echt waarquote:Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij begrijp jij het 'universele' aspect van deze AB niet... hij's bruikbaar op Mediacenters (met de MS ir receiver) en op de Xbox360, maar niet voor gewone TV's of andere appratuur![]()
ik twijfel ook nog om deze te halen..quote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef kepler het volgende:
heeft iemand ervaring met de universele afstandsbediening van de 360? Dus niet die kleine, maar de echte
[afbeelding]
Werkt tie gewoon op alle TV's? Maar kan ik hem ook gebruiken voor mn radio?
En is het mogelijk om hem signalen te leren? (zodat ik ook mijn AV-switch kan bedienen)
dus alleen maar de standaard-functies, is in principe wel genoegquote:De afstandsbediening ondersteunt universele tv- en consolefuncties, zoals volumeregeling en -demping en het selecteren van opeenvolgende zenders.
Nah, I'm only happy when it rains...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is wel minder licht bij GoW though.
CliffyB is namelijk geen aanhanger van het blue sky initatief
Blauwe lucht in games
Precies. Bovendien kijk ik zo weinig films dat een pasje voor de videotheek gewoon verspilde moeite is voor mij. En omdat ik al bijna nooit films zie maakt de iets hogere prijs voor mij niet uit. Ik ben dus zeer blij als de service naar Europa komt en zal er dan zeker eens gebruik van maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De marketplace is altijd open en als ik bijv. ziek ben ikan ik niet naar de videotheek.
Dat voorbij gaande aan het feit dat ik gewoon de 480p versie zou downen
Idd ik zou graag in omgevingen zoals dit vechten/shootenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is wel minder licht bij GoW though.
CliffyB is namelijk geen aanhanger van het blue sky initatief
Blauwe lucht in games
Ha..haa.........haaa wheel grappig Iphoquote:Op donderdag 23 november 2006 16:38 schreef Ipho het volgende:
MMaRsu is ook nooit meer op xbox live.
Die tuinen in Kameo waren echt zó mooi though.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, I'm only happy when it rains...
Huh ?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:24 schreef CrazyCavia het volgende:
Zet de valuta eens op euro's.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Koop een Logitech Harmony 555![]()
is al een tijdje niet meer helaas.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Huh ?
Sinds wanneer hebben ze dat veranderd? Tot nu toe kon ik altijd gewoon in ponden betalen... Vreemd hoor... Maar met de prijzen op euro's is hij wel te bestellen dus, voor ¤37,49.
Hmm, ik dacht dat je al een nieuwe xbox had aangezien je gisteren nog online bent geweestquote:Op donderdag 23 november 2006 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ha..haa.........haaa wheel grappig Ipho
quote:MMaRsu NL 3357 Offline
Last seen 11/22/2006
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hmm, ik dacht dat je al een nieuwe xbox had aangezien je gisteren nog online bent geweest
[..]
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik MMarsu was zou ik of snel de politie bellen zodat ze hem/haar kunnen tracen, of hier voorlopig niet meer komen
Ja, net nadat ik de reactie had geplaatst was hij weer even online.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren? Hij was vandaag nog online?19 minuten geleden.
Ja? Oh dat zie ik niet als ik met mijn tweede account inlog en mijn andere check.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef Wessiej het volgende:
Hij ging net op xbox.nl kijken naar berichten, dan staat er dat die is aangemeld
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:30 schreef Gamedemon het volgende:
WessieJ hoe kom jij al aan rainbow six man
GD,... je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet zag toch?quote:
Zo stond het er nietquote:
Gister?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
is al een tijdje niet meer helaas.
Als je in ponden bestelde was je altijd voordeliger uit...
[..]
Hmm, ik dacht dat je al een nieuwe xbox had aangezien je gisteren nog online bent geweest
[..]
eerst verschuil je je achter de bank, daar spring je over heen en sprint met een rotgang naar een kamerplant die recht tegen over de deur van je kamergenoot staan. Hier kom je even tot adem, maar kort daarna sprint je richting de deur en drukt je rug tegen de muur naast de deur.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hmmz de router staat in de kamer naast me, in de kamer van een ex huisgenoot. Jammergenoeg is die kamer op dit moment op slot.
Hoe kan ik er precies achter komen? Ben niet zo technisch enzo
ow... dan laat maar...quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
Nee die gast woont hier niet meer, die kamer staat nu leeg
Jij weer wel hequote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef =HellFire= het volgende:
Maak daar maar 31 van, ik heb Vegas nu ook. Maar Gameplay is wel leuk. Klein maar fijn. Wii blijft tof, PS3 valt me enorm tegen.
En in Gears of War-style het gebouw door rennen is hilarisch! Je had die gezichten moeten zien....
lol, met een macadres kan je nog steeds niet, ik wil me geld terug van de inzamelingsactiequote:Op donderdag 23 november 2006 22:40 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag idd wel om berichten te checken. Maarja zonder mac adress kan de politie helemaal niks tracken dus heb ik er niks aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |