quote:
Ik neem de honneurs wel even waar.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben even sociaal doen
Wezen jullie braaf?![]()
quote:
Heerlijk juist, het is tenminste ook niet meer zo warm nuquote:Op woensdag 14 september 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben even sociaal doen
Wezen jullie braaf?![]()
Is dat er altijd al zo snel bij jouquote:Op woensdag 14 september 2005 16:03 schreef PeRi het volgende:
Oh Duif. Als stufi er is vrijdag, wil ik wel shoppen trouwens
Ok.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef PeRi het volgende:
Vrijdag over een week bedoel ik dus.
Neenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben even sociaal doen
Wezen jullie braaf?![]()
Betaaldataquote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat er altijd al zo snel bij jou?
Bij mijn vorige studie kreeg ik het pas rond de 25e.
Dan denk ik niet dat jij het vrijdag al hebt.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Betaaldata
*rechtermuisklik* " Bladwijzer van deze pagina maken "
Volgende week zei ik toch!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat jij het vrijdag al hebt.
Ja, maar als ze de 23e gaan uit betalen, en het staat er na een paar dagen op, heb jij het dan dus toch niet op vrijdagquote:
Ik moet m'n eerste nog krijgenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb mijn laatste studiefinanciering net gehad![]()
Ik ontvang het al een jaar stipt op de dag van uitbetaling.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar als ze de 23e gaan uit betalen, en het staat er na een paar dagen op, heb jij het dan dus toch niet op vrijdag
Vrijdag is toch de 23e he
Hmm, das wel mooi dan! Ik zit bij de Postbank, dus ik moet sowieso een paar dagen wachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ontvang het al een jaar stipt op de dag van uitbetaling.
Me tooquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ontvang het al een jaar stipt op de dag van uitbetaling.
Oh ja, ik had eerst ook een studentenrekening, maar nu niet meer. Heeft het verder nog voordelen dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook Postbank Sven, maar wel een studentenrekening ipv giro. Volgens mij maakt dát het verschil ook uit.
Die heb ik ook nogquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook Postbank Sven, maar wel een studentenrekening ipv giro. Volgens mij maakt dát het verschil ook uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |