Ik ben nou eenmaal een vrolijk meisje.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, iets te vrolijk. Zou zelf kiezen voor een lichtere (lees: wit) kleur.
Airelle is toch een kloon van Dunn0wquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef Airelle het volgende:
Ik kan onbeperkt emailaddressen maken.
Maargoed, ik heb geen klonen.
Ik twijfelde over de _quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zeker, ... het is mark_03. Maar jij mag Mark zeggen (of lieve schat).
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, heb te weinig mailadressen om mezelf te klonen ... wacht nog steeds op een "confirm-mailtje" voor m'n eerste kloon.
Nee, dat was een naamswitchquote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Airelle is toch een kloon van Dunn0w
![]()
Dan ga je toch vragen of je in de GCSC-OP mag.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.
En ik bedoelde de MissBitch-kloon, ik weet nog steeds niet wie dat was
Duurt dat zo lang dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar dan zit de wachtrij misschien vol, had ik ook toen ik MissBliss wou registreren. Was toen een FB-topic over.
Okquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfelde over de _![]()
Maarreh, Mark it is then, als jij me tenminste geen MissBitch meer noemt
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, sinds wanneer kan jij slotjes zetten?
Spookslot van MB
Whahahahahahahah![]()
![]()
![]()
OOh jah, dat was jij. En dat terwijl WIJ zoveel van hen houden... doen ZIJ niks voor ons!!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij had het wel mogen vertellen.
En besides, Diziepizie moet niet zeuren.
Ik heb het vorig jaar wél verteld, maar ik heb geen verjaardagstopic gekregen.![]()
Preciesquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OOh jah, dat was jij. En dat terwijl WIJ zoveel van hen houden... doen ZIJ niks voor ons!!
We zijn eigenlijk te goed voor ze
Favoriete Fok!kers:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies [afbeelding]
En als ik toch aan het 'zeuren' ben...ik zie mijn naam niet staan bij je Favo Fok!kers, Diz!
Hmm...vooruit.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Favoriete Fok!kers:
Iedereen uit ShowChat
Iedereen uit DVD SlowChat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |