Waar op stond: "Sjaak heeft hier gerukt (18-08-04)".quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh.En als je die zaal binnenkwam lag ik helemaal rechts in het midden, bij de schuine wand dus.
Jep, dan lagen we dus op dezelfde rijquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je had twee slaapzalen toch??
Ik lach in de eerste slaapzaal zeg maar, en als je binnenkwam helemaal rechts, dan bijna op het eind.. Ietsjes rechts van jou dus.
.
Dan moet je maar 50 posts per pagina nemen.quote:
18-08-04??? Toen was ik er wel ongeveer geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar op stond: "Sjaak heeft hier gerukt (18-08-04)".. Was jij daar toen niet toevallig, Beev
?
Daar ben ik ook geweest ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jep, dan lagen we dus op dezelfde rijGingen jullie ook elke avond naar de kelder
?
En je kent toevallig ook een Sjaakquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
18-08-04??? Toen was ik er wel ongeveer geloof ik..
Wij hebben geen regen gehad, maar die kelder was even zo goed natquote:Daar ben ik ook geweest ja.. Maar daar onder was het zeiknat door de regen en bier en alles
, dus elke keer als ik weer binnekwan zat ik tot m'n schouders aan toe onder.
.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had ik vandaag al op Tanja gekotst?
Ja, dan haal je me dus nooit meer in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
Wahaahahahahah, die spelers ga ik allemaal selecteren![]()
![]()
Dan word ik net zo goed als Sven the ManŠ.
Oh ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan haal je me dus nooit meer in.
Jason Mrazquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zing je nou een slecht K3 nummer of ben je verliefd?
Ik durf geen antwoord te geven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:57 schreef PeRi het volgende:
Oh ja, negeer me maar.
Ik heb het over een andere SHO'sterquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:00 schreef PeRi het volgende:
Niet durven vertellen?
Bu, ik vind het erg lastig dit je te vertellen en ik voel me erg gevleid.... Maar ik ben al bezet, dat weet je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |