Volgens mij is hij wel compleet NL hoor, vergeet niet dat er ook veel kinderen zullen zijn die hem krijgen voor kerst oid. Tenminste, aan dat Interactieve Filmpje van marktplaats te zien dan...quote:Op zondag 26 november 2006 10:39 schreef twi het volgende:
Zal wel gewoon Engels zijn hoor.
Viva Pinata lijkt me trouwens ook geweldig. Zit zelfs te twijfelen tussen die en Rainbow Six, nu Gears of War er toch ligt. Beetje variatie in games kan geen kwaad
Tegenvallen ook.quote:Op zondag 26 november 2006 12:13 schreef twi het volgende:
In trap niet weer in die GRAW hype. Online vond ik 'm vies tegenvallen, offline was het ook mijn ding niet. Nee, dan trap ik liever in de Viva Pinata hype![]()
Zelf hou ik meer van GR dan RBS.quote:Op zondag 26 november 2006 12:17 schreef twi het volgende:
Yup, de maps waren veel te groot, de graphics waren kut vergeleken met de SP en de controls waren ook nog eens anders. Missions waren dan nog wel een beetje leuk, maar heb je die eenmaal gehaald dan interesseert het je ook niet echt meer of je levend of dood de eindstreep haalt. Nee, geef mij maar wat meer actie in een shooter. Rainbow Six zal me veel meer aanspreken, maar met Gears of War zie ik die niet zo populair worden online hier op FOK!
Dan ben je wel weer ff klaar.quote:Op zondag 26 november 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwste aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan er weer tegenaan.
errr, de x360 adverteert met HDTV signaal, en er is gewoon GEEN hdmi kabel verkrijgbaar?quote:Op zondag 26 november 2006 11:43 schreef twi het volgende:
Component kabel die bij een premium zit is ongeveer wel het beste beeld wat je er uit kunt halen. Totdat er HDMI uit komt valt er niet zo veel te verbeteren. Vergeet geen optisch kabeltje te kopen zodat je 'm op je surround set aan kunt sluiten. En natuurlijk een of andere vorm van accupack. Of dat nu een Play & Charge kit is of wat anders met een oplaadbare accu. Play & Charge bevalt uitstekend, gewoon doorspelen met een kabeltje als de accu leeg is.
HDMI is niet vereist voor HD signaal hoorquote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Silentuz het volgende:
[..]
errr, de x360 adverteert met HDTV signaal, en er is gewoon GEEN hdmi kabel verkrijgbaar?
raar, maargoed, gelukkig kan ik gewoon de component plugs in mn tv proppen
heb geen 5.1 set aan mn tv hangen, alleen een 2.1, dus das verder prima.
GoW word ook vrijwel alleen co op gespeeld hier op fok hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 12:17 schreef twi het volgende:
Yup, de maps waren veel te groot, de graphics waren kut vergeleken met de SP en de controls waren ook nog eens anders. Missions waren dan nog wel een beetje leuk, maar heb je die eenmaal gehaald dan interesseert het je ook niet echt meer of je levend of dood de eindstreep haalt. Nee, geef mij maar wat meer actie in een shooter. Rainbow Six zal me veel meer aanspreken, maar met Gears of War zie ik die niet zo populair worden online hier op FOK!
quote:Op zondag 26 november 2006 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GoW word ook vrijwel alleen co op gespeeld hier op fok hoor.
Zo nu en dan zitten er wat fokkers online in een versus potje, zoals ik, BHM, Kabouter, Goku en paarse_paashaas (ik sla mss iemand over) maar voorderest zie ik niemand versus doen
Compleet seamless TOT iemand uit je game gaat.. Dan stopt het spel namelijk abrupt en kun je weer opnieuw beginnen vanaf de laatste checkpointquote:Op zondag 26 november 2006 13:18 schreef twi het volgende:
Verschil is dat GoW de SP campaign compleet seamless co-op is, als ik me niet vergis. De MP van Ghost Recon is een slap aftreksel van de SP, zowel grafisch als qua gameplay.
True, de co op is fantastisch, maar zover ik het in de reviews lees schijnt het bij RB:Vegas ook op die manier te gaan werken als ik me niet vergisquote:Op zondag 26 november 2006 13:18 schreef twi het volgende:
Verschil is dat GoW de SP campaign compleet seamless co-op is, als ik me niet vergis. De MP van Ghost Recon is een slap aftreksel van de SP, zowel grafisch als qua gameplay.
Ik wel. Kan ik me DVD-speler gewoon aansluiten op de component (nu scart).quote:Op zondag 26 november 2006 12:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
HDMI is niet vereist voor HD signaal hoorMaar hij komt wrs februari ofzo, die HDMI kabel. Al zie ik er de noodzaak niet van in.
Dat is wel idioot slecht danquote:Op zondag 26 november 2006 13:22 schreef BMH het volgende:
Compleet seamless TOT iemand uit je game gaat.. Dan stopt het spel namelijk abrupt en kun je weer opnieuw beginnen vanaf de laatste checkpoint![]()
Componentquote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Silentuz het volgende:
[..]
errr, de x360 adverteert met HDTV signaal, en er is gewoon GEEN hdmi kabel verkrijgbaar?
raar, maargoed, gelukkig kan ik gewoon de component plugs in mn tv proppen
heb geen 5.1 set aan mn tv hangen, alleen een 2.1, dus das verder prima.
Checkpoints zijn heel frequent en het is absoluut geen probleemquote:Op zondag 26 november 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel idioot slecht danNouja, als de checkpoiints redelijk frequent zijn ook niet zo'n heel groot problem. Wel heel erg slordig.
Heb ik een mooi kastje voor, daardoor kan ik tot 4 component apparaten tegelijk aansluitenquote:Op zondag 26 november 2006 13:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wel. Kan ik me DVD-speler gewoon aansluiten op de component (nu scart).
Neemt niet weg dat het drop-in systeem WEL werkt en het drop-out NIET...quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Checkpoints zijn heel frequent en het is absoluut geen probleem
Tis wel een probleem als je met vreemden speelt.. Die droppen namelijk zonder aankondiging weg. Is me al enkele keren gebeurd.quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Checkpoints zijn heel frequent en het is absoluut geen probleem
Ik gister nog.. en savonds gepokerd in coopquote:Op zondag 26 november 2006 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GoW word ook vrijwel alleen co op gespeeld hier op fok hoor.
Zo nu en dan zitten er wat fokkers online in een versus potje, zoals ik, BHM, Kabouter, Goku en paarse_paashaas (ik sla mss iemand over) maar voorderest zie ik niemand versus doen
Hmm wat kost dat?quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik een mooi kastje voor, daardoor kan ik tot 4 component apparaten tegelijk aansluitenWerkt perfect.
Ik heb , heb nu mijn ps2 en 360 via component volgende maand nog een wii , dan wil ik de 2 hdmi aansluitingen op mijn tv tog wel gebruiken , ze zitten er niet voor niks opquote:Op zondag 26 november 2006 12:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
HDMI is niet vereist voor HD signaal hoorMaar hij komt wrs februari ofzo, die HDMI kabel. Al zie ik er de noodzaak niet van in.
Welke en hoeduur ?quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik een mooi kastje voor, daardoor kan ik tot 4 component apparaten tegelijk aansluitenWerkt perfect.
Zo goed als geen kwaliteitsverlies (ik zie iig met blote oog geen verschil)quote:Op zondag 26 november 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hmm wat kost dat?
En is dat zonder kwaliteitsverlies?
Prima ding, heb 'm ook staan.quote:Op zondag 26 november 2006 15:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zo goed als geen kwaliteitsverlies (ik zie iig met blote oog geen verschil)
[afbeelding]
4-voudig component video switch - 39,99 euro
Ben erg tevreden
En het was best nog wel lachen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gister nog.. en savonds gepokerd in coop
Imo speel je die co op ook niet met vreemden maar alleen met friendsquote:Op zondag 26 november 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis wel een probleem als je met vreemden speelt.. Die droppen namelijk zonder aankondiging weg. Is me al enkele keren gebeurd.
Welke heb je en wat zoek je.quote:Op zondag 26 november 2006 17:58 schreef Ipho het volgende:
Ik heb ernsitg de drang morgen nieuwe 360 game te kopen welke moet het worden? Geen GoW noemen, want die wil ik niet kopen
Dus: Welke zou jij kopen?
CoD3 zat ik zelf al aan te denken. Tiger, ik golf zelf al en daar wilde ik het bij houden, GoW komt er nog wel een keer.quote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Welke heb je en wat zoek je.
CoD3 is ook een aanrader als je van FPS houd.
Misschien Tiger Woods lekker chillen en een ruime sp.
Komt weinig uit tenzij je van Rainbow Six houd, deze komt 30-11-2006 uit.quote:Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
CoD3 zat ik zelf al aan te denken. Tiger, ik golf zelf al en daar wilde ik het bij houden, GoW komt er nog wel een keer.
Ik wil een spel waar ik de winter maanden mee door komt, of komt er nog een knaller uit deze kerst?
Dan word het CoD3quote:Op zondag 26 november 2006 18:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Komt weinig uit tenzij je van Rainbow Six houd, deze komt 30-11-2006 uit.
CoD3 SP is alleen wat kort maar complete chaos.
Online is het net Battlefield 1942.
Je kan ook voertuigen gebruiken leuke game zowel SP als MP.
Denk wel dat je je kan vermaken met deze game.
Dat was omdat het split-screen was denk ik. Download de demo's maar op XBLM en je zal zien dat het veeel mooier is. Super vreemd dat ze het zo lieten zien op de gameplay.quote:Op zondag 26 november 2006 19:02 schreef masterdave het volgende:
Rainbow six vond ik grafisch ook tegenvallen eigenlijk.
welquote:Op zondag 26 november 2006 19:54 schreef JoMo0 het volgende:
Je kunt je iMac of EyeTV niet verbinden aan je Xbox .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |