me tooquote:Op maandag 22 januari 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Kweet het niet hoor
Doe mij maar Forza2 dan![]()
Gaan we dan eindelijk weer eens samen racen Gijs?quote:
Is die al uit dan? ik MOET dat ding hebbenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:02 schreef Wessiej het volgende:
Condemned was zeker de beste launchtitel, kocht hem omdat mijn andere games 1 dag vertraging hadden, en ik moest wel wát spelen hé
Ik ga denk ik die Wireless pc-adapter kopen, al je wireless troep aansluiten op de pc!
Dat lijkt me echt niks aanquote:Op maandag 22 januari 2007 09:11 schreef Wessiej het volgende:
Daar heb ik dus zin in
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vroeg gister aan die gast van zuiderpark of die eraan kan komen, en hij stuurde mij een link terug van dat die het erop heeft gezet, en er staat geen releasedate bij dus dat betekent dat die al uit is.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is die al uit dan? ik MOET dat ding hebben
Ik ben ze nog niet tegengekomen op internet of in de stad, zal vanmiddag nog eens een rondje lopen danquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vroeg gister aan die gast van zuiderpark of die eraan kan komen, en hij stuurde mij een link terug van dat die het erop heeft gezet, en er staat geen releasedate bij dus dat betekent dat die al uit is.
Werken die hier ook gewoon? Neem aan dat het Amerikaanse zijn..quote:
Condemned is geweldigquote:Op zondag 21 januari 2007 19:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ik ook een Xbox, mn Wii is leuk als partyconsole, maar nu ik Zelda uit heb gespeeld zoek ik een nieuwe adventure/rpg.
Oblivion is hem nét niet denk ik, heb geen HDTV dus is hij érg donker. Kameo trekt me ook nog niet echt. Is er al een goede enge shooter (a la RE4, GC) op de 360?
Jammer dat de Wii controller niet werkt op de 360..![]()
Welk spel moet ik nog meer bekijken op GT.com? Alone in de Dark zag er wel aardig uit, maar die is nog niet uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |