Die groeit echt als koolquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een grote knul is 'ie al zeg
Ik moest laaaaaaachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Volgende week tilt bram rikkie op
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
De keukentafel wordt daar gebruikt als commode
dat zal wel gebeuren iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....
Daar was ik dus ook bang voor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spanning weghalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Huilen is een goed teken,..... baby is oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurd....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Wel een domme acte. Volgens mij is dat regel 1, nooit je baby alleen laten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |