Professioneel, hobbyist of amateur? Toon je fotografie of digital art werk, stel je vragen en deel je kennis. Ook over de gebruikte apparatuur, software, workflow, photoshop, lightroom enzovoort. Iedereen is welkom, maar houd er rekening mee; we zijn alti
8, 7, 6 en 3 had je van mij weg mogen laten. less is more 2 vind ik echt uitzonderlijk goed! stond dat bad daar in die gang precies onder dat licht? en waar komt dat licht vandaan? een gat in het plafond?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef sgoldie het volgende: mooi serie...beetje veel van dezelfde soort gangen alleen...misshien paar tussenuit halen?
De fisheye en het bad zijn erg leuk. Zoals al meer gezegd...veel van hetzelfde, heb je alleen maar gangen op de foto gezet of heb je ook nog wat anders?
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
Ja ik ben ook helemaal van deze lokatie (2e keer dat ik er kom) maar mochten er mensen op eigen houtje naar toe gaan - WEES VOORZICHTIG! Vertel altijd iemand waar je naar toe bent, neem gsm mee enz.
ALLE houten vloeren zijn onbetrouwbaar en zeer gevaarlijk ALLE houten plafonds zijn onbetrouwbaar en zeer gevaarlijk (er vallen regelmatig stukken naar benenden) Ook op de stenen trappen zeer goed opletten. Tegels liggen vaak los dus je kan makkelijk je nek breken. Houten trappen zijn weg of zichtbaar niet te betreden. In de (zeer uitgebreide) kelders zijn een paar kamers zeer gevaarlijk, het (stenen met stalen balken) plafond hangt duidelijk doorgezakt door het gewicht van instortingen erboven.