Ik ben ineens in staat om naar Groningen te reizen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hodvr, en Martha Wainwright is nog het voorprogramma ook..
Ik heb hem na mijn vorige studie ook nog een jaar gehad, toen pas gingen ze vragen of ik eigenlijk nog wel studeerdequote:Op woensdag 14 september 2005 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog
Wordt tijd om hem eens over te zetten![]()
Ja, ik ook. Alleen begint het om 22.00 en als Rufus net als de vorige keer 2 uur lang gaat spelen is het behoorlijk kut met de trein.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ineens in staat om naar Groningen te reizen.
Rood staan hoeft voor mij niet, voor je het weet zit ik weer diep in de schuldenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhhh geen idee eigenlijk. Volgens mij ook dat je gratis kan pinnen in het buitenland. Met gewone giro moet je voor betalen dacht ik. Of kiezen voor basispas die wel gratis is. En ik dacht ook dat je rood kan staan ofzo. Maar weet het niet eigenlijk
quote:
Dan ga je toch zuipen en de volgende morgen met de eerste trein weer terug?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Alleen begint het om 22.00 en als Rufus net als de vorige keer 2 uur lang gaat spelen is het behoorlijk kut met de trein.
Of niksan moet een bedje voor ons spreiden..
Ligt eraan waarnaar toequote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef PeRi het volgende:
Hoe duur is een enkeltje vanuit Grün eigenlijk
Vast heel erg duur.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef PeRi het volgende:
Hoe duur is een enkeltje vanuit Grün eigenlijk
Met kortingquote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef PeRi het volgende:
17 Euro als ik naar Rotterdam moet en 18,40 naar Tilburg. Dubieus
Bupatih-wannabeequote:
quote:
Dankjequote:Op woensdag 14 september 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry..
Nog een muziektip voor iedereen, maar voor Airelle en timbob in het bijzonder: AK-Momo. Noors. Goldfrappig. Portisheadig. Erg mooi.
dat is.... bijna net zo leuk als ramenlikkenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:41 schreef timbob het volgende:
Nog een muziektip voor iedereen:
Aphex Twin - Druqks
want.. da is.
misschien zelfs leukerquote:Op woensdag 14 september 2005 17:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
dat is.... bijna net zo leuk als ramenlikken.
ohjaquote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind drugs echt niet toffer dan ramenlikken..
Bupa kan best wel eens verliefd worden, maar is geen player.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Verliefd is een Bupa, die worden niet geplayed"???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |