What the...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Toevallig komt er een soort van fertiliteitsarts naar Meerdijk. En die weet via een speciale micropunctie de enige levende eicel uit de tiet van Sjors te halen.
Voila. Baby.
Ze is anders wel slim om gewoon 2 x zo veel te bestellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef James1988 het volgende:
Lorena kan wel grappig zijn, ik vond haar echt hilarisch toen ze Sjors hielp met bevallen.
Nu vind ik het gewoon saai
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef leilab het volgende:
Sjors zou wel heel weinig zelfrespect hebben als ze terug komt bij hem.
Ja, dat dan weer wel. Dat stukje van dat eten vond ik best wel vermakelijk ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ze is anders wel slim om gewoon 2 x zo veel te bestellen![]()
Haha en dat ze het eten van Jack ging voorspellen. Ik moest gewoon hardop lachen![]()
En dat is beter als huilen, wat ik de laatste tijd vaak zou willen om het slechte niveau van de rest van de serie!
Medelijden met Bing?!?!?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef loezzzje het volgende:
Jackwat een pussy is het ook.
Ik vond Bing wel een beetje zielig bij Bram
Zullen niet veel mensen naar kijken. Mag ook al niet op YouTube.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:
Heeft die Edit trouwens nog steeds die soap?
Er kijken vast meer mensen facebook dan youtube.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Zullen niet veel mensen naar kijken. Mag ook al niet op YouTube.
Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:
Bram is trouwens afgevallen na zijn gestuiter van de tafel!
Misschien Aysen of Nuran. Dan heeft de baby garantie op een kleurtjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Krijgen we nu weer een draagmoeder voor Bing verhaallijn?![]()
Wie zou dat dan moeten worden, waarschijnlijk een nieuw personage.
haha weet Bing meteen zeker dat het echt zijn kind isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien Aysen of Nuran. Dan heeft de baby garantie op een kleurtje
En later blijkt de sperma verwisseld te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:22 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
haha weet Bing meteen zeker dat het echt zijn kind is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |