Er was geen einde toen. Die verhaallijnen liepen steeds weer over in iets anders.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
De strijd met Dian is een van de allergaafste video's die ik op YouTube heb gezien, maar het simpele einde viel me een beetje tegen
...Voel ik daar een vervolg aankomen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Er was geen einde toen. Die verhaallijnen liepen steeds weer over in iets anders.![]()
Hierna brandde de strijd weer los tussen Ludo en Dian/Bowien.
Helaas, we zullen moeten wachten op de boxen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Voel ik daar een vervolg aankomen?
Hierna kreeg je:quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Er was geen einde toen. Die verhaallijnen liepen steeds weer over in iets anders.![]()
Hierna brandde de strijd weer los tussen Ludo en Dian/Bowien.
Er bleek een echt project te zijn met die naam en die gingen moeilijk doen over de rechten van die naam en dergelijke. Uiteindelijk werd Waterfront hernoemd naar Merenpark en dit moest per direct, daarom werd het eroverheen gedubt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Hoe zat dat ook alweer toen:
Hier had Ludo het nog over het Waterfront project.
Bij 1:30 ineens Merenpark.
Later overal ineens eroverheen geplakt.
Vanaf 21:20.
Ik las "Berenpak".quote:
In de VS zou die scène tussen Danny en Maxime juist schandalig zijn geweest en die scène tussen Lucas en Anton niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, ik zit het archief eens door te lezen en het is me een drukte van jewelste wat betreft klachtenAl minstens 5 afleveringen van GTST zijn door de jaren heen beklacht en sommigen ook met zo'n geldboete... Maar die van de ruzie tussen Anton en Lucas/Edwin (Weet niet welke van de 2
) is de meest recente.
...Maar niks te vinden over bijvoorbeeld Danny die Maxime lag te verwennen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Was het niet zo dat het bedrijf van Martine toen ook anders genoemd moest worden? Staat me wel iets van bij...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er bleek een echt project te zijn met die naam en die gingen moeilijk doen over de rechten van die naam en dergelijke. Uiteindelijk werd Waterfront hernoemd naar Merenpark en dit moest per direct, daarom werd het eroverheen gedubt.
Wel weer heerlijke muziek.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Was het niet zo dat het bedrijf van Martine toen ook anders genoemd moest worden? Staat me wel iets van bij...
Ondanks dat, best grappig om te zien dat dat stukje werd gedubt. Je hóórt het zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
De bovenste scenes zijn hetzelfde. Is de laatste een herhaling van GTST waarin ze de naam al hebben aangepast ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Hoe zat dat ook alweer toen:
Hier had Ludo het nog over het Waterfront project.
Bij 1:30 ineens Merenpark.
Wat? Ik zie niets.quote:
Misschien Sair Pointdexter, de moeder van Irene.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat? Ik zie niets.
Trouwens, ik weet nog van een paar jaar geleden dat ik met mijn moeder meekeek naar GTST en dat er toen zo'n Engelspratende tante naar Meerdijk kwam. Wat was dat ooit?
Jah dat was het.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien Sair Pointdexter, de moeder van Irene.
[ afbeelding ]
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
4 pagina's in een uurgaat sneller dan hier
Het is mijn dagelijks half uurtje verstand op nul en tv kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef loezzzje het volgende:
Eigenlijk is het ook een ontzettend domme soapmaar ach als wij het maar leuk vinden he
Idd. En ook vooral niet bij nadenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is mijn dagelijks half uurtje verstand op nul en tv kijken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef roos85 het volgende:
Nou daar gaan we zo weer..
Geen:
[ afbeelding ]
Maar:
[ afbeelding ]
Ja ik dacht ook alquote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"dit flik je me niet ku....." (en dan nog wat) zei Aysen.
ze zal er toch mee wegkomen wssquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Murmeli het volgende:
gaat ook niet opvallen he, dat aysen hem van de trap heeft gelazerd...
Dat zou echt te schandalig voor woorden zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze zal er toch mee wegkomen wss
Dat ze zelf gelijk na "de val" heeft gebeld maakt het al een stuk onopvallender..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Murmeli het volgende:
gaat ook niet opvallen he, dat aysen hem van de trap heeft gelazerd...
De folder heeft ze later naar beneden gegooidquote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Waarom zou Aysen ooit in Rik's huis zijn?
Waarom zou er een reclamefolder bovenaan de trap liggen?
Hmmm... Daar mag Jack even over nadenken.
Laten we hopen van wel, wat een non personage zeg!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef DaMart het volgende:
Die Turkse moordenares zijn we snel kwijt dus?.
Maar ze gaan er vanuit dat hij bovenop lag.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
De folder heeft ze later naar beneden gegooid
Ze heeft geprobeerd het zo te doen lijken dat hij met folder en al van de trap is gevallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar ze gaan er vanuit dat hij bovenop lag.
Vragen, vragen...
Ze zal waarschijnlijk zeggen dat hij over de folders is gevallen. Maar hoe kunnen de folders boven terechtkomen? Dat is het raadsel van de dagquote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
De folder heeft ze later naar beneden gegooid
Mag ze die zus van haar meteen meenemenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel, wat een non personage zeg!
tja ze pas net in de serie en er nu al uitgaan is wel heel erg snelquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou echt te schandalig voor woorden zijn
En waar is Sjorssss, de moeder van Lana..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef loezzzje het volgende:
Waarom staat iedereen (behalve die Danny kennen) daar op straat te kijken? Wat een ramptoeristen
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen hequote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja ze pas net in de serie en er nu al uitgaan is wel heel erg snel
ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd, al hoop ik dat die trut zo snel mogelijk optyftquote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen he
tzijn FOK!kers volgens mijquote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Ohh godhebben die mensen geen baan?
En hem niet te hoog inschatten he? Dat duurt nog minstens een half jaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen he
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Bastiefcg het volgende:
OMG, ze hebben gewoon een hele scene gemaakt, om dat dance spel scheit uit te zenden????![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..
En dan laten ze het verkeerde personage nog dood gaan ookquote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar het holt echt hard achteruit ja... weer een dode...
Arme Maxime
Ik ook niet... en het ergste nog is dat ze Charlie gewoon wel hebben laten levenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers
Het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers
We hebben die negert nog hequote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
Arme Maxime
En Lana is nu pappaloos
heeft die toch nog een kind van zichzelf hij hoeft Lana niet meer te delen..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh verrek ja. Bing zal Lana wel gelijk claimen
ach, afentoe moet je de cast een beetje uitdunnenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
die van Edwin was trouwens terecht want die kon er kloot van (acteren)quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
die moeder is daa.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
Ook knap om met een 06 nummer vanuit Canada te bellen
Hoe zo 06-nummer? Er stond toch alleen 'mam' in beeld?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
Dat kan wel natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
Dat kan zo zijn... maar had dan de rol gerecast...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die van Edwin was trouwens terecht want die kon er kloot van (acteren)
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.quote:
oh okquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |