Ja, je vroeg het tochquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh. Dat kan
. Ik vind d'r wel
.
Wat vind je van Idols danquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kan ook.
BB vind ik sowieso verschrikkelijk, de mensen die eraan meedoen meegerekend.
Vermakelijk programma maar ook triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat vind je van Idols dan?
Mwah, voor echte talenten is het toch een mooi platform hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vermakelijk programma maar ook triest eigenlijk.
Zeker de mensen die echt denken dat ze nog gaan scoren (IdolsIII).
Voor naamsbekendheid is het goed ja, maar het duurt eeuwen voordat je van het 'imago' afkomt (mocht je er uberhaupt vanaf komen).quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, voor echte talenten is het toch een mooi platform hoor.
Het Idols-imago zelf is misschien niet geweldig nee.
Dat is zo, maar dat was bij bijvoorbeeld Marco Borsato ook zo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voor naamsbekendheid is het goed ja, maar het duurt eeuwen voordat je van het 'imago' afkomt (mocht je er uberhaupt vanaf komen).
Ja klopt, het heeft een geduurd... maar toch.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dat was bij bijvoorbeeld Marco Borsato ook zo.
En die schrijven zich nou vaak niet in, juist omdat ze dat Idols-imago niet willen hebben.quote:
Welk toernooi?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef BVO het volgende:
Stem 'ns mee in het tournament....
Volgens mij een ideaal toernooi voor jou..
Wat ze na Idols doen kan me ook niet zoveel schelen, maar het is toch wel leuk als ze tijdens Idols wél een beetje kunnen zingen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Al moet ik wel toegeven dat het een uitermate vermakelijk programma is (het boeit me eigenlijk niet zoveel of het nou sterren worden of niet).
Ja...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die schrijven zich nou vaak niet in, juist omdat ze dat Idols-imago niet willen hebben.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ze na Idols doen kan me ook niet zoveel schelen, maar het is toch wel leuk als ze tijdens Idols wél een beetje kunnen zingen.
Same for me.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja klopt, het heeft een geduurd... maar toch.
Al moet ik wel toegeven dat het een uitermate vermakelijk programma is (het boeit me eigenlijk niet zoveel of het nou sterren worden of niet).
In de audities wil ik vooral kunnen lachen, daarna wil ik de echte talenten zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja...
Maar dat bezorgt ons weer een hoop lachwekkende situaties.
+2 types a la Alice graag, ergernis is ook leuk soms.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de audities wil ik vooral kunnen lachen, daarna wil ik de echte talenten zien
Dat bedoel ik dus, ik ken zoveel mensen die beter kunnen zingen dan zij, maar gewoon niet mee willen doen met Idols.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
Voor de rest was het afgelopen jaar natuurlijk al matig... Meike, Eric, Alice, Robin....
Ik zag het. Onbegrijpelijkquote:
Oh ja, ik moet zelf ook nog stemmen.quote:
Ah, ik stem vanavond nog even in het ONM-tournament.
Maar vorig jaar waren er wel heel veel ergernissen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
+2 types a la Alice graag, ergernis is ook leuk soms..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar vorig jaar waren er wel heel veel ergernissen.Boris, JK, Erik, Alice...
Dan al??????quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
....ondertussen wachten we nog steeds op IDO..
Nog 6 weken exact en dan begint het..
Ik vind het nog vrij lang duren anders...quote:
Whaha... ach ik moet toegeven dat ik me ook wel eens verschrikkelijk heb zitten te verheugen op finalerondes, maar dat heb ik nu eigenlijk nog niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het nog vrij lang duren anders...
Nee kweeniequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Te wat, Airelle.....te overdreven misschien?![]()
![]()
Owjaquote:
Nietquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet
Kan ik er wat aan doen dat hij iets heel anders maakt
Wie heeft hem eik gemaakt Sven?
daarvoor.....moet je maar even kijken in dat topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet
Kan ik er wat aan doen dat hij iets heel anders maakt
Wie heeft hem eik gemaakt Sven?
Het kan gewoon niet.quote:
Blijkbaar is de operatie goed gelukt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet.. Ze lijken me allemaal heel vrouwelijk.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |