Ze vond het zelf ook een leuke grapquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss.
Je moet die leuke meiden koesteren, niet afstoten![]()
![]()
Met dezelfde TTquote:
Daaromquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze vond het zelf ook een leuke grap
Jij had vast iets liefs gepostquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:19 schreef mark_03 het volgende:
Ik had recht op een OP omdat ik 'm volposte.
Hind zou er nooit ingetrapt zijn.quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij had vast iets liefs gepost.
Het is mark_03 (met underscore)quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk mark-03 zijn die is veel leuker dan jett
Nog meer Wytske valt alleen maar aan te moedigenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk mark-03 zijn die is veel leuker dan jett
Fuck, stomquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Je vergeet het puntje achter de smilie..
Als je echt een topper bent doe je datquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wytske
Oohja sign verander is me te veel werk
Neuh, het is nu wel weer leuk geweestquote:
Ik was het vergeten, niet jijquote:
Die wou ik ook voor tijdens de bb periode nemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, het is nu wel weer leuk geweest
Whoei, feest in het BB-huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, het is nu wel weer leuk geweest
quote:
Tss, alsof dat het niveau van mijn posts isquote:
Ik heb de hele dag nog niet gekeken.quote:
Alles wat zij doet vind jij helemaal geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, alsof dat het niveau van mijn posts is.
Mwoah, het is aan het afnemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alles wat zij doet vind jij helemaal geweldig
Natalie danst wel grappigquote:
Have funquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, het is aan het afnemen. Maargoed, ik smeer nog ff een pot gel in m'n haar en ga d'r vandoor
.
Doei
Ken ik nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef Airelle het volgende:
Zus & Zo kijken Sven!?!
Volgens mij heb ik die in Australie nog eens op TV gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef Airelle het volgende:
Nu op Ned.3!
Je avaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
Zus& Zo schijnt goed te zijn.
En dan neem je ook nog Marks ondertitelquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
Ik word helemaal dol van die Dido nu.
Als je op RTL7 zat:quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
Swingers was dat?
Je hebt er nu anders tijd genoeg voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niet gekeken.
Tanja is er niet uit en opeens heb ik geen trek meer om te kijken![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
_ELMaikel_. In onzin mag je best ver gaan. Maar er zijn grenzen.
48 uur
Ik kijk alleen als het mij visueel interesseert, het verhaal volg ik niet echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
leuke tip he Sven, dat Swingers
heb je hem afgekeken?! ik vond het persoonlijk wat vermoeiend
Ja ik vond 'um leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
leuke tip he Sven, dat Swingers
heb je hem afgekeken?! ik vond het persoonlijk wat vermoeiend
Airelle: was Zus & zo leuk?! die heb ik nl opgenomen.......
Vertelquote:Op zondag 11 september 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren leuke verjaardagskado's gekregen
The Godfather Trilogy Boxquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dus Dido.. das duidelijk te zien
Goh... oh jah, en jij vond Hind knap.. Zegt meer over jou manier van verstand over vrouwen dan die mijn manierquote:Op zondag 11 september 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Dit is toch écht een vrouwenlichaam hoor.
Ook hier en hier en hier zie ik toch écht geen vent.
Als er één omgebouwde tussen zit, zal zij/hij het zijn. Kan niet anders als je naar de rest van de vrouwen kijktquote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof ook niet dat Dizer zo heel serieus er over was
quote:Op zondag 11 september 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh... oh jah, en jij vond Hind knap.. Zeg meer over jou manier van verstand over vrouwen dan die mijn manier![]()
Jij vindt Ingrid en Chantal er vrouwelijker uitzien?quote:Op zondag 11 september 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als er één omgebouwde tussen zit, zal zij/hij het zijn. Kan niet anders als je naar de rest van de vrouwen kijkt
Het gaat om de uitstraling en de vrouwelijke rondingen en zo (die Dido dus niet zo veel heeft als de rest van de vrouwenquote:Op zondag 11 september 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
is vééél vrouwelijker dan
[afbeelding]
De benen van Chantal weleens gezien?quote:Op zondag 11 september 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat om de uitstraling en de vrouwelijke rondingen en zo (die Dido dus niet zo veel heeft als de rest van de vrouwen)
Ik was er toch niet manquote:Op zondag 11 september 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
Svurno, zeg nou 'ns wat..
Wel zitten-en en
-en en
-en op Dido maar niks zeggen als ze voor transsexueel wordt uitgemaakt.
!
Hij realiseert dat ik gelijk hebquote:Op zondag 11 september 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
Svurno, zeg nou 'ns wat..
Wel zitten-en en
-en en
-en op Dido maar niks zeggen als ze voor transsexueel wordt uitgemaakt.
!
Vrouwelijke rondingen hoeven niet alleen tieten te zijn, Meneer die vrouwen beter begrijpt dan de rest.quote:Op zondag 11 september 2005 11:10 schreef BVO het volgende:
[..]
De benen van Chantal weleens gezien?.
Je hebt het blijkbaar niet vaak gezien, Dido heeft de vrouwelijkste uitstraling van allemaal!!
Jij kijkt natuurlijk alleen naar de tieten..
Maar dan nog, transsexuelen hebben neptieten (die heeft Ingrid). Dido heeft kleine maar echte (dat zie je zo).
Dido heeft hele normale heupen hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen hoeven niet alleen tieten te zijn, Meneer die vrouwen beter begrijpt dan de rest.
Ik had het over heupen, benen...
Jij mocht willen dat je zo'n vrouw had.quote:
Dus niet.... te kleine tietenquote:Op zondag 11 september 2005 11:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij mocht willen dat je zo'n vrouw had..
quote:Op zondag 11 september 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
Bier. Tieten.
Net een klein stukje. Live was me iets te laat.quote:
Jij wel ja.quote:
Jawelquote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Svensational het volgende:
Hee Airelle, had je niet door dat ik vanaf hier ook iemand aan het nadoen was?
Echte die-hard hequote:Op zondag 11 september 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Net een klein stukje. Live was me iets te laat..
Jij wel??
Zeg, het werd wel weer eens tijd voor mij he.quote:
Nee, niet wiv hoor.quote:
Het is alweer langer dan 24 uur bedoel jequote:Op zondag 11 september 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, het werd wel weer eens tijd voor mij he..
Oh die!quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, niet wiv hoor.PieDobbelJoe, zo'n mongool van de USSC
Kijk, wij begrijpen elkaarquote:
Bijna.quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is alweer langer dan 24 uur bedoel je??
Je bent nog steeds in je rolquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Wahahahahahahihihihihihihi
die bupa toch
quote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef Svensational het volgende:
Jett ik wens je alle mogelijke kanker toe![]()
.
[Bupa]quote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef Svensational het volgende:
.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Koop voor mij ook even een leuke.quote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo Amsterdam in! Lekker shoppen en zo... (dvd's kopen)
Goddomme, en dat met mijn avaterquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef Svensational het volgende:
.
Ik was verbaasd over het aantal mensen die er ingetrapt waren.quote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond dat wel een van de leukere topics van mijn hand.![]()
De verwarring bij mensen: onbetaalbaar
datquote:Op zondag 11 september 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over het aantal mensen die er ingetrapt waren..
Duh.quote:Op zondag 11 september 2005 13:12 schreef Svensational het volgende:
Brechtje gebruikt ook geen PI's.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh.
Die PI was ook meer ironisch bedoeld. [afbeelding]
Dat hoor jij eerder voor mij te doenquote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Koop voor mij ook even een leuke.
*evelien zweet zich een ongeluk maar ziet geen zonquote:Op zondag 11 september 2005 14:33 schreef babette21 het volgende:
het is veel te warm voor grote schoonmaak
same here..... hopeloos bewolkt maar toch te warm om te stofzuigenquote:Op zondag 11 september 2005 14:42 schreef Airelle het volgende:
*evelien zweet zich een ongeluk maar ziet geen zon.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:36 schreef pberends het volgende:
tvp.
Oh ja, Sven verdient een cumshotje op z'n bek!
Kan je manlief dat niet laten doen ofzo.quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
same here..... hopeloos bewolkt maar toch te warm om te stofzuigen![]()
desondanks ga ik na deze break weer dapper door...... iemand moet het doen he
die ziet me aankomen...quote:Op zondag 11 september 2005 14:56 schreef Airelle het volgende:
Kan je manlief dat niet laten doen ofzo.
Ik heb er geen moeite mee om andere mensen aan het werk te zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 15:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja jij zou het wel weten
anyway, genoeg gekletst.... back to work
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maar zus! Je imago...quote:Op zondag 11 september 2005 15:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
yep that's me... and I'm damn proud of itquote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef Airelle het volgende:
Ik weet het alweer: de Alpha vrouw!
Wat een verantwoordelijkheidsgevoel ineensquote:Op zondag 11 september 2005 15:28 schreef babette21 het volgende:
he, delegeren is my middle name
maar 't is míjn huis, daar draag ik graag zelf zorg voor []
So true...quote:en bovendien kunnen mannen niet schoonmaken......
niet ineens, zelfstandigheid & onafhankelijkheid staan bij mij altijd al bovenaan de lijstquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Airelle het volgende:
Wat een verantwoordelijkheidsgevoel ineens.
quote:
Nu pas wakker worden.quote:
Ben gister naar Q-Base geweest, daarna was ik redelijk vermoeid en dan slaap ik flink uit. Nu voel ik me weer helemaal fitquote:
Ah kijk, zit het toch nog een beetje in de familie.quote:Op zondag 11 september 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet ineens, zelfstandigheid & onafhankelijkheid staan bij mij altijd al bovenaan de lijst
het maakt het schoonmaken er alleen niet leuker op
Anderhalf uur in de auto en we waren erquote:Op zondag 11 september 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
Dat is best een lange reis dan!
Och, zolang zit ik 2x per dag in de trein.quote:
Tsja...quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef Airelle het volgende:
Waarom ga je niet op kamer buup?
Waar zit je op school?quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, zolang zit ik 2x per dag in de trein.
"inderdaad"?quote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef Airelle het volgende:
Zwolle, misschien ook niet echt een hippe studentenstad inderdaad.
Neuh, went ook wel hoor.quote:Ach ja reizen met de trein is niet vervelend (vind ik tenmiste).
Bupie kan gewoon nog niet zonder zijn mammie joh.....quote:Op zondag 11 september 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Tsja...
Ik heb wel zitten zoeken, maar er zat niks normaals tussen.
Hoewel ze hartstikke lief isquote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bupie kan gewoon nog niet zonder zijn mammie joh.....![]()
Dat kan toch in het weekend enzo? Tegelijk met de was enzo...quote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bupie kan gewoon nog niet zonder zijn mammie joh.....![]()
Wat ga je hierna doen dan?quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kan toch in het weekend enzo? Tegelijk met de was enzo...
Nou ik weet het wel hoor, volgend jaar woont deze dame in een studentenhuis.
Nee, dan Meppelquote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef Airelle het volgende:
Zwolle, misschien ook niet echt een hippe studentenstad inderdaad.
Ach ja reizen met de trein is niet vervelend (vind ik tenmiste).
Nee hoor, zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
het gaat je dus meer om Groningen dan om de studie an sich?!
Groningen zelf is een leuke stad, maar alles eromheen in knap waardeloos....
Dat is echt zo'n stad waarvan je zegt: "Hoe tof.quote:Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg ben ik nou ook weer niet.
De opleidingen die ik wil doen (Economie en Rechten) kun je op elke willekeurige Uni in NL.
En Groningen vind ik een toffe stad!
Nee meer van: Hoe ontiegelijk tof!quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n stad waarvan je zegt: "Hoe tof." ??
Wow, dat is wel érg tof.quote:Op zondag 11 september 2005 16:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee meer van: Hoe ontiegelijk tof!
Ik weet niet... Ik ga ergens in november naar de voorlichting van Bedrijfskunde.quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
Bedrijfskunde, dat lijkt me zoooo saai.... Rechten is daarentegen wel cool
en Sven, Meppel is idd een waardeloze stad...
je moet gewoon een autootje scoren, dan ben je er zo!
en Amsterdam?!?quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef Airelle het volgende:
Utrecht is ook zo'n toffe stad om te wonen enzo. Maar daar vond ik de Uni weer wat minder. En de opleiding rechten was daar helemaal zo massaal.
Amsterdam is ook leuk, alleen beetje dramatisch wat betreft woonruimte.quote:Op zondag 11 september 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Amsterdam?!?
hoewel je dan wel weer 3 uur onderweg ben naar de boerd'rie
je moet iig níet naar Leiden hoor!! de stad is wel leuk maar het is echt té studenticoos.....
ballo's all over the place
Oh. Hmm.quote:
Auto heb ik dus geen geld voorquote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
en Sven, Meppel is idd een waardeloze stad...
je moet gewoon een autootje scoren, dan ben je er zo!
Ik geloof het wel. Het is wel zwaar, veel discipline nodig en je moet wel alles doen anders word je uit de studie gegooid, maar dan heb je wel een hoog aangeschreven diploma.quote:
Nee, het is een selectieprocedure. Je moet een brief opstellen waarom jij het moet worden en goede motivaties geven enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Airelle het volgende:
Pittiger dus.
75 studenten..... Dan moet ik maar mijn best gaan doen voor cum laude... of is het geen numerus fixus?
You're welcome.quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Airelle het volgende:
Bedankt voor de tip in elk geval, Tom.
Hoe bevalt jou studie eigenlijk?
quote:
Sorry, slimme Airelle.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Airelle het volgende:
Hoe bevalt jou studie eigenlijk?
quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
Gooi dat topic dan ook op slot, Bu.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:50 schreef PeRi het volgende:
Ik probeer echt al de hele dag aan mn eerste 'huiswerk' te beginnen. Wil niet echt
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 11 september 2005 16:51 schreef Airelle het volgende:
jouW
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Misschien tot over een tijdje.
Op een geheim tijdstip en een geheime plek.
Ik had het al doorquote:
Hé.quote:
Dan ga ik daar flink lopen spammenquote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé.
Ik weet heus wel waar ik een slotje op zet en waar niet.
En deze laat ik gewoon open.Kan geen kwaad.
Dan ga ik jou een ban aannaaienquote:Op zondag 11 september 2005 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ga ik daar flink lopen spammen!
Voor een deel wel.quote:Op zondag 11 september 2005 16:56 schreef Airelle het volgende:
Weetje, taalfouten hebben zo weinig te maken met intelligentie.
Die PUB-ban heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurdquote:Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga ik jou een ban aannaaien!
ach zo'n brikkie hoeft niet veel te kosten tochquote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
Auto heb ik dus geen geld voor.
Haagse Hogeschool of InHolland?! en waar woont ie ergens?!quote:Mijn broertje studeert in Den Haag en is daar vandaag op kamers gegaan.
oeh wat slecht zeg, wat ben jij nou voor broer.....quote:Op zondag 11 september 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
Haagse Hogeschool. Waar hij woont weet ik niet
aan je ouders?! wow, heel goed, ouders van Svenquote:Oh, en ik moet wel huur betalen.
Anytimequote:Op zondag 11 september 2005 17:12 schreef Airelle het volgende:
Tom, BVO, iemand anders die studerende is... Wanneer moet ik IB-groep aan gaan vragen?
Is dat zo?quote:Op zondag 11 september 2005 17:14 schreef babette21 het volgende:
wanneer je 18 wordt maar nog wel op vwo zit kun je ook al geld krijgen he!
of is dat inmiddels veranderd?!?
3 maanden voor je 18e moet je dat aanvragen. Tegemoetkoming Scholieren.quote:Op zondag 11 september 2005 17:14 schreef babette21 het volgende:
wanneer je 18 wordt maar nog wel op vwo zit kun je ook al geld krijgen he!
of is dat inmiddels veranderd?!?
nee lul dat staat er toch: 3 maanden vóór je 18de...quote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, Airelle is nog geen 18 toch?
Nee en dat duurt ook nog 8 maanden.quote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, Airelle is nog geen 18 toch?
ai je bent late leerling?! ja dan heb je er weinig aanquote:Op zondag 11 september 2005 17:25 schreef Airelle het volgende:
Nee en dat duurt ook nog 8 maanden.
Ik ben geen late leerling. Ik ben een normale leerlingquote:Op zondag 11 september 2005 17:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai je bent late leerling?! ja dan heb je er weinig aan
ik werd in oktober 18 dus heb er wel van kunnen profiteren![]()
IB-groep is niet de studie maar de financiering toch?quote:Op zondag 11 september 2005 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb me geloof ik in november ofzo al ingeschreven voor m'n studie. Dat kan niet vroeg genoeg.
Je kan t ook nu al aanvragen. Weet je iig zeker dat je alles op tijd krijgt enzo. Want IBgoep kennende gaat er wel altijd iets mis en aanvragen duren 6 weken voor ze in behandeling worden genomen of een maand ofzo.quote:Op zondag 11 september 2005 17:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee en dat duurt ook nog 8 maanden.
Je moet je bij de IB-groep inschrijven voor een studie en financiering en OV aanvragen enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
IB-groep is niet de studie maar de financiering toch?
Maar ik weet nog niet welke studie.quote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan t ook nu al aanvragen. Weet je iig zeker dat je alles op tijd krijgt enzo. Want IBgoep kennende gaat er wel altijd iets mis en aanvragen duren 6 weken voor ze in behandeling worden genomen of een maand ofzo.
De 25e.quote:Op zondag 11 september 2005 17:30 schreef PeRi het volgende:
Over 8 maanden.. De hoeveelste? Krijg je nog kinderbijslag in april? Zo ja, dan heb je pech en krijg je geen tegemoetkoming trouwens.
oeh sorry hoor....quote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef Airelle het volgende:
Ik ben geen late leerling. Ik ben een normale leerling.
Ik was niet boos hoor, haha.quote:Op zondag 11 september 2005 17:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh sorry hoor....
maar eh ff serieus, over 8 maanden is 't toch zo'n beetje mei......
want m'n zus is van mei en dat noemden ze toen toch echt late leerling
Ik had het over de tegemoetkoming. Maar als je 25 april jarig bent, krijg je wel het laatste kwartaal kinderbijslag volgens mij. Dan krijg je geen tegemoetkoming.quote:Op zondag 11 september 2005 17:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik weet nog niet welke studie.
Wat Tom zegt dus, de IB-groep meld je dan aan bij je school, en die sturen de inschrijvingspapieren thuisquote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
IB-groep is niet de studie maar de financiering toch?
zo waarquote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef PeRi het volgende:
Want IBgoep kennende gaat er wel altijd iets mis
Kíezen, Eef! Kiezen!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 17:30 schreef Airelle het volgende:
Maar ik weet nog niet welke studie.
dat dacht ik wel jaquote:Op zondag 11 september 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
Ik ben in de war, vroeger leerlingen zijn toch oud he?
En late leerlingen jonger?
in het algemeen is iedereen op z'n 17de klaar met de Havo...quote:Op zondag 11 september 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
Toen ik de Havo afrondde was ik 17, ik vond mezelf dus vrij vroeg.
Het zit in de familie, mijn broer deed 7 jaar over de havo terwijl 'ie met gemak vwo kon.quote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
in het algemeen is iedereen op z'n 17de klaar met de Havo...
ik natuurlijk weer niet, moest zo nodig 6 jaar over die school doen
In mijn klas was ik de jongstequote:Op zondag 11 september 2005 17:35 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij is het normaal als je op je 17e de Havo afrondt.
da's echt iets om aan een Weegschaal te vragenquote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef Airelle het volgende:
Kies jij es wat leuks voor me.
Vind je van 'Besliskunde' ?
Want, je anti-kapitalisme?quote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's echt iets om aan een Weegschaal te vragen
iig is alles wat maar enigszins met economie te maken heeft bij voorbaat kút.... vind ik dan he
Ik altijd in het midden... vandaar ook 'normale leerling'.quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
In mijn klas was ik de jongste.
7 jaar is wel heel zondequote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
Het zit in de familie, mijn broer deed 7 jaar over de havo terwijl 'ie met gemak vwo kon.
Tof een academisch opgeleide zus heb ik nog nietquote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
7 jaar is wel heel zonde
ik gunde mezelf 1 feestjaartje en wilde toch niet naar de uni, dus ben ik op havo overgestapt
de laatste twee jaar kon ik dus gewoon doorfeesten
maar nu zit ik aan te denken om alsnog de uni te gaan doen, dus da's wel weer apart
want niks... ik heb maar 1 jaar economie gehad [in mijn feestjaar notabene] en vond dat zo ontzettend interessant dat ik er nooit was, om uiteindelijk een 3 te scoren en dat vak direct te laten vallen.... mijn motto was: geld moet rollen, en dat is het stiekem nog steeds. ik ben niet op de wereld gezet om me met cijfers bezig te houden.quote:
je kan ook te ver gaan hequote:Je begint nou toch niet over horoscopen he? Je bent echt een bomenknufferlaar.
Wat? Ik vond het gewoon niets voor jou om in dat soort goedkope bijgelovigheid te geloven.quote:Op zondag 11 september 2005 17:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
want niks... ik heb maar 1 jaar economie gehad [in mijn feestjaar notabene] en vond dat zo ontzettend interessant dat ik er nooit was, om uiteindelijk een 3 te scoren en dat vak direct te laten vallen.... mijn motto was: geld moet rollen, en dat is het stiekem nog steeds. ik ben niet op de wereld gezet om me met cijfers bezig te houden.
[..]
je kan ook te ver gaan he![]()
he bah nee.... dan nog eerder psychologiequote:Op zondag 11 september 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
Welke opleiding? Pedagogiek?
Op reis! tof.... zou ik ook wel willen, heb er het geld alleen niet voor.. helaas...quote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
he bah nee.... dan nog eerder psychologie
maar misschien wordt het wel heel wat anders. kunstgeschiedenis ofzo
ik ga iig niet terug naar school, dus dan zou het de O.U. worden.....
maar ik wil eerst weer op reis, dus ik heb het pas over 2007 ofzo
haha dat doe ik ook helemaal niet joh....quote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef Airelle het volgende:
Wat? Ik vond het gewoon niets voor jou om in dat soort goedkope bijgelovigheid te geloven.
joh.....quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat doe ik ook helemaal niet joh....
hoewel, ik heb wel iets met aardstralen enzo... maar dat terzijde
dan toch nietquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
Oh my.... fucking god...
Cursus NTI Spiritualiteit?quote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef babette21 het volgende:
oeh gezeik over het milieu vind ik echt heel erg.....
we hebben de Biesbos toch?! en de Veluwe?!? geouwehoer altijd.........
ik dacht eigenlijk dat je met iets zweverigs aan zou komen
ZO ken ik je weerquote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef babette21 het volgende:
oeh gezeik over het milieu vind ik echt heel erg.....
we hebben de Biesbos toch?! en de Veluwe?!? geouwehoer altijd.........
Oh dat is tof!quote:Op zondag 11 september 2005 18:03 schreef babette21 het volgende:
waarom kan ikFrans
er niet tussen vinden....
misschien ga ik dat wel doen.....
bemoei je er niet mee johquote:Op zondag 11 september 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
>> SES
belachelijkquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Airelle het volgende:
Frans is er niet bij OU.
fijn, mag je zeker de hele dag Couperus lezen.........quote:Wel Nederlandse Letterkunde ().
Knippen en plakken is toevallig heel leuk hoorquote:Op zondag 11 september 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lekker knippen en plakken voor gevorderen?.
Erg leuk jaquote:Op zondag 11 september 2005 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knippen en plakken is toevallig heel leuk hoor
Ik zou chinees doen danquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef babette21 het volgende:
nee dank je Sven, we hebben al genoeg pabo'ers in de familie....
ik zie dat ik bij de NTI Frans kan doen, maar dán kan ik net zo goed Chinees of Russisch gaan doen
weet je, voorlopig doe ik wel lekker niks erbij, laat het studeren wel aan jullie over
Dat is juist zo leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Erg leuk ja.
Creativiteit is nooit zo mijn ding geweest hoor..
Ik hou het bij 4, dan is het wel weer genoegquote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou chinees doen dan.
Dankje.... Ik heb me voorgenomen de eerst volgende 6 jaar minimaal nog studerend door te brengen... werken kan ik mijn hele leven nog...
Kijk dat noem ik nou nog eens nuttig.quote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk.Laatst hadden we Azrael gemaakt van panty's en proppen papier
SPH ja!!!! pas op he, jijquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
Je had toch SPW gedaan? Vandaar dat ik het vroeg.
De sarcasme druipt er vanafquote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou nog eens nuttig.
In het kader van de alpha vrouw enzo.... just for the.... uhhh funquote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
SPH ja!!!! pas op he, jij![]()
maar ik ben niet verbaasd hoor, pabo wordt wel vaker gesuggereerd....
ik snap alleen niet waarom, moet er echt niet aan denken om voor een klas te staan
ben sowieso wel een beetje klaar met groepswerk
ik zit nu trouwens nog goed hoor, wil alleen weer studeren voor mezelf, voor de fun zeg maar
Nu raak ik in de war. Op de PABO zitten heel veel mensen die eerst SPH/SPW hebben gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
SPH ja!!!! pas op he, jij![]()
maar ik ben niet verbaasd hoor, pabo wordt wel vaker gesuggereerd....
ik snap alleen niet waarom, moet er echt niet aan denken om voor een klas te staan
ben sowieso wel een beetje klaar met groepswerk
ik zit nu trouwens nog goed hoor, wil alleen weer studeren voor mezelf, voor de fun zeg maar
quote:
Ja die kun je dus wel op je buik schrijvenquote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat gaat wat worden morgen met die taaltoets
Airellequote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het sarcasme.
Ach.... het is gewoon totaal niet mijn ding.
Dat zal vast nog wel komen jaquote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja die kun je dus wel op je buik schrijven.
Moet je ook blokfluiteren?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |