Ja ik vond 'um leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
leuke tip he Sven, dat Swingers
heb je hem afgekeken?! ik vond het persoonlijk wat vermoeiend
Airelle: was Zus & zo leuk?! die heb ik nl opgenomen.......
Vertelquote:Op zondag 11 september 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren leuke verjaardagskado's gekregen
The Godfather Trilogy Boxquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dus Dido.. das duidelijk te zien
Goh... oh jah, en jij vond Hind knap.. Zegt meer over jou manier van verstand over vrouwen dan die mijn manierquote:Op zondag 11 september 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Dit is toch écht een vrouwenlichaam hoor.
Ook hier en hier en hier zie ik toch écht geen vent.
Als er één omgebouwde tussen zit, zal zij/hij het zijn. Kan niet anders als je naar de rest van de vrouwen kijktquote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof ook niet dat Dizer zo heel serieus er over was
quote:Op zondag 11 september 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh... oh jah, en jij vond Hind knap.. Zeg meer over jou manier van verstand over vrouwen dan die mijn manier![]()
Jij vindt Ingrid en Chantal er vrouwelijker uitzien?quote:Op zondag 11 september 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als er één omgebouwde tussen zit, zal zij/hij het zijn. Kan niet anders als je naar de rest van de vrouwen kijkt
Het gaat om de uitstraling en de vrouwelijke rondingen en zo (die Dido dus niet zo veel heeft als de rest van de vrouwenquote:Op zondag 11 september 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
is vééél vrouwelijker dan
[afbeelding]
De benen van Chantal weleens gezien?quote:Op zondag 11 september 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat om de uitstraling en de vrouwelijke rondingen en zo (die Dido dus niet zo veel heeft als de rest van de vrouwen)
Ik was er toch niet manquote:Op zondag 11 september 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
Svurno, zeg nou 'ns wat..
Wel zitten-en en
-en en
-en op Dido maar niks zeggen als ze voor transsexueel wordt uitgemaakt.
!
Hij realiseert dat ik gelijk hebquote:Op zondag 11 september 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
Svurno, zeg nou 'ns wat..
Wel zitten-en en
-en en
-en op Dido maar niks zeggen als ze voor transsexueel wordt uitgemaakt.
!
Vrouwelijke rondingen hoeven niet alleen tieten te zijn, Meneer die vrouwen beter begrijpt dan de rest.quote:Op zondag 11 september 2005 11:10 schreef BVO het volgende:
[..]
De benen van Chantal weleens gezien?.
Je hebt het blijkbaar niet vaak gezien, Dido heeft de vrouwelijkste uitstraling van allemaal!!
Jij kijkt natuurlijk alleen naar de tieten..
Maar dan nog, transsexuelen hebben neptieten (die heeft Ingrid). Dido heeft kleine maar echte (dat zie je zo).
Dido heeft hele normale heupen hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen hoeven niet alleen tieten te zijn, Meneer die vrouwen beter begrijpt dan de rest.
Ik had het over heupen, benen...
Jij mocht willen dat je zo'n vrouw had.quote:
Dus niet.... te kleine tietenquote:Op zondag 11 september 2005 11:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij mocht willen dat je zo'n vrouw had..
quote:Op zondag 11 september 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
Bier. Tieten.
Net een klein stukje. Live was me iets te laat.quote:
Jij wel ja.quote:
Jawelquote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Svensational het volgende:
Hee Airelle, had je niet door dat ik vanaf hier ook iemand aan het nadoen was?
Echte die-hard hequote:Op zondag 11 september 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Net een klein stukje. Live was me iets te laat..
Jij wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |