Ik was ook verbaasd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
WTF? Sven gaat toch niet winnen?
Ik ga mijn virtuele schoen opeten als dat gebeurt.
quote:
Je kan nooit objectief bezig zijn als je het hebt over een voorkeur voor iemand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef Airelle het volgende:
Ik ben geen man he, dus mijn oordeel is een stuk objectiever.
Geen hormonen enzo, zoals Bupa.
Daar lachte ik om in 2003.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
voor wie even lachen wil..... [eerst geluid aanzetten!!]
Remix van "Het Dorp"
mja die heb ik al 3x gezien....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Ga liever Herman Finkers kijken.
Is ook oud, maar blijft leuk.
Cabaret is tof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja die heb ik al 3x gezien....
stond net wel op hoor, daar niet van
over het algemeen wel, maar 't ligt toch echt wel aan de cabaretierquote:
Finkers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
over het algemeen wel, maar 't ligt toch echt wel aan de cabaretier
Finkers is idd geniaal, met z'n taalgrapjes
Die was goedquote:Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
quote:Dat was 'n hele mooie belangrijke film, want kijk de mensen praten altijd wel over de Joden enzo, terwijl die Duitsers dat waren ook geen lieverdjes hoor.
Dat is niet om te lachen, want stel je voor dat ze jou aan een kruis zouden spijkeren. Zou je dan ook lachen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:02 schreef Tania18 het volgende:
En dat is allemaal in de Jordaan gebeurd
Stemmen waarvoor?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Svurno, geef je stem ook 'ns, ipv tactisch af te zitten wachten..
Stem dan.quote:
yayquote:
Nee ik stem niet als eerstequote:
Er hebben al 7 mensen gestemd hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik stem niet als eerste![]()
Is leuk als iedereen er zo over
denkt![]()
ZIjn dat het aantal punten dat je ze geeft of de positiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Laat maar!
2Svensational
3Tania18
1MissBliss
!
Positie Nummer 1 gaat naar : Missblissquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
ZIjn dat het aantal punten dat je ze geeft of de posities?
Beter lezen he lul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |