In WO2 duurde dat maanden.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel...
Maar Sven wist ervan en hij had beloofd zelfs een kaartje te sturen!!!!
ga jij nog wat doen op je vrije dag?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef PeRi het volgende:
Yo
Ik ga met een vriend en vriendin even slenteren in de stad.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef PeRi het volgende:
Straks naar FF, en morgenochtend vanuit daar naar Leiden. Wordt bikkelen morgenochtend
En jij?
Stress? Wasda?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heerlijke studentenleven... wil ik ook weer!!!
Ik zit me hier toch een partij te bikkelen. Zie allemaal bomen, en ergens moet een bos zijn... maar wáár???
Schoot net ook even heel erg uit mijn slof (okay, slipper) tegen een collega die denkt dat zijn wil wet is... Dacht het niet. Mijn wil is wet!
*Weer verder gaat stressen.
Als de tentamenweek eraan komen gaan wij weer stressenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heerlijke studentenleven... wil ik ook weer!!!
Ik zit me hier toch een partij te bikkelen. Zie allemaal bomen, en ergens moet een bos zijn... maar wáár???
Schoot net ook even heel erg uit mijn slof (okay, slipper) tegen een collega die denkt dat zijn wil wet is... Dacht het niet. Mijn wil is wet!
*Weer verder gaat stressen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Duiveltja het volgende:
Als de tentamenweek eraan komen gaan wij weer stressen
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
Gefeliciteerd, Di...diz...din....Dinges.![]()
Hij had het wel mogen vertellen.quote:
Krijgen we dat weerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
En besides, Diziepizie moet niet zeuren.
Ik heb het vorig jaar wél verteld, maar ik heb geen verjaardagstopic gekregen.![]()
Niet 'weer', gewoon 'nog steeds'.quote:
Dat kun je beter tegen iemand zeggen die wel eens een showchattopic heeft geopendquote:Op donderdag 8 september 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet 'weer', gewoon 'nog steeds'.
Maar goed, van fouten kun je leren....dus 23 oktober, ik herhaal 23 OKTOBER verwacht ik een verjaardagstopic.![]()
Whoei, de ZEN Creativequote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Hoop dat deze het langer uithoudt.
Zen Creative MICRO hequote:Op donderdag 8 september 2005 17:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei, de ZEN Creative. Sexy design
.
Gisteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef mark_03 het volgende:
En dat op Diz's verjaardag ... of was dat gister ?
Was JIJ die kloon?quote:
Of jij??quote:
quote:
Idd, en dan boos wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom vertelt hij dat dan ook niet
![]()
Ik vind het ook wel zielig voor hemquote:
En ze hebben die gekke Berend op je plek gezet !quote:
Pberends ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
Zeg, ik zal nog eens het licht uit komen doen hier 's nachts.
En wie is Berend
Nee, heb te weinig mailadressen om mezelf te klonen ... wacht nog steeds op een "confirm-mailtje" voor m'n eerste kloonquote:
Zeker, ... het is mark_03. Maar jij mag Mark zeggen (of lieve schat)quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef MissBliss het volgende:
En ik ben heul geen bitch, ik wou alleen kijken of je wel een beetje scherp was mark03..
Mwoah, iets te vrolijk. Zou zelf kiezen voor een lichtere (lees: wit) kleur.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zen Creative MICRO he.
En lekker kleurtje vind je niet?.
Ik ben nou eenmaal een vrolijk meisje.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, iets te vrolijk. Zou zelf kiezen voor een lichtere (lees: wit) kleur.
Airelle is toch een kloon van Dunn0wquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef Airelle het volgende:
Ik kan onbeperkt emailaddressen maken.
Maargoed, ik heb geen klonen.
Ik twijfelde over de _quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zeker, ... het is mark_03. Maar jij mag Mark zeggen (of lieve schat).
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, heb te weinig mailadressen om mezelf te klonen ... wacht nog steeds op een "confirm-mailtje" voor m'n eerste kloon.
Nee, dat was een naamswitchquote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Airelle is toch een kloon van Dunn0w
![]()
Dan ga je toch vragen of je in de GCSC-OP mag.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.
En ik bedoelde de MissBitch-kloon, ik weet nog steeds niet wie dat was
Duurt dat zo lang dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.
Okquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfelde over de _![]()
Maarreh, Mark it is then, als jij me tenminste geen MissBitch meer noemt
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, sinds wanneer kan jij slotjes zetten?
Spookslot van MB
Whahahahahahahah![]()
![]()
![]()
OOh jah, dat was jij. En dat terwijl WIJ zoveel van hen houden... doen ZIJ niks voor ons!!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij had het wel mogen vertellen.
En besides, Diziepizie moet niet zeuren.
Ik heb het vorig jaar wél verteld, maar ik heb geen verjaardagstopic gekregen.![]()
Preciesquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OOh jah, dat was jij. En dat terwijl WIJ zoveel van hen houden... doen ZIJ niks voor ons!!
We zijn eigenlijk te goed voor ze
Favoriete Fok!kers:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies [afbeelding]
En als ik toch aan het 'zeuren' ben...ik zie mijn naam niet staan bij je Favo Fok!kers, Diz!
Hmm...vooruit.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Favoriete Fok!kers:
Iedereen uit ShowChat
Iedereen uit DVD SlowChat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |