Bianca goes evil binnenkortquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Bianca maar irritant als oma
Dat vind ik dan net weer niet maar ik vond het wel even eng toen ze zij dat Bram voor altijd bij haar zou zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Bianca maar irritant als oma
Die zou ik ook niet slaanquote:
Bij de paardjes kijken, jeweettoch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:50 schreef DeLuna het volgende:
Waar is Amy eigenlijk? Ik heb haar nog maar 1 of 2 keer gezien.
Ik wil inderdaad ook graag de wat meer duivelse kant van haar zien. Lijkt me een stuk interessanter dan Bianca de brave huismoederquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bianca goes evil binnenkort![]()
Op zich geen ramp dat ze wat meer pit krijgt, als ze maar wel weer tijdig tot inkeer komt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik dan net weer niet maar ik vond het wel even eng toen ze zij dat Bram voor altijd bij haar zou zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Een Meerdijkse huurbaas
Stuur je 'mail van de week' in!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik had het interessanter gevonden om te weten van wie de Rozenboom nu eigenlijk is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:15 schreef Klipnap het volgende:
Bianca een lieve oma? Een evil oma bedoel je!
Da's toch geen liefde als je dat kind wil afpakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:24 schreef James1988 het volgende:
Ik begrijp Bianca wel: net haar zoon verloren, haar man heeft veel minder aandacht voor d'r (vanwege Maxime, wat zij niet weet), en d'r andere zoon is net papa. Geen wonder dat ze al haar liefde uitstort over d'r kleinkind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:29 schreef loezzzje het volgende:
Cliff vanavond:Dat meen je niet! Wat een onverwachte spanning en sensatie zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Een Meerdijkse huurbaas
Wie helpt Kennard even om zeep?quote:Wilbert Gieske wil terug in GTST
Wilbert Gieske stopte in 2008 na achttien jaar met GTST om zich te storten op toneel, maar nu ziet hij een terugkeer wel weer zitten. Dat vertelt de acteur in Weekend. Gieske boert niet zo goed als verwacht en heeft zijn huis nu zelfs omgetoverd tot bed & breakfast om rond te komen. “Het is natuurlijk niet zo dat je denkt: jonge jonge, wat vind ik het leuk, een bed & breakfast. Ik wil altijd acteren, altijd spelen, dus als ze bij Goede Tijden Slechte Tijden een goede verhaallijn hebben, ben ik zo terug.“
Producent Kennard Bos zit er echter niet op te wachten. “Voor een terugkeer is op het moment helaas geen ruimte en dat weet hij zelf ook“, zegt hij. “Het was Wilbert’s volledig eigen keuze, hij wilde het graag. Van ons had hij niet weg gehoeven.”
Jette van der Meij, al sinds het begin in GTST, mist Gieske enigszins. “Natuurlijk, ik heb 18 jaar met hem gespeeld. Aan de andere kant wen je er wel aan dat er steeds mensen weggaan. Dat hoort er gewoon bij.”
Op Van der Meij is Bos zuinig. “Als het aan mij ligt mag ze nooit weg. Het is een heel goede actrice en ze draagt de geschiedenis van de serie met zich mee. Ze zat al in de allereerste scène en zorgt ook voor herkenbaarheid bij de kijkers.”
“Als je kijkers vraagt: ‘Welk personage ís Goede Tijden?’ Dan zegt iedereen: Laura.“
Het was echt kei spannendquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Wat een onverwachte spanning en sensatie zeg!
Het naar hem genoemde personage uit Onderweg naar Morgen, dat was een psychisch gestoorde creepquote:
Wie shopt het hoofd van Bing er even op?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft mijn favoriete plaatje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wie shopt het hoofd van Bing er even op?
[..]
Ze wil het beste voor dat kind.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's toch geen liefde als je dat kind wil afpakken.
Geen Gottschalk?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
Jantien van der Meer komt zo bij Eén Vandaag wegens het stoppen van ATWT
[..]
Puhhhhhhleasequote:Wilbert Gieske wil terug in GTST
Wilbert Gieske stopte in 2008 na achttien jaar met GTST om zich te storten op toneel, maar nu ziet hij een terugkeer wel weer zitten. Dat vertelt de acteur in Weekend. Gieske boert niet zo goed als verwacht en heeft zijn huis nu zelfs omgetoverd tot bed & breakfast om rond te komen. “Het is natuurlijk niet zo dat je denkt: jonge jonge, wat vind ik het leuk, een bed & breakfast. Ik wil altijd acteren, altijd spelen, dus als ze bij Goede Tijden Slechte Tijden een goede verhaallijn hebben, ben ik zo terug.“
Producent Kennard Bos zit er echter niet op te wachten. “Voor een terugkeer is op het moment helaas geen ruimte en dat weet hij zelf ook“, zegt hij. “Het was Wilbert’s volledig eigen keuze, hij wilde het graag. Van ons had hij niet weg gehoeven.”
Jette van der Meij, al sinds het begin in GTST, mist Gieske enigszins. “Natuurlijk, ik heb 18 jaar met hem gespeeld. Aan de andere kant wen je er wel aan dat er steeds mensen weggaan. Dat hoort er gewoon bij.”
Op Van der Meij is Bos zuinig. “Als het aan mij ligt mag ze nooit weg. Het is een heel goede actrice en ze draagt de geschiedenis van de serie met zich mee. Ze zat al in de allereerste scène en zorgt ook voor herkenbaarheid bij de kijkers.”
“Als je kijkers vraagt: ‘Welk personage ís Goede Tijden?’ Dan zegt iedereen: Laura.“
Even de woonwagen inrichten.quote:
Altijd een plan B achter de hand houden!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef DeLuna het volgende:
Kunnen we Maxime niet krijgen, dan mijn eigen vrouw maar
Lorena/Jack? Komop, pure comedyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef James1988 het volgende:
De fuck, wat was dat een saaie inhoudsloze scène zeg... Mag ik mijn minuten terug?
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lorena/Jack? Komop, pure comedy
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:30 schreef MissJ het volgende:
oh jeeeeeeeeeee zeg.. wat nu, hoe wou Bing dat gaan doen?
What the...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Toevallig komt er een soort van fertiliteitsarts naar Meerdijk. En die weet via een speciale micropunctie de enige levende eicel uit de tiet van Sjors te halen.
Voila. Baby.
Ze is anders wel slim om gewoon 2 x zo veel te bestellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef James1988 het volgende:
Lorena kan wel grappig zijn, ik vond haar echt hilarisch toen ze Sjors hielp met bevallen.
Nu vind ik het gewoon saai
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef leilab het volgende:
Sjors zou wel heel weinig zelfrespect hebben als ze terug komt bij hem.
Ja, dat dan weer wel. Dat stukje van dat eten vond ik best wel vermakelijk ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ze is anders wel slim om gewoon 2 x zo veel te bestellen![]()
Haha en dat ze het eten van Jack ging voorspellen. Ik moest gewoon hardop lachen![]()
En dat is beter als huilen, wat ik de laatste tijd vaak zou willen om het slechte niveau van de rest van de serie!
Medelijden met Bing?!?!?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef loezzzje het volgende:
Jackwat een pussy is het ook.
Ik vond Bing wel een beetje zielig bij Bram
Zullen niet veel mensen naar kijken. Mag ook al niet op YouTube.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:
Heeft die Edit trouwens nog steeds die soap?
Er kijken vast meer mensen facebook dan youtube.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Zullen niet veel mensen naar kijken. Mag ook al niet op YouTube.
Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:
Bram is trouwens afgevallen na zijn gestuiter van de tafel!
Misschien Aysen of Nuran. Dan heeft de baby garantie op een kleurtjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Krijgen we nu weer een draagmoeder voor Bing verhaallijn?![]()
Wie zou dat dan moeten worden, waarschijnlijk een nieuw personage.
haha weet Bing meteen zeker dat het echt zijn kind isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien Aysen of Nuran. Dan heeft de baby garantie op een kleurtje
En later blijkt de sperma verwisseld te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:22 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
haha weet Bing meteen zeker dat het echt zijn kind is
Dan moeten ze hem denk ik opsluiten in een psychiatrische inrichting hij zit nu al op het randje maar dan word die echt gek!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:24 schreef Frey het volgende:
[..]
En later blijkt de sperma verwisseld te zijn.
Niet veel schokkends, maar Lorena en Maximescenes zijn wel grappig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:26 schreef roos85 het volgende:
Aflevering niet gezien, terugkijken waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ze dan sex gaan hebben krijgt hij de zweep, ik zie haar al zo hem vastbinden en afrossen met een zweepje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:00 schreef kissaa het volgende:
Bing gaat vast voor de Turkse (die zonder hoofddoek)
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:29 schreef roos85 het volgende:
Sjors in de shortieIk zie de logica in dat eerste deel niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is echt zo'n pussyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
En de zoon van de grote Frits van Houten laat zich zo bedotten door Lorena.
Rohan was ook te zien, zei dat afl. 4500 "ergens" in juni te zien isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen Gottschalk?
[ afbeelding ]
"Het was natuurlijk niet zo goed als het huidige GTST, maar toch is het zonde van een serie die meer dan 50 jaar liep. Of liep het nou meer dan 60 jaar? Naja, in ieder geval bijna net zo lang als The Bold and the Beautiful."
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als ze dan sex gaan hebben krijgt hij de zweep, ik zie haar al zo hem vastbinden en afrossen met een zweepje.
Ik vind dat eigenlijk te belachelijk voor woorden, ze mogen dan wel samen zijn, ik zie niet in waarom dat direct zou moeten betekenen dat je partner je in alles financieel support. Ik bedoel dat een deel van de kosten gemeenschappelijk is ala, maar ik vind het van de gekke dat je direct beslag wilt leggen op het kapitaal van je partner en het uit wilt geven alsof het van jou is. Ook snap ik niet dat je je als vrouw (of als man) zo afhankelijk opstelt van anderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Krijgen we nu weer een draagmoeder voor Bing verhaallijn?![]()
Wie zou dat dan moeten worden, waarschijnlijk een nieuw personage.
En de zoon van de grote Frits van Houten laat zich zo bedotten door Lorena.
Ik moest wel lachen om Lorena.
Ze zag er weer wreed lekker uit vandaag.
Als Jack nog een jaar samen is met Lorena, is zijn vermogen gehalveerd en bij hun 5 jarig jubileum is Jack bankroet.
Kunnen ze Maxime's tweede huis kopen, de caravan.
Dat dus, Lorena mag best wat tegenwicht hebben. Alles gaat precies zoals zij het in gedachten heeft en zoals zij dat wil en hij hobbelt er maar als een sulletje achteraan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij is echt zo'n pussyIk dacht dat hij altijd zo'n wrede zakenman was, nou is het een zacht gekookt ei.
Die lorena, wat een verschrikkelijk lekker ding, maar die had ik allang het huis uitgetrapt als ze zo met me inrichting, huis, geld ging bemoeien! ''Ga maarzelf harder werken BITCH''quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet veel schokkends, maar Lorena en Maximescenes zijn wel grappig.
Oja en Bing op het eind
Zo ging het vorig seizoen ook al tussen hun.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dus, Lorena mag best wat tegenwicht hebben. Alles gaat precies zoals zij het in gedachten heeft en zoals zij dat wil en hij hobbelt er maar als een sulletje achteraan.
Maar ze heeft toch zelf ook een salaris? Ze heeft die kapsalon. Ze heeft het telkens over Jack zijn creditcard. Alsof ze zelf geen geld heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:23 schreef Crazy-G90 het volgende:
[..]
Die lorena, wat een verschrikkelijk lekker ding, maar die had ik allang het huis uitgetrapt als ze zo met me inrichting, huis, geld ging bemoeien! ''Ga maarzelf harder werken BITCH''
En volgens mij gaat elke cent die wel overblijft naar nieuwe jurkjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens mij verdient dat ook geen kont, die kapsalon.
Dat bedacht ik me net dus ook alquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:01 schreef MissN het volgende:
Hebben we de nieuwe kapsalon eigenlijk al in bedrijf gezien sinds het Lorena's heet? (behalve dat hysterische gedoe in dansatoria dan) .....
En gaat Bianca er vandoor met Bram?
Vind ik toch netjes voor zijn doen. Ik had verwacht: "ergens in dit jaar".quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan was ook te zien, zei dat afl. 4500 "ergens" in juni te zien is
Hij zal jouw bericht uit het vorige topic wel gelezen hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Vind ik toch netjes voor zijn doen. Ik had verwacht: "ergens in dit jaar".
van de fiets geduwd en vervolgens een miskraanquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen hoe dat onvruchtbaarheidsgebeuren is gegaan?
Ik weet dat bing het heeft gedaan, maar hoe? Trap in de buik of duw van de trap, en waarom raak je daar onvruchtbaar van? Heeft Sjors haar baarmoeder laten verwijderen ofzo??
En wat is dan de reden dat ze onvruchtbaar is? Want van een miskraam word je doorgaans niet onvruchtbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van de fiets geduwd en vervolgens een miskraan![]()
Ja, ongelukkig terechtgekomen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van de fiets geduwd en vervolgens een miskraan![]()
tja het is een soap he...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat is dan de reden dat ze onvruchtbaar is? Want van een miskraam word je doorgaans niet onvruchtbaar.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
Daar gaat duo penotti weer, de knipperlichtrelatie is on again!
Ik keek er ook al naar. Echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
Is lucas verkleed ofzo??? ik bedoel een tirolerpak ofzo??
Zn anus misschien ook wel, maar dat laten ze dan weer niet zien op de tv.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Luxuria het volgende:
Volgens mij heeft Lucas zijn tanden gebleekt.
Shit, ik moest lachenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zn anus misschien ook wel, maar dat laten ze dan weer niet zien op de tv.
quote:
Na die miskraam moest ze een curettage ondergaan. Het komt vaker voor dat een vrouw hierna onvruchtbaar is, al is het wel heel zeldzaam. Wikipedia zegt:quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat is dan de reden dat ze onvruchtbaar is? Want van een miskraam word je doorgaans niet onvruchtbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Ashermanquote:Als bij een curettage het baarmoederslijmvlies niet goed geneest, kunnen de wanden van de baarmoeder verkleven en kan de baarmoeder geheel afgesloten worden. De menstruatie raakt verstoord (bruinige afscheiding) en zal - bij afsluiting of bij nagenoeg volledige afwezigheid van baarmoederslijmvlies - uitblijven. Zwangerschap is daarmee nagenoeg onmogelijk.
Dat dus... alleen niet van Bing....quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:39 schreef loezzzje het volgende:
Nagenoeg onmogelijk. Daar houden de schrijvers zich waarschijnlijk aan. Sjors zal wel binnen 6 maanden magisch zwanger zijn
nee van een verdwaalde kerkuil.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dus... alleen niet van Bing....
Precies, het blijft soap hèquote:Op donderdag 23 februari 2012 06:39 schreef loezzzje het volgende:
Nagenoeg onmogelijk. Daar houden de schrijvers zich waarschijnlijk aan. Sjors zal wel binnen 6 maanden magisch zwanger zijn
Dan ga ik echt stuk als Sjors over 6 maanden weer zwanger blijkt te zijn maar dan weer niet van Bing.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dus... alleen niet van Bing....
Onder het mom van, het was stress door de relatie met Bing waardoor ze niet zwanger kon wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Dan ga ik echt stuk als Sjors over 6 maanden weer zwanger blijkt te zijn maar dan weer niet van Bing.
Kwestie van Bing en die nieuwe zussen eruit trappen en je hebt ruimte genoegquote:Wilbert Gieske sluit terugkeer in GTST niet uit
(Novum) - Wilbert Gieske ziet zichzelf wel weer in de huid kruipen van Robert Alberts. De acteur stapte in 2008 uit Goede Tijden, Slechte Tijden, maar sluit een terugkeer niet uit. "Als er een goede verhaallijn is, wil ik het spelen", zei Gieske donderdag in Koffietijd.
Toch zegt de 65-jarige acteur niet uit te zijn op een terugkeer. "Het lijkt net alsof ik loop te solliciteren via de media", zegt Gieske over verhalen die eerder deze week opdoken. "Ik ben een acteur en ik wil spelen. Als er werk is en als er een goed verhaal is, wil ik het doen. Dat geldt voor Goede Tijden, Slechte Tijden, maar ook voor Hollywood."
De producent van Goede Tijden, Slechte Tijden verwacht echter geen terugkeer van Gieske. "Daarvoor is op dit moment helaas geen ruimte en dat weet hij zelf ook", zei Kennard Bos tegen roddelblad Weekend. "Het was Wilberts volledig eigen keuze, hij wilde graag weg. Van ons had hij niet weg gehoeven."
Bron
Op Robert zit ik anders ook niet echt te wachten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van Bing en die nieuwe zussen eruit trappen en je hebt ruimte genoeg.
kortom: we hebben het aan wilbert te danken dat we nu opgescheept zitten met bing en die turkse troelenquote:De producent van Goede Tijden, Slechte Tijden verwacht echter geen terugkeer van Gieske. "Daarvoor is op dit moment helaas geen ruimte en dat weet hij zelf ook", zei Kennard Bos tegen roddelblad Weekend. "Het was Wilberts volledig eigen keuze, hij wilde graag weg. Van ons had hij niet weg gehoeven."
Haha dat zou echt een goede zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onder het mom van, het was stress door de relatie met Bing waardoor ze niet zwanger kon worden
Ik wel, met een paar goede verhaallijnen is het een personage waar je vele kanten mee uit kunt, bovendien heeft hij binding met veel personages van de vaste cast: Laura, Jef en Sil als die terugkomt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op Robert zit ik anders ook niet echt te wachten.
Dan kun je het de hele voormalige cast wel aanrekenen dat we daarmee zitten, als die niet weg waren gegaan dan..., maar waarschijnlijk was je niet serieusquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kortom: we hebben het aan wilbert te danken dat we nu opgescheept zitten met bing en die turkse troelen
Ze kregen woorden op straat, toen zij de kliniek uit kwam waar ze (stiekem) abortus zou laten plegen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen hoe dat onvruchtbaarheidsgebeuren is gegaan?
Ik weet dat bing het heeft gedaan, maar hoe? Trap in de buik of duw van de trap, en waarom raak je daar onvruchtbaar van? Heeft Sjors haar baarmoeder laten verwijderen ofzo??
Zeker, wat een irritant mannetje.quote:
Tsja, dat kunnen we dan zeggen van alle mensen die er daarna in gekomen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kortom: we hebben het aan wilbert te danken dat we nu opgescheept zitten met bing en die turkse troelen
Nee aan de schrijvers, die ook de rol van Robert tot bijna 0 hadden gedegradeerd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Ze viel volgens mij op haar gat dus het was een beetje overdreven allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kregen woorden op straat, toen zij de kliniek uit kwam waar ze (stiekem) abortus zou laten plegen.
Bing was daar naartoe, zag haar, zij stond met de fiets aan de hand, ze kregen woorden, omdat hij dacht dat het al gebeurd was (was echter niet zo was). Zij verloor haar balans en viel (stelde eigenlijk niet veel voor) maar dat is de reden.
The rest is history.
Ja, het stelde niet erg veel voor, voor een miskraam.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze viel volgens mij op haar gat dus het was een beetje overdreven allemaal.
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan kun je het de hele voormalige cast wel aanrekenen dat we daarmee zitten, als die niet weg waren gegaan dan..., maar waarschijnlijk was je niet serieus
Hier moet iemand zo een brief van de week over schrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van Bing en die nieuwe zussen eruit trappen en je hebt ruimte genoeg.
quote:
quote:
Ja. Die bing is tofferquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel jammer van de afwerking van zijn hoofd.
jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime keek naar die schoonmaakmiddelen alsof ze ze voor het eerst in haar leven zag.
En toen pakte ze er 1 vast en dacht ze, oh dit kan wel wat zijn. Maar dat was gewoon afwasmiddel volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime keek naar die schoonmaakmiddelen alsof ze ze voor het eerst in haar leven zag.
Galaxy note of nexus. Ze hebben allemaal samsung in GTSTquote:
Ik denk Note, da's echt een koelkast ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Galaxy note of nexus. Ze hebben allemaal samsung in GTST
Dan zeggen ze "Henk start de band!!"quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef loezzzje het volgende:
WIDM houdt er rekening mee, ze zijn ook te laat
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan zeggen ze "Henk start de band!!"
Hij doet nou wel heel overdreven zo uitvallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Gunst, die Nuran laat zich wel kennen he... blijkbaar is Danny echt de enige vent die ooit aandacht voor haar heeft gehad, tjonge jonge
Shortiequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Nina in het voorstukjeDie hoed
Ojee Danny draait door. Dat gaat morgen vast mis.
Het is een wanhopig stalkend meisje, dat één keer in haar leven leuk is gevonden door een jongen en hem nu denkt te bezitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij doet nou wel heel overdreven zo uitvallen.
Jij hebt toch een heel raar beeld over haar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is een wanhopig stalkend meisje, dat één keer in haar leven leuk is gevonden door een jongen en hem nu denkt te bezitten.
Wat mij betreft kunnen de dames echt direct weer oplazeren, ze voegen niets toe.
Ik heb niets anders gezien dan gejank over Danny. Terwijl het een one-night-stand was. Dat moet je dan gewoon niet doen, als je daar zo'n moeite mee hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt toch een heel raar beeld over haar.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niets anders gezien dan gejank over Danny. Terwijl het een one-night-stand was. Dat moet je dan gewoon niet doen, als je daar zo'n moeite mee hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog nooit zo erg gelachen
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoilers 5 t/m 9 maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 21:32:01 ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 27 feb / 2 maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoilers 5 t/m 9 maartVrijdag 9 Maart is nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk die laatste zin!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Maar dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ja, is inderdaad vaak zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Ach, ze brengen het altijd wat overdreven hè
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 27 feb / 2 maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoilers 5 t/m 9 maartIk vertrouw de spoilers niet meer die hier gepost wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
De eersten staan op gtst.nl dus die kloppen wel. Tweede week is nog even afwachten. Ach zolang Maxime de loterij niet wint vind ik het wel betrouwbaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vertrouw de spoilers niet meer die hier gepost worden
De dokters hebben het vaker bij het verkeerde eind gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:39 schreef loezzzje het volgende:
En dan komen de schrijvers op het idee om Maxime de loterij te laten winnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach zolang Maxime de loterij niet wint vind ik het wel betrouwbaar!
Ik durf er mijn geld wel op in te zetten dat Maxime inderdaad zwanger raakt..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De dokters hebben het vaker bij het verkeerde eind gehad.
Charlie zou nooit meer kunnen lopen, alles was namelijk onherstelbaar beschadigd.![]()
Evenals bij alle andere verlamden & blinden.
Dat Ludo weer kan lopen en kan zien klopt wel, da's namelijk een Sanders baas.![]()
Maxime zal ook vast nog wel een keer zwanger worden van Anton.
Volgens mij is Meerdijk op een oude Indianenbegraafplaats gebouwd.
Er gebeurt daar vreemde shit.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef loezzzje het volgende:
Niet voor het 1 of ander en ik wil haar niet meer terug zien maar;Het kan ook zo zijn dat ze off-screen iets van zich laat horen ofzo. Bijvoorbeeld: toen Dian begraven werd stuurde Remco een rouwkrans, zonder dat hij terugkwam ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag Bennie den Haan (Remco) trouwens net op Nederland 1. Hem zouden ze echt terug moeten vragen, heeft Jef ook weer eens een familielid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef LetsGame het volgende:
Spoiler donderdag 1 oktober 2015 (aflevering van 1 uur)WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zie de huidige schrijvers er nog voor aan om dit soort onzin in de serie te verwerken![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef LetsGame het volgende:
Spoiler donderdag 1 oktober 2015 (aflevering van 1 uur)Dat laatste maakt het afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie maakt een foto van zijn avontuur morgen in Playmobil?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Danny de Jong action figure.
[ afbeelding ]
Deze zullen wel kloppen, die t/m 2 maart kloppen sowieso.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vertrouw de spoilers niet meer die hier gepost worden
Dat zou idd kunnen ja. Ik zou het vreemd vinden als ze niks van zich laat horen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat ze off-screen iets van zich laat horen ofzo. Bijvoorbeeld: toen Dian begraven werd stuurde Remco een rouwkrans, zonder dat hij terugkwam ofzo.
Dat is idd nogal vervelend, ja. Kwaliteit etc was veel beter op YouTubequote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ff shortie kijken nu
edit: hij staat niet op ytdan maar wachten tot ik thuis ben.
Ze kunnen het enigszins goedmaken met nieuws over de komst van de 6e box.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is idd nogal vervelend, ja. Kwaliteit etc was veel beter op YouTube
Zal wel komend najaar worden, denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze kunnen het enigszins goedmaken met nieuws over de komst van de 6e box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |