Even een schopje.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef Egamer het volgende:
Ok, ik heb de kans om één Xbox 360 game te krijgen voor Sinterklaas. Alleen, welke?Gears of War hoop ik te winnen via Fok!games, dus die valt even af. Welke zijn aanraders?
Hmm CoD3 is een zeker goed idee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef linuxje het volgende:
[..]
idd, ik vond hem wel grappig
[..]
CoD 3 ? Viva Piñata?
En jij je ogen als je niet doorhebt dat het bagger isquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Rainbow Six: Vegas?
demo's staan op marketplace, dus je kunt even kijken of je dat leuk vindt
Zet je rose supermanbril eens afquote:
Ach, die achievements klopt toch al niet veel van. Iemand die met 2 spellen de volle 1000 punten zou halen is volgens dat systeem net zo 'goed' als iemand met 20 spellen waar diegene maar 100 punten per spel behaaldquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik dus.. ik vind achievements leuk om te behalen maar vind het zonde als dalijk achievements hardware matig gaan worden..
Als ik al naar achievements kijk dan is het per game. Ik zie iemand met een gamerscore van 20.000 als iemand met tijd teveel. Dat is natuurlijk relatief, want over een jaar of 2 zit ik daar ook wel aan, uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ach, die achievements klopt toch al niet veel van. Iemand die met 2 spellen de volle 1000 punten zou halen is volgens dat systeem net zo 'goed' als iemand met 20 spellen waar diegene maar 100 punten per spel behaald
Achievements zijn dus eigenlijk gewoon een manier om mensen te stimuleren games te kopen en dat met die camera is helemaal belachelijk...Maar toegegeven, af en toe een achivement halen is wel geinig
Ik denk dat je superman-fan moet zijn om het spel enigszins te kunnen waarderen. Ik geef toe dat het niet het beste spel van het jaar is (verre van), maar ik ga me er zeker een hoop uurtjes mee vermakenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zet je rose supermanbril eens af
Spel is gewoon slecht, ziet er niet uit en is saai. En heeft verder weinig sfeer van de film. Erg jammer, superman is tof maar dit spel helaas niet![]()
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik had het er gisteravond over op xbox live met Retuobak en Roy
Wat zou het tof zijn als ze bij bepaalde games ook je voice chat verneuken als er bijvoorbeeld een flashbang word gegooit met rainbow six, dat je echt je team even niet meer hoort, of vervormt.
Dat zou pas tof zijn! Doen ze een keer wat leuks met de voice chat als ze dat zouden toepassen!
Omdat het effect van een flashbang ook tijdelijk verlies van gehoor is?quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?
Ah,.. de oude achievements discussie. Ik zie het anders. Achievements is een manier om meer uit een spel te halen. Het spel toch net iets verder te verkennen en te gamen dan normaal. Althans... zo zie ik het.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Achievements zijn dus eigenlijk gewoon een manier om mensen te stimuleren games te kopen en dat met die camera is helemaal belachelijk...Maar toegegeven, af en toe een achivement halen is wel geinig
Zou zeker cool zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat het effect van een flashbang ook tijdelijk verlies van gehoor is?
En het zou tof zijn als je in die periode ook geen voice comm had, dat maakt flashbangs wat effectiever in MP nog.
Hey, dat is tof!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Wat zou het tof zijn als ze bij bepaalde games ook je voice chat verneuken als er bijvoorbeeld een flashbang word gegooit met rainbow six, dat je echt je team even niet meer hoort, of vervormt.
Dat zou pas tof zijn! Doen ze een keer wat leuks met de voice chat als ze dat zouden toepassen!
is dat niet al zo? Of is dat alleen het omgevings-geluid?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Alleen omgevingsgeluid.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat niet al zo? Of is dat alleen het omgevings-geluid?
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?
Niet goed genoeg. Je moet op z'n minst een gehoorbeschadiging oplopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!
Zou pas tof zijn als de comm met je maten ook tijdelijk wegvalt als je die piep hoort
Dat is idd wel een goed ideequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!
Zou pas tof zijn als de comm met je maten ook tijdelijk wegvalt als je die piep hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |