Die groeit echt als koolquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een grote knul is 'ie al zeg
Ik moest laaaaaaachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Volgende week tilt bram rikkie op
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
De keukentafel wordt daar gebruikt als commode
dat zal wel gebeuren iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....
Daar was ik dus ook bang voor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spanning weghalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Huilen is een goed teken,..... baby is oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurd....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Wel een domme acte. Volgens mij is dat regel 1, nooit je baby alleen laten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met je rug?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef roos85 het volgende:
Pak luiers openmaken met je rug naar een baby die los op tafel ligt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef fotostarter het volgende:
Idd. Nou ben ik zelf geen moeder maar ik kan het me toch niet voorstellen dat ik mijn kind alleen zou laten, juist omdat het zo vaak gebeurd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef soapie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurd....
Onbewust doe je het toch. Maar Rikkie doet er wel HEULLLLLLLLL erg lang over, om een zak van de papierenpoepzakken los te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Sannne het volgende:
Maar idd. Ik zal mn kind echt niet meer alleen laten (draai me nog wel eens om naar de kast voor 2 seconden... nu niet meer)
Toch erg als dat gebeurt..
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Wie maakt topic nummer 400? Dat wordt hunten voor een goede TT!
dat zullen we vanzelf zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Moet je zien hoe snel we van 300 naar 400 zijn gegaan en vergelijk dat eens met de jaren ervoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post nu mee. Dat scheelt ook een heleboel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel we van 300 naar 400 zijn gegaan en vergelijk dat eens met de jaren ervoor.
Inderdaad... zoals de hele familie Bouwhuis binnen een paar weken over de kling is gejaagd... die affaire is zo prutserig opgebouwdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat hele karakter van Anton wordt de nek omgedraaid.
Yep, Rikki gaf hem ook genoeg tijd daarvoor..... het was zo doorzichtig....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Desnoods het kind onder een arm meenemen naar de plek waar je naartoe moet, al is het maar 1 seconde.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Sannne het volgende:
Maar idd. Ik zal mn kind echt niet meer alleen laten (draai me nog wel eens om naar de kast voor 2 seconden... nu niet meer)
Toch erg als dat gebeurt..
Al 450 topics, echt fantastischquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil #450!
En dan zet ik erin:
Echt fantastisch!
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
De hele manier waarop Danny nu de serie wordt uitgeschreven is ook zo tenenkrommend matig... hij wordt gebruikt als vehikel om die Turkse meiden een bestaansrecht in Meerdijk te geven... had die karakters gewoon weggelaten, had hem lekker laten sterven aan dat Ebolavirus en dan had je wat mij betreft de karakters Ron en Edwin kunnen laten bestaan om zo ook wat meer verhaal met Lucas te kunnen creeëren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron en Edwin, maar dan mag Lukas eruit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
De hele manier waarop Danny nu de serie wordt uitgeschreven is ook zo tenenkrommend matig... hij wordt gebruikt als vehikel om die Turkse meiden een bestaansrecht in Meerdijk te geven... had die karakters gewoon weggelaten, had hem lekker laten sterven aan dat Ebolavirus en dan had je wat mij betreft de karakters Ron en Edwin kunnen laten bestaan om zo ook wat meer verhaal met Lucas te kunnen creeëren...
Mooi met wat oude topic momenten uit de oude doos als frey de op nou veranderd.quote:
Zorgen dat Lorena wat geld + wat te zeuren heeftquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
wat heeft Jack nu in hemelsnaam nog voor nut als karakter bijvoorbeeld...
Maar toch: arme Jack. Je zou maar zo'n vriendin hebben!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind de scènes tussen Jack en Lorena eigenlijk wel leuk.
Hij mag in zijn handjes knijpen met zo´n vriendin.,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar toch: arme Jack. Je zou maar zo'n vriendin hebben!
Ik vind ze ook altijd wel grappig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind de scènes tussen Jack en Lorena eigenlijk wel leuk.
Ik vind hem ook erg dik. Moet er niet aan denken om hem uit te poepenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef kissaa het volgende:
Even serieus: is dat kind niet veel te dik?
Kun je niet zien dat ze eigenlijk JA bedoelt? Die gaat toegeven vandaag of morgen hoor....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 05:32 schreef Sk00p het volgende:
Anton is gewoon een stalker! Maxime zegt duidelijk nee, en hij blijft maar pushen
Ja en dat zou dus echt heel ongeloofwaardig zijn. De vorige keer dat Maxime een seksuele ervaring had werd ze verkracht. Dat moet toch nog ergens in haar hoofd zitten...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je niet zien dat ze eigenlijk JA bedoelt? Die gaat toegeven vandaag of morgen hoor....
Jack heeft in mijn ogen nog nooit echt toegevoegde waarde gehad aan de serie net zoals bingquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of Danny doodgaat of niet eigenlijk... maar dan nog... ze wisten dat Lieke en Jan de serie al gingen verlaten... dat zijn twee vertrouwde gezichten.... waarom haal je er dan ook nog een 3e vaste karakter uit.... mensen kijken toch voor herkenbare gezichten... 3 nieuwe mensen komt de continuiteit van een soap echt niet ten goede... zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de wat kinderachtige verhaallijnen zoals het zoeken naar woonruimte/hoofddoekje af -hoofddoekje op... wat heeft Jack nu in hemelsnaam nog voor nut als karakter bijvoorbeeld
...
Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wees gerust na vanavond hebben ze Bianca ook verneukt![]()
In de stijl van Barbara en Maria de Jong weetje wel.
Nee natuurlijk niet. Babyspekjes.. Als ze gaan lopen gaat dat er weer af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef kissaa het volgende:
Brammetje is zo spekkig dat hij gewoon terugstuitertLigt zo weer bovenop die keukentafel
![]()
Even serieus: is dat kind niet veel te dik?
Daar zat ik ook aan te denken ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het idee dat ze oude scripts voor Robert en Laura hebben gevonden en die aangepast hebben voor Anton en Bianca.
Kijk vanavond maar over Bianca. Ander geef ik teveel weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef loezzzje het volgende:
Wat was er dan met Laura? Hetzelfde als met Bianca?
Btw ik hoor haar nooit over Robert, heeft ze uberhaupt nog wel contact met hem?
Maar dan nog zie ik geen overeenkomst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk vanavond maar over Bianca. Ander geef ik teveel weg.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dan nog zie ik geen overeenkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ja natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Natuurlijk bedoelt ze 'ja'. Haar hele lichaamstaal en reacties geven dat aan. Typisch, nee zeggen, maar het niet menen. Een man ruikt dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je niet zien dat ze eigenlijk JA bedoelt? Die gaat toegeven vandaag of morgen hoor....
Ik vond het een vreselijke rol.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef GTFransST het volgende:
Allereerst is terugkeren erg moeilijk aangezien ze toch echt begraven is. Maar aan de andere kant vind ik het wel jammer. Ik vond dat ze een leuke rol had.
ik ook, ze heeft niet echt een indruk achter gelaten, zie liever een ander personage terug, Robert, stefano of Martine ...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ohzo, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dat zegt niets; Raynor had ook een jaarcontract en werd gewoon de serie uit gebonjourd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
De Bouwhuisjes blijven nog wel even want in elk geval die actrice voor Bianca heeft sowieso nog een jaarcontract.
Dus die gaan niet zo 1-2-3 de soap uit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik moest kiezen..... dan kon Bianca van mij ook opzoutenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:24 schreef inZanity het volgende:
Ik snap die Anton echt niet.. Ik vind Bianca juist zo'n leuke vrouw!
Personage Maxime ben ik eigenlijk echt helemaal klaar mee. Mag er meteen uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen..... dan kon Bianca van mij ook opzouten
Niet dat ik Maxime zo geweldig vind, maar toch.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Personage Maxime ben ik eigenlijk echt helemaal klaar mee. Mag er meteen uit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Personage Maxime ben ik eigenlijk echt helemaal klaar mee. Mag er meteen uit.
Aysenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar zijn er wel meer die van mij het vliegtuig in mogen met 1 liter brandstof
Zum kotsen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aysenvanavond is ze weer op dreef
Maxime heb ik echt nooit iets gevonden. Leek nog wel een leuk idee in het begin, maar het is er nooit uitgekomen. Er zijn alleen maar personages door naar de klote gegaan en met name Ludo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar zijn er wel meer die van mij het vliegtuig in mogen met 1 liter brandstof
Denk het wel. Waarom niet. Ze zitten nou al een uur lang te lullen en ze hebben niet eens nieuws. Lijkt me sterk dat ze dat de hele avond doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Gaat GTST vanavond eigenlijk door (i.v.m. het ongeluk van Prins Friso)?
Misschien kunnen ze het nog snel in de aflevering verwerken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarom niet. Ze zitten nou al een uur lang te lullen en ze hebben niet eens nieuws. Lijkt me sterk dat ze dat de hele avond doen
Bing ipv Friso?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het nog snel in de aflevering verwerken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vermoed een memorial voor GTST, maar zodra bekend wordt dat hij is overleden gaat het beeld al op zwart.
Blijkt het gewoon een close-up van Bing te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vermoed een memorial voor GTST, maar zodra bekend wordt dat hij is overleden gaat het beeld al op zwart.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Blijkt het gewoon een close-up van Bing te zijn.
Dat sensatienieuws laat ik altijd maar even links liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk dat hij vanavond nog wel overlijd..
De berichten gaan erover dat hij al hersendood is..
We zullen het zien, Journaal24 staat aan.
Ik zie het niet echt.. Maar dat kan ook komen omdat ik raynor laatst met grote snor zag bij live & cooking, of hoe dat tegenwoordig ook heet, en dat beeld niet meer uit m'n hoofd krijgquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik nou gek of lijkt Waldemar Torenstra op de foto bij onderstaande link wel érg veel op Raynor Arkenbout?:
http://www.mediacourant.nl/?p=123183
Ik zag het niet directquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik nou gek of lijkt Waldemar Torenstra op de foto bij onderstaande link wel érg veel op Raynor Arkenbout?:
Jij bent gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
Verschrikkelijk wijf is die Aysen! maar wat zullen we vanavond tegen komen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aysenvanavond is ze weer op dreef
Bedankt. Daar zijn spoilertags voor bedoeld hè..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Crazy-G90 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wijf is die Aysen! maar wat zullen we vanavond tegen komen!
anton en maxime hebben seks! brammetje onder het bloed! lucas en groep gaan toch naar het graf!
Dat is niet waar wat Crazy G90 zegt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bedankt. Daar zijn spoilertags voor bedoeld hè..
Oh dan is het goed. Kan ik niet weten, shortie niet gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is niet waar wat Crazy G90 zegt.
Ik heb de aflevering vanochtend al gezien dus vandaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Kan ik niet weten, shortie niet gezien
Ben je te laat. Of zie jij liever reclames?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik lees wel alle spoilers, maar de shorties zijn een beetje té.
Daarom, ik zit er straks om 20.10weer klaar voor
Ja, spoilers lees ik ook ja. Wil nog wel een beetje op de hoogte zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik lees wel alle spoilers, maar de shorties zijn een beetje té.
Daarom, ik zit er straks om 20.10weer klaar voor
Oja... hmf... mis ik weer t eerste deel van flikken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Het is vrijdag hè, zijn we altijd te laat
Ik schakel gewoon over naar VI straks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Oja... hmf... mis ik weer t eerste deel van flikken.
Als dat komt
He jasses.quote:
Dat volg ik wel via de laptopquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik schakel gewoon over naar VI straks.
Ze is nu een hoofddoek gaan dragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:10 schreef vencodark het volgende:
Ik vraag mij af in hoeverre Nuran's leven nu zo'n puinhoop is?
Ja.. ze lijkt er niet echt mee te zitten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:10 schreef vencodark het volgende:
Ik vraag mij af in hoeverre Nuran's leven nu zo'n puinhoop is?
Ter compensatie ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze is nu een hoofddoek gaan dragen.
Dat doen ze natuurlijk expresquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Frey het volgende:
Je krijgt gewoon enorme sympathie voor Danny nu.
Tuurlijk vlak voordat hij eruit gaat.
Jammer is dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Frey het volgende:
Je krijgt gewoon enorme sympathie voor Danny nu.
Tuurlijk vlak voordat hij eruit gaat.
Dit doen ze ook expres, om te laten zien hoe goed gezinnetje Sjors en Bing wel niet vormdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik begin bijna te denken dat Bram beter terug naar Sjors kan
Ho ho, ik zei Sjors, niet Bing en Sjorsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dit doen ze ook expres, om te laten zien hoe goed gezinnetje Sjors en Bing wel niet vormden
Jambersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef vencodark het volgende:
Getver was is Anton vies! Die stem.
Heul smerig jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef vencodark het volgende:
Getver wat is Anton vies! Die stem.
Sorryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ho ho, ik zei Sjors, niet Bing en Sjors
Tsja, schrijvers met een downsyndroom presteren vaak niet beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe krijgen ze Anton zo verpest? Pfffff
Kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik snap er niets van. Is dat normaal? Dat je gehele persoonlijkheid aan veranderd als je een kind verloren hebt? Ik vind dit wel een hele aparte manier van verwerken.
Emoties kunnen rare dingen doen.. verdedegingsmechanisme enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik snap er niets van. Is dat normaal? Dat je gehele persoonlijkheid aan veranderd als je een kind verloren hebt? Ik vind dit wel een hele aparte manier van verwerken.
Als Friso dood zal zijn zou je direct een extra nieuws krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hij leeft nog nog? Er zou pas over een paar dagen nieuws komen over z'n situatie.
doen ze goed iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef vencodark het volgende:
Goed (gespeeld) conflict tussen Sjoerd en Rikki!
Dat zei ik ook niet. Er werd gedaan alsof hij al dood was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als Friso dood zal zijn zou je direct een extra nieuws krijgen.
Dit ga je echt niet 3 dagen lang verzwijgen......
Iets over zijn cel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Klipnap het volgende:
Wat zei Danny nou op het laatst?
En Rikki
Ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Sannne het volgende:
Dat ie wist wat ze hem uit probeerde te leggen.
Klinkt als een horror met Bing, Aysen en Ludwigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
Wat is dat nou weer voor film. Zombibi?
niet weer zoietsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef GSMboy het volgende:
http://compu-web.nl/forum/viewthread.php?thread_id=29Ja hoor
Nu al bekend?
Geloof er niks van....
Nou idd zegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Klinkt als een horror met Bing, Aysen en Ludwig
Dat kan niet eens want zover zijn ze nog niet eens met de opnames ze zijn ongeveer met april bezig nu!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef GSMboy het volgende:
http://compu-web.nl/forum/viewthread.php?thread_id=29Ja hoor
Nu al bekend?
Geloof er niks van....
Hee ja nu je het zegt...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nou idd zeg
Hij barst van het werk maar hij zit de krant te lezen
daarom dus....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens want zover zijn ze nog niet eens met de opnames ze zijn ongeveer met april bezig nu!
Oma is er toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Sjoerd en Rikki zijn nog niet echt ouders he... stormen gewoon de deur uit zonder uberhaupt te vragen of iemand even op hun kind kan letten
Dat dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Sjoerd en Rikki zijn nog niet echt ouders he... stormen gewoon de deur uit zonder uberhaupt te vragen of iemand even op hun kind kan letten
Bij Rikki was Sjoerd er nog maar toen Sjoerd wegging kon hij het wel even vragen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, die trut zet zo haar telefoon uit en loopt altijd maar weg. Irrritant!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef loezzzje het volgende:
Wat een bitch kan Rikki toch zijn. En ik dacht dat Maxime om 11.00 moest werken
En Maxime wou alleen maar helpen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, die trut zet zo haar telefoon uit en loopt altijd maar weg. Irrritant!
Nou, na de 'oh, ben blij dat we mekaar begrijpen, biertje?!' is dat wel weer over, hoop ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht even...kreeg ik nu heel even sympathie voor Danny?
Hahaha!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
Rikki moet gewoon zoals Ross doen: I like big BUTTS and I can not lie!
Ja, precies dat moment ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, na de 'oh, ben blij dat we mekaar begrijpen, biertje?!' is dat wel weer over, hoop ik
ze helpen weer een familie om zeepquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jee, Bianca draait door. Wat een schrijvers toch
Ik zet mijn geld in op Sjoerd. Die vertrouw ik het meest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze helpen weer een familie om zeep
Bram is een beertjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom is iedereen zo dol op Bram, poepkind huilt de hele dag
Als je met Bram voor de eerste keer naar het consultatieburo gaat wordt er direct alarm geslagen... 10 weken oud en de grootte van eentje van 8 maanden.quote:
Och, Rikki was een paar jaar terug na de zomerstop ineens ook een stuk groter en ouder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je met Bram voor de eerste keer naar het consultatieburo gaat wordt er direct alarm geslagen... 10 weken oud en de grootte van eentje van 8 maanden.
Ze doen vermoeden dat AL het materiaal welke eigendom is van RTL van Youtube is gehaald. Ik denk zelf dat het alleen bij het materiaal blijft, welke op Youtube heeft gestaan en door RTL zelf is geupload, met name seizoen 21.quote:Beste,
Bedankt voor je mail. Alle filmpjes die beeldmateriaal van GTST of RTL bevatten, zijn van YouTube verwijderd omdat het contract tussen RTL en YouTube is afgelopen.
Al het beeldmateriaal is exclusief te zien op RTL XL. Er wordt gewerkt aan het uitbrengen van oude seizoenen op dvd. Tot nu toe zijn seizoen 1 tot en met 5 op dvd verschenen en binnenkort zullen daar meer seizoenen bij komen.
Vriendelijke groeten,
Redactie GTST
Die gaat Rikki mishandelen mark my words.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Sjoerd. Die vertrouw ik het meest.
Neh, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat Rikki mishandelen mark my words.
Mijn moeder was op bezoek en zei dat ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:18 schreef loezzzje het volgende:
Waar ik nou ineens aan denk is dat hij ook geen helm op had. Is dat niet verplicht bij een scooter.
Nou Aysen, wel goed je werk doen he![]()
Straks wordt hij nog aangehouden omdat hij 'vergeten' zou zijn om in te checkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Danny kan voorlopig beter met de benenwagen of de bus gaan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Straks wordt hij nog aangehouden omdat hij 'vergeten' zou zijn om in te checken
Die hebben Aysen daarvoor. Jack is ook veelzijdig in Meerdijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Zou Meerdijk ook RET conducteurs hebben?
Het is niet normaal hoeveel dat kind huilt, elke scene die je van hem ziet loopt die te brullen is echt niet gezond.. Zou het kind misschien nachtmerries hebben over Bing??quote:
Wie weet... of leuker nog:... Trauma's...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoeveel dat kind huilt, elke scene die je van hem ziet loopt die te brullen is echt niet gezond.. Zou het kind misschien nachtmerries hebben over Bing??
Dat zou het eens heel goed kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoeveel dat kind huilt, elke scene die je van hem ziet loopt die te brullen is echt niet gezond.. Zou het kind misschien nachtmerries hebben over Bing??
Heb nu al zin in de/een cliffhanger, waar Bram wraak neemt op Bingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou het eens heel goed kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |