Dan ga ik jou een ban aannaaienquote:Op zondag 11 september 2005 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ga ik daar flink lopen spammen!
Voor een deel wel.quote:Op zondag 11 september 2005 16:56 schreef Airelle het volgende:
Weetje, taalfouten hebben zo weinig te maken met intelligentie.
Die PUB-ban heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurdquote:Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga ik jou een ban aannaaien!
ach zo'n brikkie hoeft niet veel te kosten tochquote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
Auto heb ik dus geen geld voor.
Haagse Hogeschool of InHolland?! en waar woont ie ergens?!quote:Mijn broertje studeert in Den Haag en is daar vandaag op kamers gegaan.
oeh wat slecht zeg, wat ben jij nou voor broer.....quote:Op zondag 11 september 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
Haagse Hogeschool. Waar hij woont weet ik niet
aan je ouders?! wow, heel goed, ouders van Svenquote:Oh, en ik moet wel huur betalen.
Anytimequote:Op zondag 11 september 2005 17:12 schreef Airelle het volgende:
Tom, BVO, iemand anders die studerende is... Wanneer moet ik IB-groep aan gaan vragen?
Is dat zo?quote:Op zondag 11 september 2005 17:14 schreef babette21 het volgende:
wanneer je 18 wordt maar nog wel op vwo zit kun je ook al geld krijgen he!
of is dat inmiddels veranderd?!?
3 maanden voor je 18e moet je dat aanvragen. Tegemoetkoming Scholieren.quote:Op zondag 11 september 2005 17:14 schreef babette21 het volgende:
wanneer je 18 wordt maar nog wel op vwo zit kun je ook al geld krijgen he!
of is dat inmiddels veranderd?!?
nee lul dat staat er toch: 3 maanden vóór je 18de...quote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, Airelle is nog geen 18 toch?
Nee en dat duurt ook nog 8 maanden.quote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, Airelle is nog geen 18 toch?
ai je bent late leerling?! ja dan heb je er weinig aanquote:Op zondag 11 september 2005 17:25 schreef Airelle het volgende:
Nee en dat duurt ook nog 8 maanden.
Ik ben geen late leerling. Ik ben een normale leerlingquote:Op zondag 11 september 2005 17:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai je bent late leerling?! ja dan heb je er weinig aan
ik werd in oktober 18 dus heb er wel van kunnen profiteren![]()
IB-groep is niet de studie maar de financiering toch?quote:Op zondag 11 september 2005 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb me geloof ik in november ofzo al ingeschreven voor m'n studie. Dat kan niet vroeg genoeg.
Je kan t ook nu al aanvragen. Weet je iig zeker dat je alles op tijd krijgt enzo. Want IBgoep kennende gaat er wel altijd iets mis en aanvragen duren 6 weken voor ze in behandeling worden genomen of een maand ofzo.quote:Op zondag 11 september 2005 17:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee en dat duurt ook nog 8 maanden.
Je moet je bij de IB-groep inschrijven voor een studie en financiering en OV aanvragen enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
IB-groep is niet de studie maar de financiering toch?
Maar ik weet nog niet welke studie.quote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan t ook nu al aanvragen. Weet je iig zeker dat je alles op tijd krijgt enzo. Want IBgoep kennende gaat er wel altijd iets mis en aanvragen duren 6 weken voor ze in behandeling worden genomen of een maand ofzo.
De 25e.quote:Op zondag 11 september 2005 17:30 schreef PeRi het volgende:
Over 8 maanden.. De hoeveelste? Krijg je nog kinderbijslag in april? Zo ja, dan heb je pech en krijg je geen tegemoetkoming trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |