Hahaha!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
Rikki moet gewoon zoals Ross doen: I like big BUTTS and I can not lie!
Ja, precies dat moment ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, na de 'oh, ben blij dat we mekaar begrijpen, biertje?!' is dat wel weer over, hoop ik
ze helpen weer een familie om zeepquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jee, Bianca draait door. Wat een schrijvers toch
Ik zet mijn geld in op Sjoerd. Die vertrouw ik het meest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze helpen weer een familie om zeep
Bram is een beertjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom is iedereen zo dol op Bram, poepkind huilt de hele dag
Als je met Bram voor de eerste keer naar het consultatieburo gaat wordt er direct alarm geslagen... 10 weken oud en de grootte van eentje van 8 maanden.quote:
Och, Rikki was een paar jaar terug na de zomerstop ineens ook een stuk groter en ouder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je met Bram voor de eerste keer naar het consultatieburo gaat wordt er direct alarm geslagen... 10 weken oud en de grootte van eentje van 8 maanden.
Ze doen vermoeden dat AL het materiaal welke eigendom is van RTL van Youtube is gehaald. Ik denk zelf dat het alleen bij het materiaal blijft, welke op Youtube heeft gestaan en door RTL zelf is geupload, met name seizoen 21.quote:Beste,
Bedankt voor je mail. Alle filmpjes die beeldmateriaal van GTST of RTL bevatten, zijn van YouTube verwijderd omdat het contract tussen RTL en YouTube is afgelopen.
Al het beeldmateriaal is exclusief te zien op RTL XL. Er wordt gewerkt aan het uitbrengen van oude seizoenen op dvd. Tot nu toe zijn seizoen 1 tot en met 5 op dvd verschenen en binnenkort zullen daar meer seizoenen bij komen.
Vriendelijke groeten,
Redactie GTST
Die gaat Rikki mishandelen mark my words.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Sjoerd. Die vertrouw ik het meest.
Neh, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat Rikki mishandelen mark my words.
Mijn moeder was op bezoek en zei dat ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:18 schreef loezzzje het volgende:
Waar ik nou ineens aan denk is dat hij ook geen helm op had. Is dat niet verplicht bij een scooter.
Nou Aysen, wel goed je werk doen he![]()
Straks wordt hij nog aangehouden omdat hij 'vergeten' zou zijn om in te checkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Danny kan voorlopig beter met de benenwagen of de bus gaan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Straks wordt hij nog aangehouden omdat hij 'vergeten' zou zijn om in te checken
Die hebben Aysen daarvoor. Jack is ook veelzijdig in Meerdijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Zou Meerdijk ook RET conducteurs hebben?
Het is niet normaal hoeveel dat kind huilt, elke scene die je van hem ziet loopt die te brullen is echt niet gezond.. Zou het kind misschien nachtmerries hebben over Bing??quote:
Wie weet... of leuker nog:... Trauma's...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoeveel dat kind huilt, elke scene die je van hem ziet loopt die te brullen is echt niet gezond.. Zou het kind misschien nachtmerries hebben over Bing??
Dat zou het eens heel goed kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoeveel dat kind huilt, elke scene die je van hem ziet loopt die te brullen is echt niet gezond.. Zou het kind misschien nachtmerries hebben over Bing??
Heb nu al zin in de/een cliffhanger, waar Bram wraak neemt op Bingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou het eens heel goed kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |