babette.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
pijn leiden,
Ik wou het niet zeggen maar:quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen maar:
Mannen
1x ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
vrouwen moeten 1x per maand pijn leiden,
om het eerlijk te houden moeten mannen hier 1x per maand naar luisteren
Kloptquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen maar:
Mannen
per vrouw mogen de mannen dat 1x pm aanhoren ja.... *zoete wraak*quote:
Nou dan nog hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
per vrouw mogen de mannen dat 1x pm aanhoren ja.... *zoete wraak*
Iets als teveel vrouwen om je heen bestaat bij mij (en ik denk ook bij de andere mannen hier) nietquote:kwestie van niet teveel vrouwen om je heen verzamelen dus
Zó afhankelijk ben ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
Klopt [afbeelding]
Maar geef toe je kan niet zonder ons![]()
JaaaaaaahhhhhhhHHHHHHHHH!!!!!quote:
prima maar dan moeten jullie ook niet huilen: het maandelijks gemekker krijgen jullie er gratis bijquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:34 schreef Duiveltja het volgende:
Iets als teveel vrouwen om je heen bestaat bij mij (en ik denk ook bij de andere mannen hier) niet![]()
Dat werd tijdquote:
Zeker!quote:
Gilmore Girlsquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeker!
Maar nu waardeer ik internet des te meer.
Al moet ik natuurlijk wel straks Desperate Housewives en Gilmore Girls kijken... vanuit mijn bureaustoel![]()
Hoi AIRELLEquote:
Ik vind em maar niet mooiquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Mag mijn icoontje worden gewijzigd in de OP, lieve Bupa?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Nou en of.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja.
Zeker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja.
Wie zeurt, krijgt een...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Oh en.. *zeurt*
Oehquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind em maar niet mooi.
Ik ken hem tenminste ergens van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, dit is je oude avatar toch?
Heuh? Neequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, dit is je oude avatar toch?
Weird... ik heb gewoon een willekeurig zon-plaatje geëdit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken hem tenminste ergens van.
Blinkyquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heuh? Nee
Ik heb al 10 avatars gehad ofzo
Oehhhh... Dus het is hier nog altijd het sexparadijs van 4,5 maand geleden!quote:
Nee, dat sexparadijs is gesloten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehhhh... Dus het is hier nog altijd het sexparadijs van 4,5 maand geleden!![]()
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat sexparadijs is gesloten.
Omdat...quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat sexparadijs is gesloten.
Ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik..
Of zie jij Christine hier nog ergens rondhuppelen met haar zweepje?
Ja. Ze vindt het blijkbaar leuker in het Singles-topic en in GSCS enzo...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]Is Christine weg?!?!?!?!???
![]()
![]()
Ik heb trouwens ook nog wel een zweepje hoor.
Oh ja?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
- evelien kan niet met de edit-knopjes omgaan....
Open deuren, open ramen, open alles..... het is allemaal zooooo..... nouja laat maar!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
he zussie, dat horoscopengebeuren he, waar jij niks mee hebt...
ik heb dus vandaag ff m'n ascendant berekend....
...en de ik was gewoon in shock wb de uitkomst!
Die is schattig ja...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
die zwepen kunnen echt niet meer hoor.......
kijk, als je nou 'n dansje deed, dat maakt tenminste indruk.... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
*PETS!*
* Zhenar slaat Airelle de kamer door.
![]()
er staan altijd dingen bij die op iedereen slaan, maar de vergelijking was mij te grootquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
Open deuren, open ramen, open alles..... het is allemaal zooooo..... nouja laat maar!.
hoezo, jij hebt er toch niets mee?!quote:waar kan je dat berekenen?
Uhuhquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehhhh... Dus het is hier nog altijd het sexparadijs van 4,5 maand geleden!![]()
ja dat zei jequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Airelle het volgende:
Die is schattig ja...
zei ik schattig?
SSSSSSSsssssst!quote:
Nou, ik zou 't niet erg vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je zult maar twee relnichten over de vloer krijgen, ben je mooi klaar mee.
Ik wil even bewijzen dat het allemaal onzin is.... geef die link esquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
er staan altijd dingen bij die op iedereen slaan, maar de vergelijking was mij te groot
en ik had nét daarvoor gezegd dat ik niet met Leeuw match.... hierin ligt vast te verklaring: that's me
[..]
hoezo, jij hebt er toch niets mee?!![]()
Jij bent er gelukkig nog wel!quote:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHTTT!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SSSSSSSsssssst!
Ik kijk GilmoreGirls.![]()
Leeuw ~De Zelfverzekerde~ 'Het leven is de moeite waard'quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
Ik wil even bewijzen dat het allemaal onzin is.... geef die link es.
My god, what's happening with mequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zei je
maar 't is waar: hij's érg aandoenlijk![]()
Uhuh, ik heb je gemist!quote:
Nou een beetje.... Ik moet zeggen dat je hier ook iets meer aan hebt dan aan die weekhoroscopen in die truttige vrouwenbladen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leeuw ~De Zelfverzekerde~ 'Het leven is de moeite waard'
Wanneer je een Leeuw-ascendant hebt maak je een zelfbewuste, trotse en waardige indruk. Je bezit een aangeboren autoriteit en een flinke portie optimisme. Deze ascendant zorgt voor creativiteit en een bruisende energie, en je houdt ervan in het middelpunt te staan, de leiding te hebben en de zaken groots aan te pakken. Wanneer je geen uitlaatklep hebt voor je kracht en creativiteit kan dit omslaan in cynisme of bitterheid. Uit angst te zullen falen kun je soms te lang twijfelen en aarzelen waardoor kansen aan je neus voorbij kunnen gaan. Een Leeuw-ascendant zorgt in principe voor een groot hart met een overmaat aan liefde, maar over het algemeen verlang je daar wel iets voor terug: een zekere mate van dankbaarheid vind je toch wel het minste..
genoeg bewijs?!
mja dat toekomstvoorspellen enzo geloof ik ook niet in, maar dit is meer karakterbeschrijven enzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Nou een beetje.... Ik moet zeggen dat je hier ook iets meer aan hebt dan aan die weekhoroscopen in die truttige vrouwenbladen.
da's je sterrenbeeld? ga ik ff zoeken...quote:Doe es van stier kopieren.
25 April 1988quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat toekomstvoorspellen enzo geloof ik ook niet in, maar dit is meer karakterbeschrijven enzo
mijn sterrenbeeld zelf klopte trouwens niet, maar ik herken me ook maar zelden in Weegschaal
[..]
da's je sterrenbeeld? ga ik ff zoeken...
en wanneer, hoe laat en waar ben je geboren???
Ik geloof er ook niet in, maar wil wel eens zien hoe dicht ze bij de waarheid komenquote:
Klopt wel aardig allemaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
Tweelingen Dit is het teken van de veelzijdigheidklopt, vooral op mentaal en intellectueel gebied. Het schijnbare geheel wordt in al zijn facetten waargenomen en is gericht op het verbanden leggen. De dingen worden verstandelijk en zeer gedifferentieerd bekeken. Tweelingen relativeert en twijfelt en is vreselijk nieuwsgierig.Klopt ook Het nieuwe trekt, maar ook dat kan snel 'verouderen'. Vaak komt Tweelingen er niet aan toe de feiten die zijn gevonden en de dingen die zijn ontdekt, ook op zichzelf toe te passen.
Tweelingen is een beweeglijk luchtteken en 'beweeglijk' betekent hier vooral veranderlijk. Als ouder of verzorger van een Tweelingen-kind moet je over veel geduld beschikken, dit kind heeft erg veel behoefte aan afwisseling en verandering De 'waarom' vraag is hem of haar op het lijf geschreven. Door hun onderzoekende geest zijn Tweelingen-kinderen zelden eenkennig en passen zich meestal goed aan allerlei omstandigheden aan. Klopt.Door hun grote nieuwsgierigheid kan het last hebben van een nerveus aandoende energie die moeilijk in goede banen is te leiden. Door deze innerlijke onrust zijn het vaak kinderen die moeilijk in slaap kunnen vallen, slapen is eigenlijk een beetje zonde van je tijd. KloptVoor een Tweelingen-kind is het belangrijk te wennen aan regelmaat, vooral dus wat bedtijden betreft. Deze kinderen hebben erg veel fantasie en kunnen zelfs een niet bestaand vriendje of vriendinnetje verzinnenKlopt ook wel een beetje. Onderdruk deze fantasieën maar liever niet, het kan geen kwaad, integendeel eigenlijk.
Een Tweelingen-kind versnippert de eigen energie, het vliegt van hot naar haar en zou overal wel tegelijk willen zijn en alles wel willen doen, en bereikt zo uiteindelijk bijna niets. Wanneer een Tweelingen-kind de puberleeftijd bereikt komt het vaak in opstand, tegen ouders of verzorgers, tegen school etc. Tweelingen is over het algemeen spraakzaam en levendig en heeft een positieve instelling, maar heeft moeite zich ergens op te concentrerenZolang de aandacht gevangen is wordt er snel geleerd, maar de kans op weer even snel vergeten is niet ondenkbeeldig. Terwijl het ene wordt gedaan, is een Tweelingen-mens in gedachten al met het volgende bezig. Klopt. Meestal is er wel enige talenaanleg aanwezig.
Tweelingen hebben iets jeugdigs, iets heel vitaals, en eigenlijk worden ze nooit helemaal ècht volwassen.Voor zover klopt het Maar als een Tweelingen in staat is zijn of haar rusteloosheid een beetje onder controle te krijgen en een juist gebruik te maken van de weetgierigheid, kan hij of zij het ver schoppen. Door de voortdurende behoefte aan verandering en afwisseling kan het voor een Tweelingen moeilijk zijn zich te binden. Liefde die is gebaseerd op fysieke aantrekkingskracht is bij een Tweelingen-mens ook meestal geen lang leven beschoren. Belangrijk is dat er over alles, maar dan ook àlles, gepraat kan worden..
Maar relaties komen meestal niet zomaar tot stand, daar moet wel in geïnvesteerd worden..
Zo tot het dertigste levensjaar voelt een Tweelingen er waarschijnlijk niets voor zich vast te leggen aan huis en hypotheek. De rusteloosheid maakt het lastig om wortel te kunnen schieten. Na het dertigste jaar krijgt een Tweelingen de kans op wat innerlijk evenwicht en een wat realistischer kijk op relaties en het leven in het algemeen. Het voortdurend najagen van allerlei idealen kan heel vermoeiend zijn, en het leven blijkt aardig bevredigend wanneer er niet meer steeds van hot naar haar wordt gevlogen. Belangrijk is dat een Tweelingen voldoende tijd neemt om zich te ontspannen, door de rusteloze geest is er aanleg tot slapeloosheid.
Tweelingen kan zich onrustiger voelen bij het idee van een dag waarin niets is gepland, dan bij een overvolle agenda. KloptSparen is niet echt iets wat een Tweelingen-mens typeert, geld wordt meestal wel makkelijk uitgegeven. Maar al zal een Tweelingen zich nooit ontpoppen tot een financieel genie, voldoende geld om van te leven is er meestal wel. [b]Klopt dan weer totaal niet[b]En Tweelingen zal altijd behoefte houden aan communicatie met anderen.
Whehehe.... nou ik ben nog lang niet overtuigd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
oh en btw: alsof ik weet waar "thuis" en "ziekenhuis" is
Dat moet mijn onrustigheid geweest zijn, waarom ik zo'n dom antwoord typtequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
oh en btw: alsof ik weet waar "thuis" en "ziekenhuis" is
Doeiquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehehe.... nou ik ben nog lang niet overtuigd.
En ik ga er vandoor trouwens... wel weer lang genoeg getikt.
Slaap goed iedereen.
leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef mark_03 het volgende:
Even een analyse:
[..]
Klopt wel aardig allemaal.
Ik jou ook!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb je gemist!
Maar je bent er weer![]()
![]()
hallo, ík heb net als een idioot zitten tikken......quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
En ik ga er vandoor trouwens... wel weer lang genoeg getikt.
sleep tight...quote:Slaap goed iedereen.
Gewoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanwaar deze lieve woorden?
Ik als wantrouwige stier zoek er namelijk gelijk iets achter
Vroeger deed ik dat wel eens... alleen een spelletje doen tegen mezelf en er dan een hele tv-show omheen gaan bouwen in m'n gedachten. Had ik vier stapeltjes met geld enzo... naja, je kent het vast wel...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk
en vertel 's over je imaginaire friend
Leeuwen zijn nooit harde werkers geweest..... stieren daarentegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, ík heb net als een idioot zitten tikken......
[..]
sleep tight...
Wooooeeeequote:
ik ben geen leeuw, ik ben weegschaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Leeuwen zijn nooit harde werkers geweest..... stieren daarentegen..
LOL ik ken het maar al te goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef mark_03 het volgende:
Vroeger deed ik dat wel eens... alleen een spelletje doen tegen mezelf en er dan een hele tv-show omheen gaan bouwen in m'n gedachten. Had ik vier stapeltjes met geld enzo... naja, je kent het vast wel.... Ik ga het ook niet allemaal uitleggen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben jij een beetje flieft op Airelle?!?
en weet Timbobje dat wel?!??!?
Waarom wordt lief doen nou altijd met verliefdheid geassocieerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wooooeeee
[zingt]
Buup en Airelle zaten op een hek ... [/zingt]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL ik ken het maar al te goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL ik ken het maar al te goedScary!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Huh maar....???quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen leeuw, ik ben weegschaal
Timbob woont op kamers tegenwoordig, de slet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben jij een beetje flieft op Airelle?!?
en weet Timbobje dat wel?!??!?
De samenleving verhardt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarom wordt lief doen nou altijd met verliefdheid geassocieerd
Mag ik tegenwoordig niet meer lief doen ofzo?
In wat voor harde, kille wereld leven wij tegenwoordig?
Leeuw was m'n ascendant, dus hoe je op andere overkomt enzo...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
Huh maar....???
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leeuw was m'n ascendant, dus hoe je op andere overkomt enzo...
wel blijven opletten he.......
maar zoals ik al zei: ik herken mezelf vrijwel nooit in de weegschaalverhalen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef mark_03 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:
Scary!
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf![]()
Idd, bupa is een player die worden niet verliefdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarom wordt lief doen nou altijd met verliefdheid geassocieerd
Waar zit nou die horoscoop ascendenten adolescenten site??!?!?!?!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... zo kan ik het ook.
Ohja ik zou gaan....
Ik zie het al helemaal voor me: een hyper-enthausiaste babette die van stoel naar stoel rent om een spelletje te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijken
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf
Eerder andersom, dudequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, bupa is een player die worden niet verliefd![]()
Je ne sais pas!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar zit nou die horoscoop ascendenten adolescenten site??!?!?!?!!!![]()
!!1!!%!#!#$!!$#W!!!!!!111!!!1
"Verliefd is een Bupa, die worden niet geplayed"???quote:
Babeeeeeeette!!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je ne sais pas!
Vraag het babette....
sorry, had ff problemen met verbindingquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
Babeeeeeeette!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat is de link van de antecedentensite?
ai ik heb ook zo'n [k]rampenweekend achter de rug.....quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ik heb ook zo'n [k]rampenweekend achter de rug.....
* Babette gaat kruikjes maken voor alle fok-meisjes......
en ja mannen: wij zijn zielig!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Lustte ik nu maar chocola..
Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zijn de dingen die we willen weten Tom.
NIW, ik ben slapen!
Ik twijfelde al, over die extra 't'. Ik ging zelfs nog editten maar toen dacht ik: 'Hmm, 1 t staat beter.'quote:
Ja, dat is mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijken
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf
quote:
mannen zijn dood en moeten klootzakkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef timbob het volgende:
ja!
en mannen zijn stom en moeten dood enzo!
* timbob eet 429 kilo chocolade
quote:
Ik neem de honneurs wel even waar.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben even sociaal doen
Wezen jullie braaf?![]()
quote:
Heerlijk juist, het is tenminste ook niet meer zo warm nuquote:Op woensdag 14 september 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben even sociaal doen
Wezen jullie braaf?![]()
Is dat er altijd al zo snel bij jouquote:Op woensdag 14 september 2005 16:03 schreef PeRi het volgende:
Oh Duif. Als stufi er is vrijdag, wil ik wel shoppen trouwens
Ok.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef PeRi het volgende:
Vrijdag over een week bedoel ik dus.
Neenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben even sociaal doen
Wezen jullie braaf?![]()
Betaaldataquote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat er altijd al zo snel bij jou?
Bij mijn vorige studie kreeg ik het pas rond de 25e.
Dan denk ik niet dat jij het vrijdag al hebt.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Betaaldata
*rechtermuisklik* " Bladwijzer van deze pagina maken "
Volgende week zei ik toch!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat jij het vrijdag al hebt.
Ja, maar als ze de 23e gaan uit betalen, en het staat er na een paar dagen op, heb jij het dan dus toch niet op vrijdagquote:
Ik moet m'n eerste nog krijgenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb mijn laatste studiefinanciering net gehad![]()
Ik ontvang het al een jaar stipt op de dag van uitbetaling.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar als ze de 23e gaan uit betalen, en het staat er na een paar dagen op, heb jij het dan dus toch niet op vrijdag
Vrijdag is toch de 23e he
Hmm, das wel mooi dan! Ik zit bij de Postbank, dus ik moet sowieso een paar dagen wachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ontvang het al een jaar stipt op de dag van uitbetaling.
Me tooquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ontvang het al een jaar stipt op de dag van uitbetaling.
Oh ja, ik had eerst ook een studentenrekening, maar nu niet meer. Heeft het verder nog voordelen dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook Postbank Sven, maar wel een studentenrekening ipv giro. Volgens mij maakt dát het verschil ook uit.
Die heb ik ook nogquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook Postbank Sven, maar wel een studentenrekening ipv giro. Volgens mij maakt dát het verschil ook uit.
Uhhh geen idee eigenlijk. Volgens mij ook dat je gratis kan pinnen in het buitenland. Met gewone giro moet je voor betalen dacht ik. Of kiezen voor basispas die wel gratis is. En ik dacht ook dat je rood kan staan ofzo. Maar weet het niet eigenlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 16:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik had eerst ook een studentenrekening, maar nu niet meer. Heeft het verder nog voordelen dan?
Rufus ist ausverkauft.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef PeRi het volgende:
I know.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
Echt? Godver ik wilde het dus financiëren met stufi.
Ik ben ineens in staat om naar Groningen te reizen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hodvr, en Martha Wainwright is nog het voorprogramma ook..
Ik heb hem na mijn vorige studie ook nog een jaar gehad, toen pas gingen ze vragen of ik eigenlijk nog wel studeerdequote:Op woensdag 14 september 2005 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog
Wordt tijd om hem eens over te zetten![]()
Ja, ik ook. Alleen begint het om 22.00 en als Rufus net als de vorige keer 2 uur lang gaat spelen is het behoorlijk kut met de trein.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ineens in staat om naar Groningen te reizen.
Rood staan hoeft voor mij niet, voor je het weet zit ik weer diep in de schuldenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhhh geen idee eigenlijk. Volgens mij ook dat je gratis kan pinnen in het buitenland. Met gewone giro moet je voor betalen dacht ik. Of kiezen voor basispas die wel gratis is. En ik dacht ook dat je rood kan staan ofzo. Maar weet het niet eigenlijk
quote:
Dan ga je toch zuipen en de volgende morgen met de eerste trein weer terug?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Alleen begint het om 22.00 en als Rufus net als de vorige keer 2 uur lang gaat spelen is het behoorlijk kut met de trein.
Of niksan moet een bedje voor ons spreiden..
Ligt eraan waarnaar toequote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef PeRi het volgende:
Hoe duur is een enkeltje vanuit Grün eigenlijk
Vast heel erg duur.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef PeRi het volgende:
Hoe duur is een enkeltje vanuit Grün eigenlijk
Met kortingquote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef PeRi het volgende:
17 Euro als ik naar Rotterdam moet en 18,40 naar Tilburg. Dubieus
Bupatih-wannabeequote:
quote:
Dankjequote:Op woensdag 14 september 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry..
Nog een muziektip voor iedereen, maar voor Airelle en timbob in het bijzonder: AK-Momo. Noors. Goldfrappig. Portisheadig. Erg mooi.
dat is.... bijna net zo leuk als ramenlikkenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:41 schreef timbob het volgende:
Nog een muziektip voor iedereen:
Aphex Twin - Druqks
want.. da is.
misschien zelfs leukerquote:Op woensdag 14 september 2005 17:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
dat is.... bijna net zo leuk als ramenlikken.
ohjaquote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind drugs echt niet toffer dan ramenlikken..
Bupa kan best wel eens verliefd worden, maar is geen player.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Verliefd is een Bupa, die worden niet geplayed"???![]()
quote:
Yepsquote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voel je je al wat beter dan gisteren?
Mooi zo.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps
Niet helemaal maar de totale depressiviteit is iig een beetje weg
Eet smakelijk.quote:En nu ga ik eten
Anders ik wel.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
Bupatih
Zoquote:Op woensdag 14 september 2005 18:47 schreef Copycat het volgende:
Oh, en het volgende rondje is van mij!
Ik krijg namelijk maar liefst één hele eurocent terug van mijn energieleverancier!I'm filthy ritch!
![]()
Ik voel mij altijd geroepen, Beev.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
Bupa!
Of een ander die zich geroepen voelt.
Weet jij hoe je uit een WMP-bestandje van 2 uur, een MP3-bestandje kan maken van 4 minuten uit die uitzending?
Dat was de propagande, nu het antwoord:quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd geroepen, Beev.
Nooit te beroerd om een simpele hand toe te steken waar dat nodig mocht zijn.
Schijn mijn logo met een grote lamp in de stad en ik kom vliegend naar je toe.
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
Hallo!
Heel de dag gecongrest en gebeursd en nu ga ik mijn goodiesbox openen...
Alleen hoorde ik volgens mij iets breken toen ik de doos vol presentjes in mijn auto legde (okay, gooide) ...
Ik moet eens leren minder hardhandig te zijn.
Dan kun je nu gaan...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb mijn laatste studiefinanciering net gehad![]()
Tuurlijk, schat.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Kan je dat dan voor mij doen?. In dit stuk http://av.rtl.nl/web/comp(...)a_WMA_128K_V9_av.asf , van zeg maar 59:25 (daar begint het ergens) tot een kleine vier minuten later.
Als het niet teveel werk is hoor, anders wacht ik wel totdat het op dat andere forum staat..
Sinds wanneer ben jij zo klef?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, schat.Komt voor de (spreekwoordelijke) bakker.
Klefquote:
Thanks for askingquote:
Het was lekkerquote:Eet smakelijk.
Thanks for answering.quote:
Dat zei je vriendin ook vannacht.quote:Het was lekker
BVO?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klef
Ik heb gewoon een nieuwe roeping in mijn leven gevonden.
Nee, vals zingende hamsters opnemen die onderweg naar huis zijn.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, vals zingende hamsters opnemen die onderweg naar huis zijn.
stuur je het ook even door?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!
Ik zeg pas wat als je het af hebt..
Is Bupa een dronken opname van jouzelf aan het bewerken?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!
Het is af.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!
Best veel:quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best veel:
Ik hoef de komende maand de deur niet meer uit.
Noem je HW nu een wijf??quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
Dat zei je vriendin ook vannacht.
Oh wacht...dat moet je normaal tegen een man zeggen![]()
1 2 3 4 | <?php Zet peri aan haar teksten if not, then go to college ?> |
Nou ja, zo ging het ongeveer met Qbasic vroeger.quote:
Vriendin....HeetWijf....what's the difference?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"wijf"
Ik noemde hem "vriendin"![]()
Hmmmm...eigenlijk niks dus.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vriendin....HeetWijf....what's the difference?![]()
Ik moet een samenvatting maken van een interview dat we vanmiddag gehouden hebben. En het moet op donderdag af zijn. Maar ik weet niet of dat morgen is, of volgende weekquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef PeRi het volgende:
Ik kan me niet aan mn teksten zetten. En ik wil het af hebben, anders moet ik vrijdag naar college ipv al naar mn vent. Pffftsk.
Maar het is dus geen wijf he?quote:
Maar er was niets kapot gegaanquote:
'het'quote:Op woensdag 14 september 2005 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar het is dus geen wijf he?
Ik zeg het maar even, anders wordt hij boos![]()
![]()
Was ff googlen hoorquote:Chimichurri. (Argentine parsley-garlic sauce for grille meats)
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Brainpower en Hind hebben echt wat met elkaar![]()
![]()
![]()
Aaaaaaahhhhquote:Alles wat ik wil ben jij
En alles, alles vind je terug in mij
En alles alles wat ik wil ben jij
En alles, alles vind je terug in mij
MFG....... echt???quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar het is dus geen wijf he?
Ik zeg het maar even, anders wordt hij boos![]()
![]()
quote:
Hmm, dan kan het voor deze ene keer door de beugel.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er was niets kapot gegaan.
Gooien met beleid rules!
quote:
RTL Boulevard had net die "primeur"quote:
quote:
Alleen jammer dat mijn maag deze week upset was door teveel knoflook... maar peterselie neutraliseert dat weer, toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:17 schreef PeRi het volgende:
[Chimichurri. (Argentine parsley-garlic sauce for grille meats) ]
Was ff googlen hoor
Waaromquote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
Airelle en Sven: jullie hebben ook mail..
Leuk stelquote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
![]()
![]()
Dat wilde je toch?quote:
Ik heb echt werkelijk waar geen idee of dat zo is.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mijn maag deze week upset was door teveel knoflook... maar peterselie neutraliseert dat weer, toch?
![]()
Hind. Smaak. Geen Brainpower. Wel mij. Dat dus.quote:
Nee, argh! Nu gaan ze natuurlijk ook nog samen een liedje doen en dat wordt net als toen Ben en J-Lo samen een film maakten... *huil*quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind. Smaak. Geen Brainpower. Wel mij. Dat dus..
Daar laat je je hond toch nog niet op.quote:
Ik denk niet dat Brainpower snel een rapduet met Hind zal opnemen...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, argh! Nu gaan ze natuurlijk ook nog samen een liedje doen en dat wordt net als toen Ben en J-Lo samen een film maakten... *huil*
Hind vindt het blijkbaar wel een lekker hapjequote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar laat je je hond toch nog niet op..
Ze zei een tijdje terug dat ze inderdaad wel een single samen wiulde doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brainpower snel een rapduet met Hind zal opnemen...
Er rijmt immers niks op "hamster"![]()
![]()
![]()
Noem je Hind nou een hond?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
Daar laat je je hond toch nog niet op..
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
Wie zei dat dan Svurno??
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
Kwalbert
Yo, ik word zo bangquote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brainpower snel een rapduet met Hind zal opnemen...
Er rijmt immers niks op "hamster"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yo, ik word zo bang
van jouw hamsterwang..
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zei een tijdje terug dat ze inderdaad wel een single samen wiulde doen.!
MissBliss inda housequote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yo, ik word zo bang
van jouw hamsterwang..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |