quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ohzo, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat zegt niets; Raynor had ook een jaarcontract en werd gewoon de serie uit gebonjourd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
De Bouwhuisjes blijven nog wel even want in elk geval die actrice voor Bianca heeft sowieso nog een jaarcontract.
Dus die gaan niet zo 1-2-3 de soap uit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik moest kiezen..... dan kon Bianca van mij ook opzoutenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:24 schreef inZanity het volgende:
Ik snap die Anton echt niet.. Ik vind Bianca juist zo'n leuke vrouw!
Personage Maxime ben ik eigenlijk echt helemaal klaar mee. Mag er meteen uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen..... dan kon Bianca van mij ook opzouten
Niet dat ik Maxime zo geweldig vind, maar toch.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Personage Maxime ben ik eigenlijk echt helemaal klaar mee. Mag er meteen uit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Personage Maxime ben ik eigenlijk echt helemaal klaar mee. Mag er meteen uit.
Aysenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar zijn er wel meer die van mij het vliegtuig in mogen met 1 liter brandstof
Zum kotsen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aysenvanavond is ze weer op dreef
Maxime heb ik echt nooit iets gevonden. Leek nog wel een leuk idee in het begin, maar het is er nooit uitgekomen. Er zijn alleen maar personages door naar de klote gegaan en met name Ludo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar zijn er wel meer die van mij het vliegtuig in mogen met 1 liter brandstof
Denk het wel. Waarom niet. Ze zitten nou al een uur lang te lullen en ze hebben niet eens nieuws. Lijkt me sterk dat ze dat de hele avond doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Gaat GTST vanavond eigenlijk door (i.v.m. het ongeluk van Prins Friso)?
Misschien kunnen ze het nog snel in de aflevering verwerken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarom niet. Ze zitten nou al een uur lang te lullen en ze hebben niet eens nieuws. Lijkt me sterk dat ze dat de hele avond doen
Bing ipv Friso?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het nog snel in de aflevering verwerken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vermoed een memorial voor GTST, maar zodra bekend wordt dat hij is overleden gaat het beeld al op zwart.
Blijkt het gewoon een close-up van Bing te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vermoed een memorial voor GTST, maar zodra bekend wordt dat hij is overleden gaat het beeld al op zwart.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Blijkt het gewoon een close-up van Bing te zijn.
Dat sensatienieuws laat ik altijd maar even links liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk dat hij vanavond nog wel overlijd..
De berichten gaan erover dat hij al hersendood is..
We zullen het zien, Journaal24 staat aan.
Ik zie het niet echt.. Maar dat kan ook komen omdat ik raynor laatst met grote snor zag bij live & cooking, of hoe dat tegenwoordig ook heet, en dat beeld niet meer uit m'n hoofd krijgquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik nou gek of lijkt Waldemar Torenstra op de foto bij onderstaande link wel érg veel op Raynor Arkenbout?:
http://www.mediacourant.nl/?p=123183
Ik zag het niet directquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik nou gek of lijkt Waldemar Torenstra op de foto bij onderstaande link wel érg veel op Raynor Arkenbout?:
Jij bent gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
Verschrikkelijk wijf is die Aysen! maar wat zullen we vanavond tegen komen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aysenvanavond is ze weer op dreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |