in het algemeen is iedereen op z'n 17de klaar met de Havo...quote:Op zondag 11 september 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
Toen ik de Havo afrondde was ik 17, ik vond mezelf dus vrij vroeg.
Het zit in de familie, mijn broer deed 7 jaar over de havo terwijl 'ie met gemak vwo kon.quote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
in het algemeen is iedereen op z'n 17de klaar met de Havo...
ik natuurlijk weer niet, moest zo nodig 6 jaar over die school doen
In mijn klas was ik de jongstequote:Op zondag 11 september 2005 17:35 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij is het normaal als je op je 17e de Havo afrondt.
da's echt iets om aan een Weegschaal te vragenquote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef Airelle het volgende:
Kies jij es wat leuks voor me.
Vind je van 'Besliskunde' ?
Want, je anti-kapitalisme?quote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's echt iets om aan een Weegschaal te vragen
iig is alles wat maar enigszins met economie te maken heeft bij voorbaat kút.... vind ik dan he
Ik altijd in het midden... vandaar ook 'normale leerling'.quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
In mijn klas was ik de jongste.
7 jaar is wel heel zondequote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
Het zit in de familie, mijn broer deed 7 jaar over de havo terwijl 'ie met gemak vwo kon.
Tof een academisch opgeleide zus heb ik nog nietquote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
7 jaar is wel heel zonde
ik gunde mezelf 1 feestjaartje en wilde toch niet naar de uni, dus ben ik op havo overgestapt
de laatste twee jaar kon ik dus gewoon doorfeesten
maar nu zit ik aan te denken om alsnog de uni te gaan doen, dus da's wel weer apart
want niks... ik heb maar 1 jaar economie gehad [in mijn feestjaar notabene] en vond dat zo ontzettend interessant dat ik er nooit was, om uiteindelijk een 3 te scoren en dat vak direct te laten vallen.... mijn motto was: geld moet rollen, en dat is het stiekem nog steeds. ik ben niet op de wereld gezet om me met cijfers bezig te houden.quote:
je kan ook te ver gaan hequote:Je begint nou toch niet over horoscopen he? Je bent echt een bomenknufferlaar.
Wat? Ik vond het gewoon niets voor jou om in dat soort goedkope bijgelovigheid te geloven.quote:Op zondag 11 september 2005 17:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
want niks... ik heb maar 1 jaar economie gehad [in mijn feestjaar notabene] en vond dat zo ontzettend interessant dat ik er nooit was, om uiteindelijk een 3 te scoren en dat vak direct te laten vallen.... mijn motto was: geld moet rollen, en dat is het stiekem nog steeds. ik ben niet op de wereld gezet om me met cijfers bezig te houden.
[..]
je kan ook te ver gaan he![]()
he bah nee.... dan nog eerder psychologiequote:Op zondag 11 september 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
Welke opleiding? Pedagogiek?
Op reis! tof.... zou ik ook wel willen, heb er het geld alleen niet voor.. helaas...quote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
he bah nee.... dan nog eerder psychologie
maar misschien wordt het wel heel wat anders. kunstgeschiedenis ofzo
ik ga iig niet terug naar school, dus dan zou het de O.U. worden.....
maar ik wil eerst weer op reis, dus ik heb het pas over 2007 ofzo
haha dat doe ik ook helemaal niet joh....quote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef Airelle het volgende:
Wat? Ik vond het gewoon niets voor jou om in dat soort goedkope bijgelovigheid te geloven.
joh.....quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat doe ik ook helemaal niet joh....
hoewel, ik heb wel iets met aardstralen enzo... maar dat terzijde
dan toch nietquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
Oh my.... fucking god...
Cursus NTI Spiritualiteit?quote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef babette21 het volgende:
oeh gezeik over het milieu vind ik echt heel erg.....
we hebben de Biesbos toch?! en de Veluwe?!? geouwehoer altijd.........
ik dacht eigenlijk dat je met iets zweverigs aan zou komen
ZO ken ik je weerquote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef babette21 het volgende:
oeh gezeik over het milieu vind ik echt heel erg.....
we hebben de Biesbos toch?! en de Veluwe?!? geouwehoer altijd.........
Oh dat is tof!quote:Op zondag 11 september 2005 18:03 schreef babette21 het volgende:
waarom kan ikFrans
er niet tussen vinden....
misschien ga ik dat wel doen.....
bemoei je er niet mee johquote:Op zondag 11 september 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
>> SES
belachelijkquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Airelle het volgende:
Frans is er niet bij OU.
fijn, mag je zeker de hele dag Couperus lezen.........quote:Wel Nederlandse Letterkunde ().
Knippen en plakken is toevallig heel leuk hoorquote:Op zondag 11 september 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lekker knippen en plakken voor gevorderen?.
Erg leuk jaquote:Op zondag 11 september 2005 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knippen en plakken is toevallig heel leuk hoor
Ik zou chinees doen danquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef babette21 het volgende:
nee dank je Sven, we hebben al genoeg pabo'ers in de familie....
ik zie dat ik bij de NTI Frans kan doen, maar dán kan ik net zo goed Chinees of Russisch gaan doen
weet je, voorlopig doe ik wel lekker niks erbij, laat het studeren wel aan jullie over
Dat is juist zo leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Erg leuk ja.
Creativiteit is nooit zo mijn ding geweest hoor..
Ik hou het bij 4, dan is het wel weer genoegquote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou chinees doen dan.
Dankje.... Ik heb me voorgenomen de eerst volgende 6 jaar minimaal nog studerend door te brengen... werken kan ik mijn hele leven nog...
Kijk dat noem ik nou nog eens nuttig.quote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk.Laatst hadden we Azrael gemaakt van panty's en proppen papier
SPH ja!!!! pas op he, jijquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
Je had toch SPW gedaan? Vandaar dat ik het vroeg.
De sarcasme druipt er vanafquote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou nog eens nuttig.
In het kader van de alpha vrouw enzo.... just for the.... uhhh funquote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
SPH ja!!!! pas op he, jij![]()
maar ik ben niet verbaasd hoor, pabo wordt wel vaker gesuggereerd....
ik snap alleen niet waarom, moet er echt niet aan denken om voor een klas te staan
ben sowieso wel een beetje klaar met groepswerk
ik zit nu trouwens nog goed hoor, wil alleen weer studeren voor mezelf, voor de fun zeg maar
Nu raak ik in de war. Op de PABO zitten heel veel mensen die eerst SPH/SPW hebben gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
SPH ja!!!! pas op he, jij![]()
maar ik ben niet verbaasd hoor, pabo wordt wel vaker gesuggereerd....
ik snap alleen niet waarom, moet er echt niet aan denken om voor een klas te staan
ben sowieso wel een beetje klaar met groepswerk
ik zit nu trouwens nog goed hoor, wil alleen weer studeren voor mezelf, voor de fun zeg maar
quote:
Ja die kun je dus wel op je buik schrijvenquote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat gaat wat worden morgen met die taaltoets
Airellequote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het sarcasme.
Ach.... het is gewoon totaal niet mijn ding.
Dat zal vast nog wel komen jaquote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja die kun je dus wel op je buik schrijven.
Moet je ook blokfluiteren?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |