Ik weet niet... Ik ga ergens in november naar de voorlichting van Bedrijfskunde.quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
Bedrijfskunde, dat lijkt me zoooo saai.... Rechten is daarentegen wel cool
en Sven, Meppel is idd een waardeloze stad...
je moet gewoon een autootje scoren, dan ben je er zo!
en Amsterdam?!?quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef Airelle het volgende:
Utrecht is ook zo'n toffe stad om te wonen enzo. Maar daar vond ik de Uni weer wat minder. En de opleiding rechten was daar helemaal zo massaal.
Amsterdam is ook leuk, alleen beetje dramatisch wat betreft woonruimte.quote:Op zondag 11 september 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Amsterdam?!?
hoewel je dan wel weer 3 uur onderweg ben naar de boerd'rie
je moet iig níet naar Leiden hoor!! de stad is wel leuk maar het is echt té studenticoos.....
ballo's all over the place
Oh. Hmm.quote:
Auto heb ik dus geen geld voorquote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
en Sven, Meppel is idd een waardeloze stad...
je moet gewoon een autootje scoren, dan ben je er zo!
Ik geloof het wel. Het is wel zwaar, veel discipline nodig en je moet wel alles doen anders word je uit de studie gegooid, maar dan heb je wel een hoog aangeschreven diploma.quote:
Nee, het is een selectieprocedure. Je moet een brief opstellen waarom jij het moet worden en goede motivaties geven enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Airelle het volgende:
Pittiger dus.
75 studenten..... Dan moet ik maar mijn best gaan doen voor cum laude... of is het geen numerus fixus?
You're welcome.quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Airelle het volgende:
Bedankt voor de tip in elk geval, Tom.
Hoe bevalt jou studie eigenlijk?
quote:
Sorry, slimme Airelle.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Airelle het volgende:
Hoe bevalt jou studie eigenlijk?
quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
Gooi dat topic dan ook op slot, Bu.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:50 schreef PeRi het volgende:
Ik probeer echt al de hele dag aan mn eerste 'huiswerk' te beginnen. Wil niet echt
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 11 september 2005 16:51 schreef Airelle het volgende:
jouW
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Misschien tot over een tijdje.
Op een geheim tijdstip en een geheime plek.
Ik had het al doorquote:
Hé.quote:
Dan ga ik daar flink lopen spammenquote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé.
Ik weet heus wel waar ik een slotje op zet en waar niet.
En deze laat ik gewoon open.Kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |