SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoilers 5 t/m 9 maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 21:32:01 ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 27 feb / 2 maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoilers 5 t/m 9 maartVrijdag 9 Maart is nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk die laatste zin!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Maar dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ja, is inderdaad vaak zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Ach, ze brengen het altijd wat overdreven hè
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 27 feb / 2 maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoilers 5 t/m 9 maartIk vertrouw de spoilers niet meer die hier gepost wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
De eersten staan op gtst.nl dus die kloppen wel. Tweede week is nog even afwachten. Ach zolang Maxime de loterij niet wint vind ik het wel betrouwbaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vertrouw de spoilers niet meer die hier gepost worden
De dokters hebben het vaker bij het verkeerde eind gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:39 schreef loezzzje het volgende:
Nagenoeg onmogelijk. Daar houden de schrijvers zich waarschijnlijk aan. Sjors zal wel binnen 6 maanden magisch zwanger zijn
En dan komen de schrijvers op het idee om Maxime de loterij te laten winnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach zolang Maxime de loterij niet wint vind ik het wel betrouwbaar!
Ik durf er mijn geld wel op in te zetten dat Maxime inderdaad zwanger raakt..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De dokters hebben het vaker bij het verkeerde eind gehad.
Charlie zou nooit meer kunnen lopen, alles was namelijk onherstelbaar beschadigd.![]()
Evenals bij alle andere verlamden & blinden.
Dat Ludo weer kan lopen en kan zien klopt wel, da's namelijk een Sanders baas.![]()
Maxime zal ook vast nog wel een keer zwanger worden van Anton.
Volgens mij is Meerdijk op een oude Indianenbegraafplaats gebouwd.
Er gebeurt daar vreemde shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef loezzzje het volgende:
Niet voor het 1 of ander en ik wil haar niet meer terug zien maar;Het kan ook zo zijn dat ze off-screen iets van zich laat horen ofzo. Bijvoorbeeld: toen Dian begraven werd stuurde Remco een rouwkrans, zonder dat hij terugkwam ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag Bennie den Haan (Remco) trouwens net op Nederland 1. Hem zouden ze echt terug moeten vragen, heeft Jef ook weer eens een familielid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef LetsGame het volgende:
Spoiler donderdag 1 oktober 2015 (aflevering van 1 uur)WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zie de huidige schrijvers er nog voor aan om dit soort onzin in de serie te verwerken![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef LetsGame het volgende:
Spoiler donderdag 1 oktober 2015 (aflevering van 1 uur)Dat laatste maakt het afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie maakt een foto van zijn avontuur morgen in Playmobil?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Danny de Jong action figure.
[ afbeelding ]
Deze zullen wel kloppen, die t/m 2 maart kloppen sowieso.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vertrouw de spoilers niet meer die hier gepost worden
Dat zou idd kunnen ja. Ik zou het vreemd vinden als ze niks van zich laat horen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat ze off-screen iets van zich laat horen ofzo. Bijvoorbeeld: toen Dian begraven werd stuurde Remco een rouwkrans, zonder dat hij terugkwam ofzo.
Dat is idd nogal vervelend, ja. Kwaliteit etc was veel beter op YouTubequote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ff shortie kijken nu
edit: hij staat niet op ytdan maar wachten tot ik thuis ben.
Ze kunnen het enigszins goedmaken met nieuws over de komst van de 6e box.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is idd nogal vervelend, ja. Kwaliteit etc was veel beter op YouTube
Zal wel komend najaar worden, denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze kunnen het enigszins goedmaken met nieuws over de komst van de 6e box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |