Zolang het stalken wordtquote:Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Kom, laten we Airelle hypen in plaats van Schnitzel Paradijs.
Het heeft mijn leven echt verbeterd!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
MB, 23, lief
[afbeelding]
"Sinds Airelle er is, tvp ik niet meer, maar zeg ik gewoon Hoi"
Het is inderdaad lachwekkend hoe hij 'kankerlijers' schrijft.quote:
Zullen we nu weer iemand anders hypenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het heeft mijn leven echt verbeterd!
Wat een fag inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is inderdaad lachwekkend hoe hij 'kankerlijers' schrijft.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bas Muijs: "Tijdens het Fokken maak ik op papier aantekeningen"
Dizerquote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga offline.. jullie zijn niet lief
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga offline.. jullie zijn niet lief
quote:
Hier kan ik ook echt héél lief tegen doen.quote:
Een bukkake-smileyquote:
Ik zou bijna zeggen dat je gelijk hebtquote:
bijna?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je gelijk hebt.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef LeBeau het volgende:
Moet iedereen weer naar school ofzo, dat jullie allemaal zo vroeg weg gaan?
Ik heb geeneens een OV meer.
Mijn LeBeau-adoratiepost, wat doe je?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er nog wel maar nu is LeBeau er niet meer..
40 minuten geleden, mevrouw minnetje! Ik kan ook niet ruiken of je er nog bent.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Mijn LeBeau-adoratiepost, wat doe je?
De PI zei alles!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
40 minuten geleden, mevrouw minnetje! Ik kan ook niet ruiken of je er nog bent.![]()
En zo adorerend is "Ik ben er, hij is er niet" niet hoor.
Verder was het natuurlijk wel heel lief enzo hoor.
Ik hoef nooit meer naar school, en heb morgen nog vrij ook dus ik kan lekker laat opblijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De PI zei alles! [afbeelding]
Maar anyway: ja ik heb mn OV nog en ik moet morgen naar school.. ben natuurlijk een die-hard dus daarom slaap ik nog niet
En jij?
Geluksvogelquote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik hoef nooit meer naar school, en heb morgen nog vrij ook dus ik kan lekker laat opblijven.![]()
Niet echt veel.quote:
Ahquote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet echt veel.Vooral tijd vullen totdat ik iets vind wat ik leuk vind.
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:08 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, noem me een zeikerd, maar ik zeg het toch!!
Ik vind jullie niet meer lief... iedereen krijgt een verjaardagstopic, ik ben niet eens door 1 iemand gefeliciteerd gisteren
Was je jarig dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 07:08 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, noem me een zeikerd, maar ik zeg het toch!!
Ik vind jullie niet meer lief... iedereen krijgt een verjaardagstopic, ik ben niet eens door 1 iemand gefeliciteerd gisteren
Ik heb altijd een ochtendhumeur.quote:
Behalve als je je nadat je getrouwd bent ineens bewust wordt van je slechte smaakquote:Op donderdag 8 september 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Na half uurtje is het okay, nu dus..
En alsssss ik wakkeer wordt naast m'n toekomstige vrouw, moet dat ochtendhumeur direct verdwijnen natuurlijk..
Trouwen ga ik nooit joh.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Behalve als je je nadat je getrouwd bent ineens bewust wordt van je slechte smaak
In WO2 duurde dat maanden.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel...
Maar Sven wist ervan en hij had beloofd zelfs een kaartje te sturen!!!!
ga jij nog wat doen op je vrije dag?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef PeRi het volgende:
Yo
Ik ga met een vriend en vriendin even slenteren in de stad.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef PeRi het volgende:
Straks naar FF, en morgenochtend vanuit daar naar Leiden. Wordt bikkelen morgenochtend
En jij?
Stress? Wasda?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heerlijke studentenleven... wil ik ook weer!!!
Ik zit me hier toch een partij te bikkelen. Zie allemaal bomen, en ergens moet een bos zijn... maar wáár???
Schoot net ook even heel erg uit mijn slof (okay, slipper) tegen een collega die denkt dat zijn wil wet is... Dacht het niet. Mijn wil is wet!
*Weer verder gaat stressen.
Als de tentamenweek eraan komen gaan wij weer stressenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heerlijke studentenleven... wil ik ook weer!!!
Ik zit me hier toch een partij te bikkelen. Zie allemaal bomen, en ergens moet een bos zijn... maar wáár???
Schoot net ook even heel erg uit mijn slof (okay, slipper) tegen een collega die denkt dat zijn wil wet is... Dacht het niet. Mijn wil is wet!
*Weer verder gaat stressen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Duiveltja het volgende:
Als de tentamenweek eraan komen gaan wij weer stressen
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
Gefeliciteerd, Di...diz...din....Dinges.![]()
Hij had het wel mogen vertellen.quote:
Krijgen we dat weerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
En besides, Diziepizie moet niet zeuren.
Ik heb het vorig jaar wél verteld, maar ik heb geen verjaardagstopic gekregen.![]()
Niet 'weer', gewoon 'nog steeds'.quote:
Dat kun je beter tegen iemand zeggen die wel eens een showchattopic heeft geopendquote:Op donderdag 8 september 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet 'weer', gewoon 'nog steeds'.
Maar goed, van fouten kun je leren....dus 23 oktober, ik herhaal 23 OKTOBER verwacht ik een verjaardagstopic.![]()
Whoei, de ZEN Creativequote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Hoop dat deze het langer uithoudt.
Zen Creative MICRO hequote:Op donderdag 8 september 2005 17:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei, de ZEN Creative. Sexy design
.
Gisteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef mark_03 het volgende:
En dat op Diz's verjaardag ... of was dat gister ?
Was JIJ die kloon?quote:
Of jij??quote:
quote:
Idd, en dan boos wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom vertelt hij dat dan ook niet
![]()
Ik vind het ook wel zielig voor hemquote:
En ze hebben die gekke Berend op je plek gezet !quote:
Pberends ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
Zeg, ik zal nog eens het licht uit komen doen hier 's nachts.
En wie is Berend
Nee, heb te weinig mailadressen om mezelf te klonen ... wacht nog steeds op een "confirm-mailtje" voor m'n eerste kloonquote:
Zeker, ... het is mark_03. Maar jij mag Mark zeggen (of lieve schat)quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef MissBliss het volgende:
En ik ben heul geen bitch, ik wou alleen kijken of je wel een beetje scherp was mark03..
Mwoah, iets te vrolijk. Zou zelf kiezen voor een lichtere (lees: wit) kleur.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zen Creative MICRO he.
En lekker kleurtje vind je niet?.
Ik ben nou eenmaal een vrolijk meisje.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, iets te vrolijk. Zou zelf kiezen voor een lichtere (lees: wit) kleur.
Airelle is toch een kloon van Dunn0wquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef Airelle het volgende:
Ik kan onbeperkt emailaddressen maken.
Maargoed, ik heb geen klonen.
Ik twijfelde over de _quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zeker, ... het is mark_03. Maar jij mag Mark zeggen (of lieve schat).
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, heb te weinig mailadressen om mezelf te klonen ... wacht nog steeds op een "confirm-mailtje" voor m'n eerste kloon.
Nee, dat was een naamswitchquote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Airelle is toch een kloon van Dunn0w
![]()
Dan ga je toch vragen of je in de GCSC-OP mag.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.
En ik bedoelde de MissBitch-kloon, ik weet nog steeds niet wie dat was
Duurt dat zo lang dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.
Okquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfelde over de _![]()
Maarreh, Mark it is then, als jij me tenminste geen MissBitch meer noemt
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, sinds wanneer kan jij slotjes zetten?
Spookslot van MB
Whahahahahahahah![]()
![]()
![]()
OOh jah, dat was jij. En dat terwijl WIJ zoveel van hen houden... doen ZIJ niks voor ons!!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij had het wel mogen vertellen.
En besides, Diziepizie moet niet zeuren.
Ik heb het vorig jaar wél verteld, maar ik heb geen verjaardagstopic gekregen.![]()
Preciesquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OOh jah, dat was jij. En dat terwijl WIJ zoveel van hen houden... doen ZIJ niks voor ons!!
We zijn eigenlijk te goed voor ze
Favoriete Fok!kers:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies [afbeelding]
En als ik toch aan het 'zeuren' ben...ik zie mijn naam niet staan bij je Favo Fok!kers, Diz!
Hmm...vooruit.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Favoriete Fok!kers:
Iedereen uit ShowChat
Iedereen uit DVD SlowChat
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Bupatih
Fokking sexy baby.
Opletten, pb.quote:
Die quotes komen van mezelf, dat heet dualisme!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Pberends is zo stom als het achtereind van "the pig on a wing".
Pberends is zelf een domme snol.
Pberends is offline.
hihihihihi.
Dat zei ik net dus ook al.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
'Airelle is verslaafd aan Frans en Victoria Koblenko Bupatih is grappig Niksan is ijskoud Christine is altijd geil Tom_Tom- is muzikaal.'
Niet meer.quote:
quote:
Sinds ik met HeatWave hebquote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, sinds wanneer kan jij slotjes zetten?
Spookslot van MB
Whahahahahahahah![]()
![]()
![]()
Als ze niet opletten wel ja.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Airelle het volgende:
Zo maak je je er wel heel gemakkelijk vanaf he, Diz!
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
MissBliss is da bomb.
MissBliss is gorgeous.
MissBliss is pretty alright =.
MissBliss is The BEST.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. -> Dada
ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen. -> Dizer
ZOWIEE is beneficial to Your development.
ZOWIEE is naar mn overleden kat was mn eerste account. -> MissBliss
ZOWIEE is toch veel lekkerder dan jij. -> ???
Die 2e is volgens mij ook Dada en die laatste weet ik niet.quote:
Aha. Je hebt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die 2e is volgens mij ook Dada
Whahaha, ik was hetzelfquote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef mark_03 het volgende:
Grappig om dat te lezen ... ben benieuwd wie mijn quote had (mark_03 is tof en de rest ook).
quote:
Nee, Svensational heeft het gezegd.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha, ik was hetzelf
ShowChat #373 wacht op het telefoontje van MissBliss.
Ja, maar dat mark_03 heb ik zelf moeten toevoegen. Die (#@)@(#& was me vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Svensational heeft het gezegd.Kijk maar eens goed.
Oooooooooooooh.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar dat mark_03 heb ik zelf moeten toevoegen. Die (#@)@(#& was me vergeten![]()
.
quote:
Hahaha, goede grap, MB!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] ZOWIEE en MissBliss zijn dezelfde persoon...
Ik hoopte dat je erin zou trappen!quote:
Wie van de 3 klopt?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Tom_Tom- is nu een mod.
Tom_Tom- is niet stom.
Tom_Tom- is die knaap die rookt.
Nummer 3?quote:
Zie jij die koelkast even mooi aan je voorbij vliegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef LeBeau het volgende:
Nummer 3?
Als student hoor je die niet te hebben jongemanquote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongeman met principes.
Nee, dus..
Pfft en dit is al mijn 6e jaar als student.. Kan je nagaan hoe verdorven principeloos ik inmiddels benquote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als student hoor je die niet te hebben jongeman
Maar ik blow niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pfft en dit is al mijn 6e jaar als student.. Kan je nagaan hoe verdorven principeloos ik inmiddels ben
Same herequote:Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pfft en dit is al mijn 6e jaar als student.. Kan je nagaan hoe verdorven principeloos ik inmiddels ben
Die hardsquote:Op donderdag 8 september 2005 23:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Same here
Still going strong!!!![]()
quote:
Ik plak er misschien nog 2 jaar aan vast voor mijn masterquote:Op donderdag 8 september 2005 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die hards
Wel het laatste jaar mits alles goed gaat ()
Ik zou het misschien ook wel willen maar het geld is op mijn ouders vinden 6 jaar studie genoegquote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik plak er misschien nog 2 jaar aan vast voor mijn master![]()
Flauwe hint hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef Duiveltja het volgende:
Heel grappig deze film
[afbeelding]
Die vent van je lief aankijken. Onder het mom van: Dan masseer ik je elke avond met een lekkere massage barquote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef MissBliss het volgende:
En ik ben niet zo rijk. Dus.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die vent van je lief aankijken. Onder het mom van: Dan masseer ik je elke avond met een lekkere massage bar
dan doe je toch je kleding uit ?quote:
Ja echt ?quote:
Nee?!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:59 schreef MissBliss het volgende:
Waarom heb ik op elke stream de tuin???
Ach, het is op zich geen lelijke tuin om naar te kijkenquote:
quote:
Ze wist het al, BB heeft het verteld en ze is boos.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze over het hek geroepen dat het een meisje wordt?
Ik was op kamp.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel...
Maar Sven wist ervan en hij had beloofd zelfs een kaartje te sturen!!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
Svensationeel
Leuk hoorquote:Hoe was je kamp?
Ja, maar ze zit er nog steeds.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef PeRi het volgende:
Is dat die zwangere die eruit gaat? Ik volg het niet zo
Ok.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Leuk hoor. Ik ga nu ff in bad
!
Ik kan mij altijd zo verheugen op een warm bad, maar zodra ik er in zit denk ik: Wat saai.quote:
Wij hebben geen bad, maar heel soms kan ik dan ergens anders en dan ben ik het ook na 5 minuten wel zat jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan mij altijd zo verheugen op een warm bad, maar zodra ik er in zit denk ik: Wat saai..
Idd weg met die trolquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig. Wat een vreselijk ranzige troela is het toch ook..
- Geen felicitatiequote:
2 topics is toch ook niet nodig?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Dizer het volgende:
- Geen eigen ShowChat topic
- Geen eigen felicitatie topic
* Dizer zoekt een nieuw beste forum-vriendje
één van die dingen was genoeg geweest...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 topics is toch ook niet nodig?Heb ik iig ook niet gehad..
Ja, als je het tegen niemand zegt behalve degene die er niet is....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
één van die dingen was genoeg geweest...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
- Geen felicitatie
- Geen eigen ShowChat topic
- Geen eigen felicitatie topic
- Geen fotoboek felicitatie
- Geen kaartje
* Dizer zoekt een nieuw beste forum-vriendje
quote:
Je had gelijk over de bedden, zeg maarquote:
Waarom doe jij zo negatief over Lauren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef pberends het volgende:
Tis veel te warm, ik kan amper slapen.
Wel knus toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had gelijk over de bedden, zeg maar
Uhuh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel knus toch?.
Je lag op een zolder met een rij bedden, tegenover je ook een rij bedden, dan een tussenwand en aan de andere kant hetzelfde?.
Volgens mij had ze het over de reactie van P.quote:
Je had twee slaapzalen toch??quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh.En als je die zaal binnenkwam lag ik helemaal rechts in het midden, bij de schuine wand dus.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over de reactie van pb.
Waar op stond: "Sjaak heeft hier gerukt (18-08-04)".quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh.En als je die zaal binnenkwam lag ik helemaal rechts in het midden, bij de schuine wand dus.
Jep, dan lagen we dus op dezelfde rijquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je had twee slaapzalen toch??
Ik lach in de eerste slaapzaal zeg maar, en als je binnenkwam helemaal rechts, dan bijna op het eind.. Ietsjes rechts van jou dus.
.
Dan moet je maar 50 posts per pagina nemen.quote:
18-08-04??? Toen was ik er wel ongeveer geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar op stond: "Sjaak heeft hier gerukt (18-08-04)".. Was jij daar toen niet toevallig, Beev
?
Daar ben ik ook geweest ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jep, dan lagen we dus op dezelfde rijGingen jullie ook elke avond naar de kelder
?
En je kent toevallig ook een Sjaakquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
18-08-04??? Toen was ik er wel ongeveer geloof ik..
Wij hebben geen regen gehad, maar die kelder was even zo goed natquote:Daar ben ik ook geweest ja.. Maar daar onder was het zeiknat door de regen en bier en alles
, dus elke keer als ik weer binnekwan zat ik tot m'n schouders aan toe onder.
.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had ik vandaag al op Tanja gekotst?
Ja, dan haal je me dus nooit meer in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
Wahaahahahahah, die spelers ga ik allemaal selecteren![]()
![]()
Dan word ik net zo goed als Sven the Man©.
Oh ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan haal je me dus nooit meer in.
Jason Mrazquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zing je nou een slecht K3 nummer of ben je verliefd?
Ik durf geen antwoord te geven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:57 schreef PeRi het volgende:
Oh ja, negeer me maar.
Ik heb het over een andere SHO'sterquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:00 schreef PeRi het volgende:
Niet durven vertellen?
Bu, ik vind het erg lastig dit je te vertellen en ik voel me erg gevleid.... Maar ik ben al bezet, dat weet je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |