Ik heb bij mijn laatste p-a bestelling zo'n 3 1/2 week moeten wachten. (wegens in beslag name door de douane)quote:Op woensdag 27 december 2006 09:30 schreef devv05 het volgende:
Topgame. Ik wacht er nog steeds op, 5 december besteld via Play-Asia en nog niet in huis
Hoelang duurt het meestal als de douane 'm er tussenuit pikt? Nu dus al meer dan 3 weken (weliswaar met 2 dagen Kerst en kerstdrukte)
Mag dus ff duren.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:30 schreef devv05 het volgende:
Topgame. Ik wacht er nog steeds op, 5 december besteld via Play-Asia en nog niet in huis
Hoelang duurt het meestal als de douane 'm er tussenuit pikt? Nu dus al meer dan 3 weken (weliswaar met 2 dagen Kerst en kerstdrukte)
Iets van 15 werkdagen ofzo.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:30 schreef devv05 het volgende:
Doe je co-op of alleen?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Tijd Voor een Potje Gears of War straks.
Ehm, speel het maar eens op veteran. weinig rambo meer aan dan.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:13 schreef Klonk het volgende:
CoD kun je lekker hersenloos op z'n rambo's spelen, zalig.
Gebruik jij die een maand goldquote:Op woensdag 27 december 2006 11:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Aanbieding van Play.com is binnen. Weten we meteen waarom het maar 35 euro was. Wireless controller (geen nepperd) zit in gewoon winkelverpakking en de games in een normaal hoestje. Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |