Uhuh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel knus toch?.
Je lag op een zolder met een rij bedden, tegenover je ook een rij bedden, dan een tussenwand en aan de andere kant hetzelfde?.
Volgens mij had ze het over de reactie van P.quote:
Je had twee slaapzalen toch??quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh.En als je die zaal binnenkwam lag ik helemaal rechts in het midden, bij de schuine wand dus.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over de reactie van pb.
Waar op stond: "Sjaak heeft hier gerukt (18-08-04)".quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh.En als je die zaal binnenkwam lag ik helemaal rechts in het midden, bij de schuine wand dus.
Jep, dan lagen we dus op dezelfde rijquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je had twee slaapzalen toch??
Ik lach in de eerste slaapzaal zeg maar, en als je binnenkwam helemaal rechts, dan bijna op het eind.. Ietsjes rechts van jou dus.
.
Dan moet je maar 50 posts per pagina nemen.quote:
18-08-04??? Toen was ik er wel ongeveer geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar op stond: "Sjaak heeft hier gerukt (18-08-04)".. Was jij daar toen niet toevallig, Beev
?
Daar ben ik ook geweest ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jep, dan lagen we dus op dezelfde rijGingen jullie ook elke avond naar de kelder
?
En je kent toevallig ook een Sjaakquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
18-08-04??? Toen was ik er wel ongeveer geloof ik..
Wij hebben geen regen gehad, maar die kelder was even zo goed natquote:Daar ben ik ook geweest ja.. Maar daar onder was het zeiknat door de regen en bier en alles
, dus elke keer als ik weer binnekwan zat ik tot m'n schouders aan toe onder.
.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had ik vandaag al op Tanja gekotst?
Ja, dan haal je me dus nooit meer in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
Wahaahahahahah, die spelers ga ik allemaal selecteren![]()
![]()
Dan word ik net zo goed als Sven the Man©.
Oh ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan haal je me dus nooit meer in.
Jason Mrazquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zing je nou een slecht K3 nummer of ben je verliefd?
Ik durf geen antwoord te geven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:57 schreef PeRi het volgende:
Oh ja, negeer me maar.
Ik heb het over een andere SHO'sterquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:00 schreef PeRi het volgende:
Niet durven vertellen?
Bu, ik vind het erg lastig dit je te vertellen en ik voel me erg gevleid.... Maar ik ben al bezet, dat weet je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |