En toen pakte ze er 1 vast en dacht ze, oh dit kan wel wat zijn. Maar dat was gewoon afwasmiddel volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime keek naar die schoonmaakmiddelen alsof ze ze voor het eerst in haar leven zag.
Galaxy note of nexus. Ze hebben allemaal samsung in GTSTquote:
Ik denk Note, da's echt een koelkast ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Galaxy note of nexus. Ze hebben allemaal samsung in GTST
Dan zeggen ze "Henk start de band!!"quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef loezzzje het volgende:
WIDM houdt er rekening mee, ze zijn ook te laat
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan zeggen ze "Henk start de band!!"
Hij doet nou wel heel overdreven zo uitvallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Gunst, die Nuran laat zich wel kennen he... blijkbaar is Danny echt de enige vent die ooit aandacht voor haar heeft gehad, tjonge jonge
Shortiequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Nina in het voorstukjeDie hoed
Ojee Danny draait door. Dat gaat morgen vast mis.
Het is een wanhopig stalkend meisje, dat één keer in haar leven leuk is gevonden door een jongen en hem nu denkt te bezitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij doet nou wel heel overdreven zo uitvallen.
Jij hebt toch een heel raar beeld over haar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is een wanhopig stalkend meisje, dat één keer in haar leven leuk is gevonden door een jongen en hem nu denkt te bezitten.
Wat mij betreft kunnen de dames echt direct weer oplazeren, ze voegen niets toe.
Ik heb niets anders gezien dan gejank over Danny. Terwijl het een one-night-stand was. Dat moet je dan gewoon niet doen, als je daar zo'n moeite mee hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt toch een heel raar beeld over haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niets anders gezien dan gejank over Danny. Terwijl het een one-night-stand was. Dat moet je dan gewoon niet doen, als je daar zo'n moeite mee hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog nooit zo erg gelachen
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |