Ik hoef nooit meer naar school, en heb morgen nog vrij ook dus ik kan lekker laat opblijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De PI zei alles! [afbeelding]
Maar anyway: ja ik heb mn OV nog en ik moet morgen naar school.. ben natuurlijk een die-hard dus daarom slaap ik nog niet
En jij?
Geluksvogelquote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik hoef nooit meer naar school, en heb morgen nog vrij ook dus ik kan lekker laat opblijven.![]()
Niet echt veel.quote:
Ahquote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet echt veel.Vooral tijd vullen totdat ik iets vind wat ik leuk vind.
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:08 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, noem me een zeikerd, maar ik zeg het toch!!
Ik vind jullie niet meer lief... iedereen krijgt een verjaardagstopic, ik ben niet eens door 1 iemand gefeliciteerd gisteren
Was je jarig dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 07:08 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, noem me een zeikerd, maar ik zeg het toch!!
Ik vind jullie niet meer lief... iedereen krijgt een verjaardagstopic, ik ben niet eens door 1 iemand gefeliciteerd gisteren
Ik heb altijd een ochtendhumeur.quote:
Behalve als je je nadat je getrouwd bent ineens bewust wordt van je slechte smaakquote:Op donderdag 8 september 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Na half uurtje is het okay, nu dus..
En alsssss ik wakkeer wordt naast m'n toekomstige vrouw, moet dat ochtendhumeur direct verdwijnen natuurlijk..
Trouwen ga ik nooit joh.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Behalve als je je nadat je getrouwd bent ineens bewust wordt van je slechte smaak
In WO2 duurde dat maanden.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel...
Maar Sven wist ervan en hij had beloofd zelfs een kaartje te sturen!!!!
ga jij nog wat doen op je vrije dag?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef PeRi het volgende:
Yo
Ik ga met een vriend en vriendin even slenteren in de stad.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef PeRi het volgende:
Straks naar FF, en morgenochtend vanuit daar naar Leiden. Wordt bikkelen morgenochtend
En jij?
Stress? Wasda?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heerlijke studentenleven... wil ik ook weer!!!
Ik zit me hier toch een partij te bikkelen. Zie allemaal bomen, en ergens moet een bos zijn... maar wáár???
Schoot net ook even heel erg uit mijn slof (okay, slipper) tegen een collega die denkt dat zijn wil wet is... Dacht het niet. Mijn wil is wet!
*Weer verder gaat stressen.
Als de tentamenweek eraan komen gaan wij weer stressenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heerlijke studentenleven... wil ik ook weer!!!
Ik zit me hier toch een partij te bikkelen. Zie allemaal bomen, en ergens moet een bos zijn... maar wáár???
Schoot net ook even heel erg uit mijn slof (okay, slipper) tegen een collega die denkt dat zijn wil wet is... Dacht het niet. Mijn wil is wet!
*Weer verder gaat stressen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Duiveltja het volgende:
Als de tentamenweek eraan komen gaan wij weer stressen
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
Gefeliciteerd, Di...diz...din....Dinges.![]()
Hij had het wel mogen vertellen.quote:
Krijgen we dat weerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
En besides, Diziepizie moet niet zeuren.
Ik heb het vorig jaar wél verteld, maar ik heb geen verjaardagstopic gekregen.![]()
Niet 'weer', gewoon 'nog steeds'.quote:
Dat kun je beter tegen iemand zeggen die wel eens een showchattopic heeft geopendquote:Op donderdag 8 september 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet 'weer', gewoon 'nog steeds'.
Maar goed, van fouten kun je leren....dus 23 oktober, ik herhaal 23 OKTOBER verwacht ik een verjaardagstopic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |