Maar goed, de caberetiers:
1.Herman Finkers (ook een beetje een hommage aan hem, hij is toch gestopt? En hij is ongeveer de enige caberetier die mijn moeder leuk vindt, en dat is ook een puntje waard
)
2. Najib Amhali (alhoewel het toch meer stand-up is)
3. Hm, deze is moeilijk, weet niet nog een echte leuke caberetier. Nou ja, doe maar Jan jaap van der Wal
Maar toch:
1. Theo Maassen
2. Acda en de Munnik
3. Javier Guzman / Lebbis en Jansen (politieke inslag en lef bevalt me wel)
Niet te miskennen: Jochem Meyer, Claudia de Breij en Leon van Zanten (van der zanden??? Nog brabanders hier die het wel zeker weten??)
En hoe zit het met die Harrie, komt ie ooit nog met een tussenstand???
[Dit bericht is gewijzigd door XyuT op 27-01-2004 23:02]
(Maassen dus ver, ver bovenaan op dit moment)
2. Najib Amhali
3. Javier Guzman
quote:Heb VET! op tv gezien, en heb m thuis op dvd. Maar ben zelf ook naar RAMMEN geweest. Ze zijn echt wel goed
Op zondag 18 januari 2004 11:32 schreef del-larsson het volgende:
Jammer genoeg zijn er niet veel mensen die Arie en Sylvester kennen of goed vinden. Vorige week waren die twee nog op Ned 3 en heb ik me kostelijk vermaakt, maar dat zullen wel niet veel mensen hier gezien hebben...
1. Freek de jonge
2. Jochem Meyer
3. Hans Teeuwen
[Dit bericht is gewijzigd door Echoes op 04-02-2004 12:10]
En niet anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2004 23:01 schreef XyuT het volgende:
van der zanden
Youp.quote:Op maandag 15 januari 2001 14:32 schreef Arcee het volgende:
1. Herman Finkers
2. Waardenberg & de Jong
3. Youp van het Hek
Kun jij niet even een lijstje creëren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Youp.Theo.
1. Herman Finkers
2. Theo Maassen
3. Waardenberg & de Jong
Mooie top 3.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef TLC het volgende:
1. Herman Finkers
2. Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten (dat die nog niet genoemd zijn trouwens........)
3. Marc-Marie Huybrechts
4. Najib Amhali
5. Youp van 't Hek
6. Jorgen Raymann
7. Harry Jekkers

Nope, maar ben niet de enige die er meer dan 3 noemt hequote:Op donderdag 29 december 2005 18:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mooie top 3. [afbeelding]
Nummeriek dyslectisch?
Superargument.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef TLC het volgende:
[..]
ben niet de enige die er meer dan 3 noemt
Koefnoen komt vanavond weer op tvquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef Jessi het volgende:
1. Marc-Marie
2. Youp
3. Hans Teeuwen / Koefnoen (dat is natuurlijk geen cabaretier... wilde ze toch even noemen als groep)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |