En wat is dan de reden dat ze onvruchtbaar is? Want van een miskraam word je doorgaans niet onvruchtbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van de fiets geduwd en vervolgens een miskraan![]()
Ja, ongelukkig terechtgekomen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van de fiets geduwd en vervolgens een miskraan![]()
tja het is een soap he...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat is dan de reden dat ze onvruchtbaar is? Want van een miskraam word je doorgaans niet onvruchtbaar.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
Daar gaat duo penotti weer, de knipperlichtrelatie is on again!
Ik keek er ook al naar. Echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
Is lucas verkleed ofzo??? ik bedoel een tirolerpak ofzo??
Zn anus misschien ook wel, maar dat laten ze dan weer niet zien op de tv.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Luxuria het volgende:
Volgens mij heeft Lucas zijn tanden gebleekt.
Shit, ik moest lachenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zn anus misschien ook wel, maar dat laten ze dan weer niet zien op de tv.
quote:
Na die miskraam moest ze een curettage ondergaan. Het komt vaker voor dat een vrouw hierna onvruchtbaar is, al is het wel heel zeldzaam. Wikipedia zegt:quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat is dan de reden dat ze onvruchtbaar is? Want van een miskraam word je doorgaans niet onvruchtbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Ashermanquote:Als bij een curettage het baarmoederslijmvlies niet goed geneest, kunnen de wanden van de baarmoeder verkleven en kan de baarmoeder geheel afgesloten worden. De menstruatie raakt verstoord (bruinige afscheiding) en zal - bij afsluiting of bij nagenoeg volledige afwezigheid van baarmoederslijmvlies - uitblijven. Zwangerschap is daarmee nagenoeg onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |