Waar zit nou die horoscoop ascendenten adolescenten site??!?!?!?!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... zo kan ik het ook.
Ohja ik zou gaan....
Ik zie het al helemaal voor me: een hyper-enthausiaste babette die van stoel naar stoel rent om een spelletje te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijken
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf
Eerder andersom, dudequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, bupa is een player die worden niet verliefd![]()
Je ne sais pas!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar zit nou die horoscoop ascendenten adolescenten site??!?!?!?!!!![]()
!!1!!%!#!#$!!$#W!!!!!!111!!!1
"Verliefd is een Bupa, die worden niet geplayed"???quote:
Babeeeeeeette!!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je ne sais pas!
Vraag het babette....
sorry, had ff problemen met verbindingquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
Babeeeeeeette!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat is de link van de antecedentensite?
ai ik heb ook zo'n [k]rampenweekend achter de rug.....quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ik heb ook zo'n [k]rampenweekend achter de rug.....
* Babette gaat kruikjes maken voor alle fok-meisjes......
en ja mannen: wij zijn zielig!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Lustte ik nu maar chocola..
Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zijn de dingen die we willen weten Tom.
NIW, ik ben slapen!
Ik twijfelde al, over die extra 't'. Ik ging zelfs nog editten maar toen dacht ik: 'Hmm, 1 t staat beter.'quote:
Ja, dat is mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
vind 't vooral scary dat Mark & ik in de meest vage dingen op elkaar lijken
maar blij dat ik nu niet alleen in therapie hoef.... hoewel, ik vind 't eigenlijk wel leuk aan mezelf
quote:
mannen zijn dood en moeten klootzakkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef timbob het volgende:
ja!
en mannen zijn stom en moeten dood enzo!
* timbob eet 429 kilo chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |