Jij bent er gelukkig nog wel!quote:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHTTT!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SSSSSSSsssssst!
Ik kijk GilmoreGirls.![]()
Leeuw ~De Zelfverzekerde~ 'Het leven is de moeite waard'quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
Ik wil even bewijzen dat het allemaal onzin is.... geef die link es.
My god, what's happening with mequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zei je
maar 't is waar: hij's érg aandoenlijk![]()
Uhuh, ik heb je gemist!quote:
Nou een beetje.... Ik moet zeggen dat je hier ook iets meer aan hebt dan aan die weekhoroscopen in die truttige vrouwenbladen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leeuw ~De Zelfverzekerde~ 'Het leven is de moeite waard'
Wanneer je een Leeuw-ascendant hebt maak je een zelfbewuste, trotse en waardige indruk. Je bezit een aangeboren autoriteit en een flinke portie optimisme. Deze ascendant zorgt voor creativiteit en een bruisende energie, en je houdt ervan in het middelpunt te staan, de leiding te hebben en de zaken groots aan te pakken. Wanneer je geen uitlaatklep hebt voor je kracht en creativiteit kan dit omslaan in cynisme of bitterheid. Uit angst te zullen falen kun je soms te lang twijfelen en aarzelen waardoor kansen aan je neus voorbij kunnen gaan. Een Leeuw-ascendant zorgt in principe voor een groot hart met een overmaat aan liefde, maar over het algemeen verlang je daar wel iets voor terug: een zekere mate van dankbaarheid vind je toch wel het minste..
genoeg bewijs?!
mja dat toekomstvoorspellen enzo geloof ik ook niet in, maar dit is meer karakterbeschrijven enzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Nou een beetje.... Ik moet zeggen dat je hier ook iets meer aan hebt dan aan die weekhoroscopen in die truttige vrouwenbladen.
da's je sterrenbeeld? ga ik ff zoeken...quote:Doe es van stier kopieren.
25 April 1988quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat toekomstvoorspellen enzo geloof ik ook niet in, maar dit is meer karakterbeschrijven enzo
mijn sterrenbeeld zelf klopte trouwens niet, maar ik herken me ook maar zelden in Weegschaal
[..]
da's je sterrenbeeld? ga ik ff zoeken...
en wanneer, hoe laat en waar ben je geboren???
Ik geloof er ook niet in, maar wil wel eens zien hoe dicht ze bij de waarheid komenquote:
Klopt wel aardig allemaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
Tweelingen Dit is het teken van de veelzijdigheidklopt, vooral op mentaal en intellectueel gebied. Het schijnbare geheel wordt in al zijn facetten waargenomen en is gericht op het verbanden leggen. De dingen worden verstandelijk en zeer gedifferentieerd bekeken. Tweelingen relativeert en twijfelt en is vreselijk nieuwsgierig.Klopt ook Het nieuwe trekt, maar ook dat kan snel 'verouderen'. Vaak komt Tweelingen er niet aan toe de feiten die zijn gevonden en de dingen die zijn ontdekt, ook op zichzelf toe te passen.
Tweelingen is een beweeglijk luchtteken en 'beweeglijk' betekent hier vooral veranderlijk. Als ouder of verzorger van een Tweelingen-kind moet je over veel geduld beschikken, dit kind heeft erg veel behoefte aan afwisseling en verandering De 'waarom' vraag is hem of haar op het lijf geschreven. Door hun onderzoekende geest zijn Tweelingen-kinderen zelden eenkennig en passen zich meestal goed aan allerlei omstandigheden aan. Klopt.Door hun grote nieuwsgierigheid kan het last hebben van een nerveus aandoende energie die moeilijk in goede banen is te leiden. Door deze innerlijke onrust zijn het vaak kinderen die moeilijk in slaap kunnen vallen, slapen is eigenlijk een beetje zonde van je tijd. KloptVoor een Tweelingen-kind is het belangrijk te wennen aan regelmaat, vooral dus wat bedtijden betreft. Deze kinderen hebben erg veel fantasie en kunnen zelfs een niet bestaand vriendje of vriendinnetje verzinnenKlopt ook wel een beetje. Onderdruk deze fantasieën maar liever niet, het kan geen kwaad, integendeel eigenlijk.
Een Tweelingen-kind versnippert de eigen energie, het vliegt van hot naar haar en zou overal wel tegelijk willen zijn en alles wel willen doen, en bereikt zo uiteindelijk bijna niets. Wanneer een Tweelingen-kind de puberleeftijd bereikt komt het vaak in opstand, tegen ouders of verzorgers, tegen school etc. Tweelingen is over het algemeen spraakzaam en levendig en heeft een positieve instelling, maar heeft moeite zich ergens op te concentrerenZolang de aandacht gevangen is wordt er snel geleerd, maar de kans op weer even snel vergeten is niet ondenkbeeldig. Terwijl het ene wordt gedaan, is een Tweelingen-mens in gedachten al met het volgende bezig. Klopt. Meestal is er wel enige talenaanleg aanwezig.
Tweelingen hebben iets jeugdigs, iets heel vitaals, en eigenlijk worden ze nooit helemaal ècht volwassen.Voor zover klopt het Maar als een Tweelingen in staat is zijn of haar rusteloosheid een beetje onder controle te krijgen en een juist gebruik te maken van de weetgierigheid, kan hij of zij het ver schoppen. Door de voortdurende behoefte aan verandering en afwisseling kan het voor een Tweelingen moeilijk zijn zich te binden. Liefde die is gebaseerd op fysieke aantrekkingskracht is bij een Tweelingen-mens ook meestal geen lang leven beschoren. Belangrijk is dat er over alles, maar dan ook àlles, gepraat kan worden..
Maar relaties komen meestal niet zomaar tot stand, daar moet wel in geïnvesteerd worden..
Zo tot het dertigste levensjaar voelt een Tweelingen er waarschijnlijk niets voor zich vast te leggen aan huis en hypotheek. De rusteloosheid maakt het lastig om wortel te kunnen schieten. Na het dertigste jaar krijgt een Tweelingen de kans op wat innerlijk evenwicht en een wat realistischer kijk op relaties en het leven in het algemeen. Het voortdurend najagen van allerlei idealen kan heel vermoeiend zijn, en het leven blijkt aardig bevredigend wanneer er niet meer steeds van hot naar haar wordt gevlogen. Belangrijk is dat een Tweelingen voldoende tijd neemt om zich te ontspannen, door de rusteloze geest is er aanleg tot slapeloosheid.
Tweelingen kan zich onrustiger voelen bij het idee van een dag waarin niets is gepland, dan bij een overvolle agenda. KloptSparen is niet echt iets wat een Tweelingen-mens typeert, geld wordt meestal wel makkelijk uitgegeven. Maar al zal een Tweelingen zich nooit ontpoppen tot een financieel genie, voldoende geld om van te leven is er meestal wel. [b]Klopt dan weer totaal niet[b]En Tweelingen zal altijd behoefte houden aan communicatie met anderen.
Whehehe.... nou ik ben nog lang niet overtuigd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
oh en btw: alsof ik weet waar "thuis" en "ziekenhuis" is
Dat moet mijn onrustigheid geweest zijn, waarom ik zo'n dom antwoord typtequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
oh en btw: alsof ik weet waar "thuis" en "ziekenhuis" is
Doeiquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehehe.... nou ik ben nog lang niet overtuigd.
En ik ga er vandoor trouwens... wel weer lang genoeg getikt.
Slaap goed iedereen.
leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef mark_03 het volgende:
Even een analyse:
[..]
Klopt wel aardig allemaal.
Ik jou ook!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb je gemist!
Maar je bent er weer![]()
![]()
hallo, ík heb net als een idioot zitten tikken......quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
En ik ga er vandoor trouwens... wel weer lang genoeg getikt.
sleep tight...quote:Slaap goed iedereen.
Gewoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanwaar deze lieve woorden?
Ik als wantrouwige stier zoek er namelijk gelijk iets achter
Vroeger deed ik dat wel eens... alleen een spelletje doen tegen mezelf en er dan een hele tv-show omheen gaan bouwen in m'n gedachten. Had ik vier stapeltjes met geld enzo... naja, je kent het vast wel...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk
en vertel 's over je imaginaire friend
Leeuwen zijn nooit harde werkers geweest..... stieren daarentegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, ík heb net als een idioot zitten tikken......
[..]
sleep tight...
Wooooeeeequote:
ik ben geen leeuw, ik ben weegschaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Leeuwen zijn nooit harde werkers geweest..... stieren daarentegen..
LOL ik ken het maar al te goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef mark_03 het volgende:
Vroeger deed ik dat wel eens... alleen een spelletje doen tegen mezelf en er dan een hele tv-show omheen gaan bouwen in m'n gedachten. Had ik vier stapeltjes met geld enzo... naja, je kent het vast wel.... Ik ga het ook niet allemaal uitleggen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben jij een beetje flieft op Airelle?!?
en weet Timbobje dat wel?!??!?
Waarom wordt lief doen nou altijd met verliefdheid geassocieerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wooooeeee
[zingt]
Buup en Airelle zaten op een hek ... [/zingt]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL ik ken het maar al te goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL ik ken het maar al te goedScary!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Huh maar....???quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen leeuw, ik ben weegschaal
Timbob woont op kamers tegenwoordig, de slet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben jij een beetje flieft op Airelle?!?
en weet Timbobje dat wel?!??!?
De samenleving verhardt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarom wordt lief doen nou altijd met verliefdheid geassocieerd
Mag ik tegenwoordig niet meer lief doen ofzo?
In wat voor harde, kille wereld leven wij tegenwoordig?
Leeuw was m'n ascendant, dus hoe je op andere overkomt enzo...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
Huh maar....???
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leeuw was m'n ascendant, dus hoe je op andere overkomt enzo...
wel blijven opletten he.......
maar zoals ik al zei: ik herken mezelf vrijwel nooit in de weegschaalverhalen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef mark_03 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:
Scary!
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf![]()
Idd, bupa is een player die worden niet verliefdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarom wordt lief doen nou altijd met verliefdheid geassocieerd
Waar zit nou die horoscoop ascendenten adolescenten site??!?!?!?!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... zo kan ik het ook.
Ohja ik zou gaan....
Ik zie het al helemaal voor me: een hyper-enthausiaste babette die van stoel naar stoel rent om een spelletje te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijken
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf
Eerder andersom, dudequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, bupa is een player die worden niet verliefd![]()
Je ne sais pas!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar zit nou die horoscoop ascendenten adolescenten site??!?!?!?!!!![]()
!!1!!%!#!#$!!$#W!!!!!!111!!!1
"Verliefd is een Bupa, die worden niet geplayed"???quote:
Babeeeeeeette!!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je ne sais pas!
Vraag het babette....
sorry, had ff problemen met verbindingquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
Babeeeeeeette!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat is de link van de antecedentensite?
ai ik heb ook zo'n [k]rampenweekend achter de rug.....quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ik heb ook zo'n [k]rampenweekend achter de rug.....
* Babette gaat kruikjes maken voor alle fok-meisjes......
en ja mannen: wij zijn zielig!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Lustte ik nu maar chocola..
Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zijn de dingen die we willen weten Tom.
NIW, ik ben slapen!
Ik twijfelde al, over die extra 't'. Ik ging zelfs nog editten maar toen dacht ik: 'Hmm, 1 t staat beter.'quote:
Ja, dat is mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijken
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf
quote:
mannen zijn dood en moeten klootzakkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef timbob het volgende:
ja!
en mannen zijn stom en moeten dood enzo!
* timbob eet 429 kilo chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |