Met je rug?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef roos85 het volgende:
Pak luiers openmaken met je rug naar een baby die los op tafel ligt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd. Nou ben ik zelf geen moeder maar ik kan het me toch niet voorstellen dat ik mijn kind alleen zou laten, juist omdat het zo vaak gebeurd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef soapie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurd....
Onbewust doe je het toch. Maar Rikkie doet er wel HEULLLLLLLLL erg lang over, om een zak van de papierenpoepzakken los te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Sannne het volgende:
Maar idd. Ik zal mn kind echt niet meer alleen laten (draai me nog wel eens om naar de kast voor 2 seconden... nu niet meer)
Toch erg als dat gebeurt..
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Wie maakt topic nummer 400? Dat wordt hunten voor een goede TT!
dat zullen we vanzelf zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Moet je zien hoe snel we van 300 naar 400 zijn gegaan en vergelijk dat eens met de jaren ervoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik post nu mee. Dat scheelt ook een heleboel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel we van 300 naar 400 zijn gegaan en vergelijk dat eens met de jaren ervoor.
Inderdaad... zoals de hele familie Bouwhuis binnen een paar weken over de kling is gejaagd... die affaire is zo prutserig opgebouwdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat hele karakter van Anton wordt de nek omgedraaid.
Yep, Rikki gaf hem ook genoeg tijd daarvoor..... het was zo doorzichtig....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Zat te wachten tot ie eraf zou rollen....
Desnoods het kind onder een arm meenemen naar de plek waar je naartoe moet, al is het maar 1 seconde.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Sannne het volgende:
Maar idd. Ik zal mn kind echt niet meer alleen laten (draai me nog wel eens om naar de kast voor 2 seconden... nu niet meer)
Toch erg als dat gebeurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |