babette.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
pijn leiden,
Ik wou het niet zeggen maar:quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen maar:
Mannen
1x ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
vrouwen moeten 1x per maand pijn leiden,
om het eerlijk te houden moeten mannen hier 1x per maand naar luisteren
Kloptquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen maar:
Mannen
per vrouw mogen de mannen dat 1x pm aanhoren ja.... *zoete wraak*quote:
Nou dan nog hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
per vrouw mogen de mannen dat 1x pm aanhoren ja.... *zoete wraak*
Iets als teveel vrouwen om je heen bestaat bij mij (en ik denk ook bij de andere mannen hier) nietquote:kwestie van niet teveel vrouwen om je heen verzamelen dus
Zó afhankelijk ben ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
Klopt [afbeelding]
Maar geef toe je kan niet zonder ons![]()
JaaaaaaahhhhhhhHHHHHHHHH!!!!!quote:
prima maar dan moeten jullie ook niet huilen: het maandelijks gemekker krijgen jullie er gratis bijquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:34 schreef Duiveltja het volgende:
Iets als teveel vrouwen om je heen bestaat bij mij (en ik denk ook bij de andere mannen hier) niet![]()
Dat werd tijdquote:
Zeker!quote:
Gilmore Girlsquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeker!
Maar nu waardeer ik internet des te meer.
Al moet ik natuurlijk wel straks Desperate Housewives en Gilmore Girls kijken... vanuit mijn bureaustoel![]()
Hoi AIRELLEquote:
Ik vind em maar niet mooiquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef Zhenar het volgende:
Mag mijn icoontje worden gewijzigd in de OP, lieve Bupa?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Nou en of.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja.
Zeker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja.
Wie zeurt, krijgt een...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Oh en.. *zeurt*
Oehquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind em maar niet mooi.
Ik ken hem tenminste ergens van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, dit is je oude avatar toch?
Heuh? Neequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, dit is je oude avatar toch?
Weird... ik heb gewoon een willekeurig zon-plaatje geëdit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken hem tenminste ergens van.
Blinkyquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heuh? Nee
Ik heb al 10 avatars gehad ofzo
Oehhhh... Dus het is hier nog altijd het sexparadijs van 4,5 maand geleden!quote:
Nee, dat sexparadijs is gesloten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehhhh... Dus het is hier nog altijd het sexparadijs van 4,5 maand geleden!![]()
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat sexparadijs is gesloten.
Omdat...quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat sexparadijs is gesloten.
Ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik..
Of zie jij Christine hier nog ergens rondhuppelen met haar zweepje?
Ja. Ze vindt het blijkbaar leuker in het Singles-topic en in GSCS enzo...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]Is Christine weg?!?!?!?!???
![]()
![]()
Ik heb trouwens ook nog wel een zweepje hoor.
Oh ja?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
- evelien kan niet met de edit-knopjes omgaan....
Open deuren, open ramen, open alles..... het is allemaal zooooo..... nouja laat maar!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
he zussie, dat horoscopengebeuren he, waar jij niks mee hebt...
ik heb dus vandaag ff m'n ascendant berekend....
...en de ik was gewoon in shock wb de uitkomst!
Die is schattig ja...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
die zwepen kunnen echt niet meer hoor.......
kijk, als je nou 'n dansje deed, dat maakt tenminste indruk.... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
*PETS!*
* Zhenar slaat Airelle de kamer door.
![]()
er staan altijd dingen bij die op iedereen slaan, maar de vergelijking was mij te grootquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
Open deuren, open ramen, open alles..... het is allemaal zooooo..... nouja laat maar!.
hoezo, jij hebt er toch niets mee?!quote:waar kan je dat berekenen?
Uhuhquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehhhh... Dus het is hier nog altijd het sexparadijs van 4,5 maand geleden!![]()
ja dat zei jequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Airelle het volgende:
Die is schattig ja...
zei ik schattig?
SSSSSSSsssssst!quote:
Nou, ik zou 't niet erg vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je zult maar twee relnichten over de vloer krijgen, ben je mooi klaar mee.
Ik wil even bewijzen dat het allemaal onzin is.... geef die link esquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
er staan altijd dingen bij die op iedereen slaan, maar de vergelijking was mij te groot
en ik had nét daarvoor gezegd dat ik niet met Leeuw match.... hierin ligt vast te verklaring: that's me
[..]
hoezo, jij hebt er toch niets mee?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |