Nu pas wakker worden.quote:
Ben gister naar Q-Base geweest, daarna was ik redelijk vermoeid en dan slaap ik flink uit. Nu voel ik me weer helemaal fitquote:
Ah kijk, zit het toch nog een beetje in de familie.quote:Op zondag 11 september 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet ineens, zelfstandigheid & onafhankelijkheid staan bij mij altijd al bovenaan de lijst
het maakt het schoonmaken er alleen niet leuker op
Anderhalf uur in de auto en we waren erquote:Op zondag 11 september 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
Dat is best een lange reis dan!
Och, zolang zit ik 2x per dag in de trein.quote:
Tsja...quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef Airelle het volgende:
Waarom ga je niet op kamer buup?
Waar zit je op school?quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, zolang zit ik 2x per dag in de trein.
"inderdaad"?quote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef Airelle het volgende:
Zwolle, misschien ook niet echt een hippe studentenstad inderdaad.
Neuh, went ook wel hoor.quote:Ach ja reizen met de trein is niet vervelend (vind ik tenmiste).
Bupie kan gewoon nog niet zonder zijn mammie joh.....quote:Op zondag 11 september 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Tsja...
Ik heb wel zitten zoeken, maar er zat niks normaals tussen.
Hoewel ze hartstikke lief isquote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bupie kan gewoon nog niet zonder zijn mammie joh.....![]()
Dat kan toch in het weekend enzo? Tegelijk met de was enzo...quote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bupie kan gewoon nog niet zonder zijn mammie joh.....![]()
Wat ga je hierna doen dan?quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kan toch in het weekend enzo? Tegelijk met de was enzo...
Nou ik weet het wel hoor, volgend jaar woont deze dame in een studentenhuis.
Nee, dan Meppelquote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef Airelle het volgende:
Zwolle, misschien ook niet echt een hippe studentenstad inderdaad.
Ach ja reizen met de trein is niet vervelend (vind ik tenmiste).
Nee hoor, zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
het gaat je dus meer om Groningen dan om de studie an sich?!
Groningen zelf is een leuke stad, maar alles eromheen in knap waardeloos....
Dat is echt zo'n stad waarvan je zegt: "Hoe tof.quote:Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg ben ik nou ook weer niet.
De opleidingen die ik wil doen (Economie en Rechten) kun je op elke willekeurige Uni in NL.
En Groningen vind ik een toffe stad!
Nee meer van: Hoe ontiegelijk tof!quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n stad waarvan je zegt: "Hoe tof." ??
Wow, dat is wel érg tof.quote:Op zondag 11 september 2005 16:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee meer van: Hoe ontiegelijk tof!
Ik weet niet... Ik ga ergens in november naar de voorlichting van Bedrijfskunde.quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
Bedrijfskunde, dat lijkt me zoooo saai.... Rechten is daarentegen wel cool
en Sven, Meppel is idd een waardeloze stad...
je moet gewoon een autootje scoren, dan ben je er zo!
en Amsterdam?!?quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef Airelle het volgende:
Utrecht is ook zo'n toffe stad om te wonen enzo. Maar daar vond ik de Uni weer wat minder. En de opleiding rechten was daar helemaal zo massaal.
Amsterdam is ook leuk, alleen beetje dramatisch wat betreft woonruimte.quote:Op zondag 11 september 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Amsterdam?!?
hoewel je dan wel weer 3 uur onderweg ben naar de boerd'rie
je moet iig níet naar Leiden hoor!! de stad is wel leuk maar het is echt té studenticoos.....
ballo's all over the place
Oh. Hmm.quote:
Auto heb ik dus geen geld voorquote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
en Sven, Meppel is idd een waardeloze stad...
je moet gewoon een autootje scoren, dan ben je er zo!
Ik geloof het wel. Het is wel zwaar, veel discipline nodig en je moet wel alles doen anders word je uit de studie gegooid, maar dan heb je wel een hoog aangeschreven diploma.quote:
Nee, het is een selectieprocedure. Je moet een brief opstellen waarom jij het moet worden en goede motivaties geven enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Airelle het volgende:
Pittiger dus.
75 studenten..... Dan moet ik maar mijn best gaan doen voor cum laude... of is het geen numerus fixus?
You're welcome.quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Airelle het volgende:
Bedankt voor de tip in elk geval, Tom.
Hoe bevalt jou studie eigenlijk?
quote:
Sorry, slimme Airelle.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Airelle het volgende:
Hoe bevalt jou studie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |