Die groeit echt als koolquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een grote knul is 'ie al zeg
Ik moest laaaaaaachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Volgende week tilt bram rikkie op
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
De keukentafel wordt daar gebruikt als commode
dat zal wel gebeuren iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....
Daar was ik dus ook bang voor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spanning weghalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Huilen is een goed teken,..... baby is oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurd....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Wel een domme acte. Volgens mij is dat regel 1, nooit je baby alleen laten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met je rug?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef roos85 het volgende:
Pak luiers openmaken met je rug naar een baby die los op tafel ligt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef fotostarter het volgende:
Idd. Nou ben ik zelf geen moeder maar ik kan het me toch niet voorstellen dat ik mijn kind alleen zou laten, juist omdat het zo vaak gebeurd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef soapie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurd....
Onbewust doe je het toch. Maar Rikkie doet er wel HEULLLLLLLLL erg lang over, om een zak van de papierenpoepzakken los te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Sannne het volgende:
Maar idd. Ik zal mn kind echt niet meer alleen laten (draai me nog wel eens om naar de kast voor 2 seconden... nu niet meer)
Toch erg als dat gebeurt..
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Wie maakt topic nummer 400? Dat wordt hunten voor een goede TT!
dat zullen we vanzelf zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Moet je zien hoe snel we van 300 naar 400 zijn gegaan en vergelijk dat eens met de jaren ervoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post nu mee. Dat scheelt ook een heleboel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel we van 300 naar 400 zijn gegaan en vergelijk dat eens met de jaren ervoor.
Inderdaad... zoals de hele familie Bouwhuis binnen een paar weken over de kling is gejaagd... die affaire is zo prutserig opgebouwdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat hele karakter van Anton wordt de nek omgedraaid.
Yep, Rikki gaf hem ook genoeg tijd daarvoor..... het was zo doorzichtig....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Desnoods het kind onder een arm meenemen naar de plek waar je naartoe moet, al is het maar 1 seconde.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Sannne het volgende:
Maar idd. Ik zal mn kind echt niet meer alleen laten (draai me nog wel eens om naar de kast voor 2 seconden... nu niet meer)
Toch erg als dat gebeurt..
Al 450 topics, echt fantastischquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil #450!
En dan zet ik erin:
Echt fantastisch!
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
De hele manier waarop Danny nu de serie wordt uitgeschreven is ook zo tenenkrommend matig... hij wordt gebruikt als vehikel om die Turkse meiden een bestaansrecht in Meerdijk te geven... had die karakters gewoon weggelaten, had hem lekker laten sterven aan dat Ebolavirus en dan had je wat mij betreft de karakters Ron en Edwin kunnen laten bestaan om zo ook wat meer verhaal met Lucas te kunnen creeëren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron en Edwin, maar dan mag Lukas eruit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
De hele manier waarop Danny nu de serie wordt uitgeschreven is ook zo tenenkrommend matig... hij wordt gebruikt als vehikel om die Turkse meiden een bestaansrecht in Meerdijk te geven... had die karakters gewoon weggelaten, had hem lekker laten sterven aan dat Ebolavirus en dan had je wat mij betreft de karakters Ron en Edwin kunnen laten bestaan om zo ook wat meer verhaal met Lucas te kunnen creeëren...
Mooi met wat oude topic momenten uit de oude doos als frey de op nou veranderd.quote:
Zorgen dat Lorena wat geld + wat te zeuren heeftquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
wat heeft Jack nu in hemelsnaam nog voor nut als karakter bijvoorbeeld...
Maar toch: arme Jack. Je zou maar zo'n vriendin hebben!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind de scènes tussen Jack en Lorena eigenlijk wel leuk.
Hij mag in zijn handjes knijpen met zo´n vriendin.,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar toch: arme Jack. Je zou maar zo'n vriendin hebben!
Ik vind ze ook altijd wel grappig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind de scènes tussen Jack en Lorena eigenlijk wel leuk.
Ik vind hem ook erg dik. Moet er niet aan denken om hem uit te poepenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef kissaa het volgende:
Even serieus: is dat kind niet veel te dik?
Kun je niet zien dat ze eigenlijk JA bedoelt? Die gaat toegeven vandaag of morgen hoor....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 05:32 schreef Sk00p het volgende:
Anton is gewoon een stalker! Maxime zegt duidelijk nee, en hij blijft maar pushen
Ja en dat zou dus echt heel ongeloofwaardig zijn. De vorige keer dat Maxime een seksuele ervaring had werd ze verkracht. Dat moet toch nog ergens in haar hoofd zitten...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je niet zien dat ze eigenlijk JA bedoelt? Die gaat toegeven vandaag of morgen hoor....
Jack heeft in mijn ogen nog nooit echt toegevoegde waarde gehad aan de serie net zoals bingquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of Danny doodgaat of niet eigenlijk... maar dan nog... ze wisten dat Lieke en Jan de serie al gingen verlaten... dat zijn twee vertrouwde gezichten.... waarom haal je er dan ook nog een 3e vaste karakter uit.... mensen kijken toch voor herkenbare gezichten... 3 nieuwe mensen komt de continuiteit van een soap echt niet ten goede... zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de wat kinderachtige verhaallijnen zoals het zoeken naar woonruimte/hoofddoekje af -hoofddoekje op... wat heeft Jack nu in hemelsnaam nog voor nut als karakter bijvoorbeeld
...
Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wees gerust na vanavond hebben ze Bianca ook verneukt![]()
In de stijl van Barbara en Maria de Jong weetje wel.
Nee natuurlijk niet. Babyspekjes.. Als ze gaan lopen gaat dat er weer af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef kissaa het volgende:
Brammetje is zo spekkig dat hij gewoon terugstuitertLigt zo weer bovenop die keukentafel
![]()
Even serieus: is dat kind niet veel te dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |