Ik heb bij mijn laatste p-a bestelling zo'n 3 1/2 week moeten wachten. (wegens in beslag name door de douane)quote:Op woensdag 27 december 2006 09:30 schreef devv05 het volgende:
Topgame. Ik wacht er nog steeds op, 5 december besteld via Play-Asia en nog niet in huis
Hoelang duurt het meestal als de douane 'm er tussenuit pikt? Nu dus al meer dan 3 weken (weliswaar met 2 dagen Kerst en kerstdrukte)
Mag dus ff duren.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:30 schreef devv05 het volgende:
Topgame. Ik wacht er nog steeds op, 5 december besteld via Play-Asia en nog niet in huis
Hoelang duurt het meestal als de douane 'm er tussenuit pikt? Nu dus al meer dan 3 weken (weliswaar met 2 dagen Kerst en kerstdrukte)
Iets van 15 werkdagen ofzo.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:30 schreef devv05 het volgende:
Doe je co-op of alleen?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Tijd Voor een Potje Gears of War straks.
Ehm, speel het maar eens op veteran. weinig rambo meer aan dan.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:13 schreef Klonk het volgende:
CoD kun je lekker hersenloos op z'n rambo's spelen, zalig.
Gebruik jij die een maand goldquote:Op woensdag 27 december 2006 11:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Aanbieding van Play.com is binnen. Weten we meteen waarom het maar 35 euro was. Wireless controller (geen nepperd) zit in gewoon winkelverpakking en de games in een normaal hoestje. Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |