Ik hoef nooit meer naar school, en heb morgen nog vrij ook dus ik kan lekker laat opblijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De PI zei alles! [afbeelding]
Maar anyway: ja ik heb mn OV nog en ik moet morgen naar school.. ben natuurlijk een die-hard dus daarom slaap ik nog niet
En jij?
Geluksvogelquote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik hoef nooit meer naar school, en heb morgen nog vrij ook dus ik kan lekker laat opblijven.![]()
Niet echt veel.quote:
Ahquote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet echt veel.Vooral tijd vullen totdat ik iets vind wat ik leuk vind.
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:08 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, noem me een zeikerd, maar ik zeg het toch!!
Ik vind jullie niet meer lief... iedereen krijgt een verjaardagstopic, ik ben niet eens door 1 iemand gefeliciteerd gisteren
Was je jarig dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 07:08 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, noem me een zeikerd, maar ik zeg het toch!!
Ik vind jullie niet meer lief... iedereen krijgt een verjaardagstopic, ik ben niet eens door 1 iemand gefeliciteerd gisteren
Ik heb altijd een ochtendhumeur.quote:
Behalve als je je nadat je getrouwd bent ineens bewust wordt van je slechte smaakquote:Op donderdag 8 september 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Na half uurtje is het okay, nu dus..
En alsssss ik wakkeer wordt naast m'n toekomstige vrouw, moet dat ochtendhumeur direct verdwijnen natuurlijk..
Trouwen ga ik nooit joh.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Behalve als je je nadat je getrouwd bent ineens bewust wordt van je slechte smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |