenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja Mass Effect en Halo 3 zijn speelbaar. Wat denk je zelf
[..]
Die kun je verwachten. Niet meer en niet minder.
Ubisoft standquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zijn er ook plekken waar je gewoon lekker kan hangenmet of zonder game..?
Gezien de ontwikkelaar...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
Sierra werkt aan next-gen titel voor Xbox 360 en PS3
Mogelijk gaat het om F.E.A.R. 2... eerst eerste deel nog maar eens spelen dan
Is die optie achievement gebonden?quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb jij al je achievement gehaald om jezelf in het spel te zetten met de cam![]()
echt waar, WHO GIVES A FUCK?!?!?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Eerlijk gezegd best wel klote dat die achievement camera gebonden is, ik heb geen camera dus kan ik die achievement niet halen, net als pgr3 die achievement dat je op gotham tv moet komen.. die zal ik nooit halen.. dat vind ik wel zonde..
Ik dus.. ik vind achievements leuk om te behalen maar vind het zonde als dalijk achievements hardware matig gaan worden..quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef masterdave het volgende:
[..]
echt waar, WHO GIVES A FUCK?!?!?!
ga je mond es spoelen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:58 schreef Diablos79 het volgende:
Net de Superman Returns demo gechecked.. Wat een troep.. Zit niet eens de muziek van Superman is.
Even een schopje.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef Egamer het volgende:
Ok, ik heb de kans om één Xbox 360 game te krijgen voor Sinterklaas. Alleen, welke?Gears of War hoop ik te winnen via Fok!games, dus die valt even af. Welke zijn aanraders?
Hmm CoD3 is een zeker goed idee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef linuxje het volgende:
[..]
idd, ik vond hem wel grappig
[..]
CoD 3 ? Viva Piñata?
En jij je ogen als je niet doorhebt dat het bagger isquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Rainbow Six: Vegas?
demo's staan op marketplace, dus je kunt even kijken of je dat leuk vindt
Zet je rose supermanbril eens afquote:
Ach, die achievements klopt toch al niet veel van. Iemand die met 2 spellen de volle 1000 punten zou halen is volgens dat systeem net zo 'goed' als iemand met 20 spellen waar diegene maar 100 punten per spel behaaldquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik dus.. ik vind achievements leuk om te behalen maar vind het zonde als dalijk achievements hardware matig gaan worden..
Als ik al naar achievements kijk dan is het per game. Ik zie iemand met een gamerscore van 20.000 als iemand met tijd teveel. Dat is natuurlijk relatief, want over een jaar of 2 zit ik daar ook wel aan, uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ach, die achievements klopt toch al niet veel van. Iemand die met 2 spellen de volle 1000 punten zou halen is volgens dat systeem net zo 'goed' als iemand met 20 spellen waar diegene maar 100 punten per spel behaald
Achievements zijn dus eigenlijk gewoon een manier om mensen te stimuleren games te kopen en dat met die camera is helemaal belachelijk...Maar toegegeven, af en toe een achivement halen is wel geinig
Ik denk dat je superman-fan moet zijn om het spel enigszins te kunnen waarderen. Ik geef toe dat het niet het beste spel van het jaar is (verre van), maar ik ga me er zeker een hoop uurtjes mee vermakenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zet je rose supermanbril eens af
Spel is gewoon slecht, ziet er niet uit en is saai. En heeft verder weinig sfeer van de film. Erg jammer, superman is tof maar dit spel helaas niet![]()
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik had het er gisteravond over op xbox live met Retuobak en Roy
Wat zou het tof zijn als ze bij bepaalde games ook je voice chat verneuken als er bijvoorbeeld een flashbang word gegooit met rainbow six, dat je echt je team even niet meer hoort, of vervormt.
Dat zou pas tof zijn! Doen ze een keer wat leuks met de voice chat als ze dat zouden toepassen!
Omdat het effect van een flashbang ook tijdelijk verlies van gehoor is?quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?
Ah,.. de oude achievements discussie. Ik zie het anders. Achievements is een manier om meer uit een spel te halen. Het spel toch net iets verder te verkennen en te gamen dan normaal. Althans... zo zie ik het.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Achievements zijn dus eigenlijk gewoon een manier om mensen te stimuleren games te kopen en dat met die camera is helemaal belachelijk...Maar toegegeven, af en toe een achivement halen is wel geinig
Zou zeker cool zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat het effect van een flashbang ook tijdelijk verlies van gehoor is?
En het zou tof zijn als je in die periode ook geen voice comm had, dat maakt flashbangs wat effectiever in MP nog.
Hey, dat is tof!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Wat zou het tof zijn als ze bij bepaalde games ook je voice chat verneuken als er bijvoorbeeld een flashbang word gegooit met rainbow six, dat je echt je team even niet meer hoort, of vervormt.
Dat zou pas tof zijn! Doen ze een keer wat leuks met de voice chat als ze dat zouden toepassen!
is dat niet al zo? Of is dat alleen het omgevings-geluid?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Alleen omgevingsgeluid.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat niet al zo? Of is dat alleen het omgevings-geluid?
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?
Niet goed genoeg. Je moet op z'n minst een gehoorbeschadiging oplopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!
Zou pas tof zijn als de comm met je maten ook tijdelijk wegvalt als je die piep hoort
Dat is idd wel een goed ideequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!
Zou pas tof zijn als de comm met je maten ook tijdelijk wegvalt als je die piep hoort
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef twi het volgende:
Vandaag een wireless controller ontvangen ter compensatie dat het zo lang duurt met de reparatie van m'n X360
Nu dat klereding zelf nog terug
Als je met 2 hotshots in de room zit die op Gotham TV komen, terwijl je zelf niet zo goed bent, krijg je die achievement toch ook? Bij PGR3 heb je trouwens ook een achievement waarbij je bij de finale van een tournament moet zitten ofzo. Ook zo'n achievement die veel te moeilijk is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:34 schreef wc-eend het volgende:
net als pgr3 die achievement dat je op gotham tv moet komen.. die zal ik nooit halen.. dat vind ik wel zonde..
Hoe lang duurt dat al?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef twi het volgende:
Vandaag een wireless controller ontvangen ter compensatie dat het zo lang duurt met de reparatie van m'n X360
Nu dat klereding zelf nog terug
15 oktober heb ik gebeld. Tot afgelopen maandag geprobeerd labels te krijgen (tig keer bellen, tig keer via verschillende manieren proberen te krijgen) en sinds dinsdag is 'ie in Duitsland. Kan dus nog wel een tijdje duren...quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat al?
Mij zijn ze al sinds september aan het terugbellen, want ze deden normaal niet aan compensatie
Ah dat is helemaal kutquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
15 oktober heb ik gebeld. Tot afgelopen maandag geprobeerd labels te krijgen (tig keer bellen, tig keer via verschillende manieren proberen te krijgen) en sinds dinsdag is 'ie in Duitsland. Kan dus nog wel een tijdje duren...
Ik kijk best veel TV de laatste tijd, maar nog niet 1 keer een GoW reclame gespot. Wordt wel doodgegooid met CoD3 en Pro Evo 6 reclames.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:31 schreef twi het volgende:
En dan word ik nu gepijnigd met Gears of War reclames op TV verdomme
Ach, een controller a 45 euro is best te doen. Kon ook kiezen uit Kameo, PD0 of PGR3quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:27 schreef TwyLight het volgende:
Als die sinds oktober al weg is hadden ze wel wat meer compensatie mogen geven.
Dat is wel erg lang
Zo zie ik het ook, het geeft games, vind ik, meer replay waarde.. maarja sommige achievements..quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.. de oude achievements discussie. Ik zie het anders. Achievements is een manier om meer uit een spel te halen. Het spel toch net iets verder te verkennen en te gamen dan normaal. Althans... zo zie ik het.
Als ik het goed heb, dan had je in duitsland eerst de saturn, toen is de eigenaar door gegaan met mediamarkt in duitsland en toen met mediamarkt in nederland en toen saturn in nederland.. Denk dat de eigenaar wel rijk isquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:04 schreef Klonk het volgende:
ik wil even mijn koopje van de dag melden, ik was bij de Saturn in Duitsland (net zoiets als de Mediamarkt) en daar kosten alle faceplates maar 5 euro 97 per stuk
dus ik heb gelijk een paar meegenomen
Ik hoop dat MS er software matig een ban op kan zettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:01 schreef devv05 het volgende:
Binnenkort muis en toetsenbord voor Xbox 360
Erg handig voor de PC-gamers onder ons die nog twijfelden over een aanschaf
Omdat je gewoon teveel voordeel hebt in FPS multiplayer games met een toetsenbord-muis combi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef devv05 het volgende:
Waarom hoop je dat?
Klopt inderdaad. Zou je eigenlijk aparte servers moeten hebben ofzo. Maar of dat realiseerbaar zal zijn...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je gewoon teveel voordeel hebt in FPS multiplayer games met een toetsenbord-muis combi.
hoe het precies zit weet ik niet, maar ze Saturn en Mediamarkt zijn inderdaad van dezelfde eigenaar, boeit ook niet, heb nu 3 faceplates voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, dan had je in duitsland eerst de saturn, toen is de eigenaar door gegaan met mediamarkt in duitsland en toen met mediamarkt in nederland en toen saturn in nederland.. Denk dat de eigenaar wel rijk is
Omdat als ik met toetsenbord en muis wil spelen ik mijn 400 euro dan wel in nieuwe PC hardware steek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef devv05 het volgende:
Waarom hoop je dat? Mja het is wel oneerlijk, maar biedt ook weer een voordeel.
Dat is wat te radicaal. Denk bij racegames bijvoorbeeld aan stuurwielen etc.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat als ik met toetsenbord en muis wil spelen ik mijn 400 euro dan wel in nieuwe PC hardware steek.
Iedereen moet dezelfde voor en nadelen hebben op xbox live, period
Die komt er geloof ik niet. Spel heeft geen demo nodigquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Waarom si er nog geen Gears Of War demo te vinden op Marketplace?
Stuurwiel vind ik persoonlijk geen verschil maken tussen winnen en verliezen zoals dat bij tobo/muis combi wel verschil maaktquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wat te radicaal. Denk bij racegames bijvoorbeeld aan stuurwielen etc.
Kun je er pinnen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef Wessiej het volgende:
Naar de Gameplay gegaan, niet echt heel boeiend, maar daar lag wel al Rainbow Six te koop!
Maar even meegenomen.
Voor hoeveel knakkers was hij in jouw bezitquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef Wessiej het volgende:
Naar de Gameplay gegaan, niet echt heel boeiend, maar daar lag wel al Rainbow Six te koop!
Maar even meegenomen.
60quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Voor hoeveel knakkers was hij in jouw bezit?
Waarom zouden? USB toetsenborden werken gewoon al. Alleen niet voor gameplay.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:24 schreef Heintje het volgende:
MS moet gewoon zelf met een uit tobo achtig iets komen. En dat spellen zelf bepalen op ze het onder steunen. En eventueel dat het zelfs op server nivo te bepalen is. En in ranked zowieso niet.
Als ze dat doen dan zullen ze wel een stuk meer RTSen verkopen.
Werkt ook gewoon onder XP?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:46 schreef Ash het volgende:
http://tversity.blogspot.com/
http://forums.tversity.com/viewtopic.php?p=14300#14300
Ik heb hem al getest en het werkt tot nu toe naar behoren, Divx/Xvid streamen zonder Windows Media Connect of een Media Centre PC te hebben.
Ik vind dat met de huidige controller niet goed een RTS te spelen is. Dus daar mogen ze van mij wel iets anders voor ontwerpen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sodeflikker op met je toetsenbord en muis voor de 360. gewoon iedereen een controller, zoals het ontworpen is.
Of je speelt een RTS gewoon op de PC, daar heb je wel een muis, probleem opgelost SLOTJEquote:Op zondag 26 november 2006 00:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind dat met de huidige controller niet goed een RTS te spelen is. Dus daar mogen ze van mij wel iets anders voor ontwerpen.
Iets met een muis lijkt me dan ook niet echt handig maar iets met een trekbal of zo zou best kunnen. En dan nog iets moet wat konppen er op voor shortcuts. Dan kun je ook gewoon goed een RTS met micromanagment spelen op een console.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die komt er geloof ik niet. Spel heeft geen demo nodig
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sodeflikker op met je toetsenbord en muis voor de 360. gewoon iedereen een controller, zoals het ontworpen is.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Helemaal eens met beidenquote:Op zondag 26 november 2006 00:10 schreef Gamedemon het volgende:
Of je speelt een RTS gewoon op de PC, daar heb je wel een muis, probleem opgelost SLOTJE
Yep, daar werk ik ook mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |