Zien die explosies er ook als next gen uit, ben wel benieuwd namelijk.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:00 schreef bigore het volgende:
Ik zal straks wel mijn uiteindelijke oordeel geven, explosies zien er wel cool uit volgens mij.
je moet ook niet lopen, je moet springen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef bigore het volgende:
Jankerd, oeh ik kraak jullie spelletje afHejje gezien hoe die kerel beweegt in crackdown, kerel moonwalkt gewoon over het hele veld heen.
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zien die explosies er ook als next gen uit, ben wel benieuwd namelijk.....
... en een mannetjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...
achquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...
de echte hoerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Graphicshoeren, achievementshoeren. Wat voor een hoeren hebben we nog meer?
soundhookers ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Graphicshoeren, achievementshoeren. Wat voor een hoeren hebben we nog meer?
Geen idee, het coversystem misschien ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef bigore het volgende:
Waarom denken jullie dat ik zo van Gears of Whores hou
Nee, je moet er >in< springen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:06 schreef -Struikrover- het volgende:
* -Struikrover- springt op en neer *
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezochtquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezocht
Vechten is sowieso niet mijn stijl, dus dan had ie zich flink kunnen uitlevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezocht
Wat is dit voor spel, ziet der fokking goed uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NO!!!!! Breng deze game naar de 360!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |