Als je het wilt proberen via je Mini DVI aansluiting , dit lukt niet . Dit is alleen een uitgang en geen ingang.quote:
wat moet zo'n schermpje nu nog kosten?quote:Op zondag 26 november 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwste aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan er weer tegenaan.
Samsung 32S71quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef knater het volgende:
[..]
wat moet zo'n schermpje nu nog kosten?
Is een absoluut bagger scherm trouwens, zodra je er iets anders mee wil gaan doen behalve gamen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef knater het volgende:
[..]
zo valt reuze mee zeg, misschien toch eens aanschaffen begin volgend jaar![]()
thanks, weer een model om naar te gaan kijken (32/37inch)quote:
Waarom nou weer snoerloos?quote:Op zondag 26 november 2006 20:49 schreef TwyLight het volgende:
Wel aan de EyeTV
*heb al besteld bij consoleshop.nl
+ de wireless ding van xbox. afzetters, ¤80
Die racer lijkt me nou echt gewoon tof.quote:Op maandag 27 november 2006 00:51 schreef twi het volgende:
Dat wil ik ook graag weten, zit er met smart op te wachten!
omdat ik geen netwerk kabel naar boven heb lopen en ook geen zin heb om die aan te leggenquote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom nou weer snoerloos?
En dan effectief maar een kwart van je snelheid/stabiliteit overhouden...quote:Op maandag 27 november 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
omdat ik geen netwerk kabel naar boven heb lopen en ook geen zin heb om die aan te leggen
Nee hoor, de wireless adapter heeft gewoon 802.11g compatibiliteit, net als mijn router waar ik met mijn computer 90% bereik mee heb en de xbox komt naast mijn computer.quote:Op maandag 27 november 2006 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan effectief maar een kwart van je snelheid/stabiliteit overhouden...
quote:Op maandag 27 november 2006 08:33 schreef wc-eend het volgende:
Die wireless controller is echt de prettigste controller die er is!!!!!!!!!!!
MIjn chick speelt er Zuma meequote:
Heb ik ook. Is gewoon normale slijtage denk ik. Ik heb er iig nog geen problemen mee gehad.quote:Op maandag 27 november 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
MIjn chick speelt er Zuma meeda`s funest voor de linker stick
continu rondjes draaien. Komt zelfs van de grijze "slijpsel" af
Ik wel bij de Ps2 controller... heel normaal dat slijpsel.quote:Op maandag 27 november 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, N64 flashbacksKarig dan, heb dat bij Cube of PS2 controllers nog niet gezien hoor.
Je zou mijn PS2 controllers moeten zien....quote:Op maandag 27 november 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, N64 flashbacksKarig dan, heb dat bij Cube of PS2 controllers nog niet gezien hoor.
Damn, als ik het zo zie zou ik um misschien nog eens gaan kopen ook nog, weet iemand wanneer die gepland staat voor release?quote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Blue Dragon bijna meest gewilde game in Japan
Is gewoon Metal Gear Solid en Zelda voorbijgestreeft. Zou de game echt een flinke Xbox 360 boost veroorzaken in Japan? Ik kan het me al bijna niet meer voorstellen.
-edit-
En nieuwe beelden van Mass Effect wat wil ik die game graag spelen
Nee precies, het is de die-hard gamer. Daarom staan er zo weinig DS games in die lijst terwijl heel Japan op de DS gametquote:Op maandag 27 november 2006 10:53 schreef Retuobak het volgende:
Als er één lijst niet representatief is voor de gemiddelde Japanse gamer dan is het wel de Famitsu most wanted lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |