Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:41 schreef loezzzje het volgende:
Ik ken het liedje niet. Frey, waarom heb je er zo'n hekel aan?
Volgens shazam is een bepaald nummer, maar dat kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens shazam is een bepaald nummer, maar dat kan ik me niet voorstellenHelaas wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ronald Schilperoort componeerde de muziek in de eerste 21 seizoenen. Fons Merkies doet dat sinds dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zijn die 2 engerds op de eerste foto's?
en wat is de reden dat ze opeens in de OP staanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ronald Schilperoort componeerde de muziek in de eerste 21 seizoenen. Fons Merkies doet dat sinds dit seizoen.
Ja daar hebben meer scenes last van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.
Vanwege de titel van het topic?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat is de reden dat ze opeens in de OP staan
quote:Anton..
- moet zijn familie steunen!
- Verwerkt Edwins dood gewoon op zijn eigen manier
Frey heeft hem geopendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja daar hebben meer scenes last van.
Dank je voor het openen C_A
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lijkt wel een schuiflade, straks gaat ie weer in de kast
Die meiden mogen van mij er ook uit, niks aan. Weet iemand of Maxime er binnenkort uitgaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt een hele rare lage kist, hoe hoog moet het boven gedeelte dan wel niet zijn?!
Die opgetrokken benen erin ook![]()
Verdrietige Lucas![]()
Wat een inlevingsvermogen heeft zn zus zeg ahum...
wel tof hoe hij op zn kop kreeg van Ludo, Ludo corrigeert hem eigenlijk helemaal nooit (ok, het is zn zoon ook niet)
Die 2 nieuwe meiden lijken me helemaal niks aan.Slecht geacteerd vond ik dat stuk in de kapsalon waarbij die ene aan het solliciteren was.
wat grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lucas had niet veel praatjes meer toen ome Ludo hem de les las.
When Ludo speaks, people listen!
De donkerharige vrouw die over de adoptie van Bram gaat, is actrice Caya de Groot.
Grappig feitje: zij was de zus van Cynthia Abma in Spijkerhoek.
Kan me nog herinneren dat Caya zich zeer hoerig kleedde, omdat ze de hots had voor Tony Beymer (Joep Sertons).
Cynthia was dan het brave zusje en had ook de hots voor Joep.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Dus nu zitten er al 3 Spijkerhoek acteurs/actrices in GTST.
Nu nog Hidde Maas als nieuwe GTST schurk erbij graag.
Hij had al een toffe rol in Onderweg Naar Morgen.
[ afbeelding ]
Hij kan dan mooi de broer van Maximiliaan Sanders spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het liefst zie ik Hero Muller (Cor de Zeeuw in Onderweg naar Morgen) ook in GTST verschijnen.
[ afbeelding ]
al zullen de schrijvers hem wel te oud vinden
Soort Godfather ideequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik kan dan mooi de broer van Maximiliaan Sanders spelen.
De hotsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lucas had niet veel praatjes meer toen ome Ludo hem de les las.
When Ludo speaks, people listen!
De donkerharige vrouw die over de adoptie van Bram gaat, is actrice Caya de Groot.
Grappig feitje: zij was de zus van Cynthia Abma in Spijkerhoek.
Kan me nog herinneren dat Caya zich zeer hoerig kleedde, omdat ze de hots had voor Tony Beymer (Joep Sertons).
Cynthia was dan het brave zusje en had ook de hots voor Joep.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Dus nu zitten er al 3 Spijkerhoek acteurs/actrices in GTST.
Nu nog Hidde Maas als nieuwe GTST schurk erbij graag.
Hij had al een toffe rol in Onderweg Naar Morgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het maar waar: ik heb vanmiddag gebeld met JustBridge. Om een kort verhaal nóg korter te maken: als ik een mailtje stuur, wordt dat wel opgepakt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder, heb jij die disc 19 opnieuw gekregen?
En dan gewoon weer als Cor de Zeeuw: hij heeft, nadat hij in '97 Ulft heeft verlaten, jarenlang ondergedoken gezeten, en duikt nu op in Meerdijk. Hij blijkt een familielid te hebben, in de persoon van... Bor, de campinghouder!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat grappig![]()
Hidde mag van mij zo in GTST
Het liefst zie ik Hero Muller (Cor de Zeeuw in Onderweg naar Morgen) ook in GTST verschijnen.
[ afbeelding ]
al zullen de schrijvers hem wel te oud vinden
Mooi want ik zet het net opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef ZaZoe het volgende:
RTL Boulevard heeft straks een item over GTST, meerdere acteurs komen aan het woord
NEEquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
what the... waren we eindelijk van d'r af bij GTST, gaat ze presenteren bij boulevard
Als personage was ze om door een wringer te halen, als persoon waarschijnlijk beter. Maar dat soort mensen blijven altijd in 'the showbusiness' hangen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
what the... waren we eindelijk van d'r af bij GTST, gaat ze presenteren bij boulevard
Ik vind dat er flinke slagen gemaakt worden bij GTST. Ik heb liever uitbreiding van de cast ipv vervanging. Meer mensen erin.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef ZaZoe het volgende:
RTL Boulevard heeft straks een item over GTST, meerdere acteurs komen aan het woord
ja maar dan komen ze met twee slechtacterende medelanders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat er flinke slagen gemaakt worden bij GTST. Ik heb liever uitbreiding van de cast ipv vervanging. Meer mensen erin.
Laat bokito erbuiten gaarnequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Hopelijk wat Bing/Rikki/Sjoerd actie vandaag.
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef fotostarter het volgende:
Opvallend hoeveel EuroShopper producten ik tegenkom in GTST
quote:
Alsof je zoiets kunt vermommenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapselquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopen
Ja heel mooi, ik ga er ook bijna van huilen en ik huil niet zo snel.quote:
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapsel
Och ja. Logisch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.
Ferry
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Och ja. Logisch.
Was vandaag half 4 op, dus ben niet zo scherp meer.
Ok hahahahahaha, droge Ludoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voelt
En Lucas zei; ik heb me aangekleed en Ludo zei; knap hoor
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Op het bekende Ludo-toontje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er is iemand overleden hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik word echt niet goed van dit sentimentele gedoe, het is al meer dan een week bezig. Move on mensen.
Als jij ff voordoet hoe je een half uur je adem kan inhouden.quote:
pies pesasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat deksel te ondiep was om te kunnen passen
Eerder anderen in je omgeving dan familie, die interesseren me niet zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als er iemand uit jouw familie doodgaat dat je daar niet binnen een week overheen bent
Ja, ik vind het onderhand ook een beetje teveel van het 'goede'. Wordt wel een beetje uitgemolken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik word echt niet goed van dit sentimentele gedoe, het is al meer dan een week bezig. Move on mensen.
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef heaven7 het volgende:
Brrr met z'n 3 eten terwijl Edwin daar dood ligt
Ja, maar kinderen zijn ook zomaar ineens volwassen. Meestal gaat het snel in soapland.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als er iemand uit jouw familie doodgaat dat je daar niet binnen een week overheen bent
Gecharmeerd vanquote:
Das waar. Maarja maandag is de begrafenis daarna zal het wel minder worden. Ze moeten nou gewoon ff aandacht besteden aan de Bouwhuisjes en volgende week weer aan een ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar kinderen zijn ook zomaar ineens volwassen. Meestal gaat het snel in soapland.
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.
Een dooie maakt me niet uit, maar eten zou ik sowieso niet kunnen als ik zo'n verdriet heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.
Heb ik ook geen problemen mee hoor. Het wordt wel smaakvol gedaan. En de Bouwhuisjes verdienen het inderdaad, en tevens is dit natuurlijk 'the making of' de problemen in huis, omdat Anton moeite heeft met verwerken van het verlies.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Das waar. Maarja maandag is de begrafenis daarna zal het wel minder worden. Ze moeten nou gewoon ff aandacht besteden aan de Bouwhuisjes en volgende week weer aan een ander.
Ik vond het een mooie/aparte kist. Ik moes wel pinken van Anton.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb wel een traantje weggepinkt bij de aflevering van vanavond.
Wat een aparte kist waar Edwin in ligt.
Hij lijkt ook zo smal.
Misschien had hij geen verzekering van de DELAquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
IddEn Ron was ineens weg, die heeft niet eens een begrafenis gehad
Ja, dat zal idd een probleem gaan worden. Nou afwachten met wie hij een affaire begint.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook geen problemen mee hoor. Het wordt wel smaakvol gedaan. En de Bouwhuisjes verdienen het inderdaad, en tevens is dit natuurlijk 'the making of' de problemen in huis, omdat Anton moeite heeft met verwerken van het verlies.
Het eten zag er onaangeraakt uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een dooie maakt me niet uit, maar eten zou ik sowieso niet kunnen als ik zo'n verdriet heb.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:
De Dela heeft twee uur geleden mijn man zijn(werk) contract ingetrokken. Dus die mogen ook door de stront zakken nuquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Misschien had hij geen verzekering van de DELA
Je bent niet de enige. Inderdaad, een aangrijpend moment. En dan die reclame die er inknalt, beeh.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb wel een traantje weggepinkt bij de aflevering van vanavond.
Dat is balen. Wat een graftakken zij het. Hoop dat hij snel iets anders vind.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
De Dela heeft twee uur geleden mijn man zijn(werk) contract ingetrokken. Dus die mogen ook door de stront zakken nu
en ik denk dat Lucas iets met alcoholverslaving krijgt, aan het voorstukje te zien...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook geen problemen mee hoor. Het wordt wel smaakvol gedaan. En de Bouwhuisjes verdienen het inderdaad, en tevens is dit natuurlijk 'the making of' de problemen in huis, omdat Anton moeite heeft met verwerken van het verlies.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is balen. Wat een graftakken zij het. Hoop dat hij snel iets anders vind.
Ja, zou kunnen, ook als je een bar tot je beschikking hebt, thuis en op het werk. Het is te hopen van niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en ik denk dat Lucas iets met alcoholverslaving krijgt, aan het voorstukje te zien...
Hij moest er nog beginnen :-Dquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is balen. Wat een graftakken zij het. Hoop dat hij snel iets anders vind.
Oja, ik zie het, had het verkeerd gelezen. Kan dat dan zomaar?quote:
Ik denk het wel. Of Ludo zou moeten ingrijpen, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, ook als je een bar tot je beschikking hebt, thuis en op het werk. Het is te hopen van niet.
Hoezo, heb vast iets gemist over Sjoerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Of Ludo zou moeten ingrijpen, maar dat zie ik niet gebeuren.
Zou Sjoerd een aangepaste versie van jij zingen?
Contract was onder voorbehoud van assesment, en dat was vandaag..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, ik zie het, had het verkeerd gelezen. Kan dat dan zomaar?
Hij stond met een gitaar bij het grafquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo, heb vast iets gemist over Sjoerd.
Ah, dat heb ik niet gezien. Kijk vaak niet naar wat er nog komen gaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij stond met een gitaar bij het graf
Hopelijk komt er snel iets anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Contract was onder voorbehoud van assesment, en dat was vandaag..
Dus toch niet geschikt. En het contract zou 1-2 ingaan al
Ik hoop het. Hij heeft er een ander aanbod voor laten schieten.Maar die zullen hem nu ook niet meer willen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik niet gezien. Kijk vaak niet naar wat er nog komen gaat.
[..]
Hopelijk komt er snel iets anders.
Oh das k*t jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
De Dela heeft twee uur geleden mijn man zijn(werk) contract ingetrokken. Dus die mogen ook door de stront zakken nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dan kon ie als makelaar of politie aan de slagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maarja...woonden we nu in Meerdijk...
Dat kon nog wel eens meevallen. Als je zegt van keuze uit twee, die dicht bij elkaar lagen... en als dat andere nog niet vervuld is, wie weet...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hij heeft er een ander aanbod voor laten schieten.Maar die zullen hem nu ook niet meer willen.
Bijvoorbeeld. Of een cafe beginnenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan kon ie als makelaar of politie aan de slagDaar schijn je geen diploma's voor nodig te hebben.
Als ik hem was zou ik ze wel bellen ja....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens meevallen. Als je zegt van keuze uit twee, die dicht bij elkaar lagen... en als dat andere nog niet vervuld is, wie weet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nuran is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus geen 'echte' turkse?
Mja je krijgt toch honger en bijna flauwvallen va de honger op zo'n begrafenis is toch ook niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een dooie maakt me niet uit, maar eten zou ik sowieso niet kunnen als ik zo'n verdriet heb.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nuran isLijkt me sterk... Of is dat al bevestigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel mij dan liever goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef heaven7 het volgende:
Hmmz als ik me echt rot voel heb ik 0,0 honger. Kan zo 3 weken niks eten en nog geen honger hebben. Heel effectief als je wil afvallen
Of een discotheek. Je mag dan zelfs een strafblad hebben!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een cafe beginnen
Of een uitvaartondernemingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Of een discotheek. Je mag dan zelfs een strafblad hebben!
Nee hoor, gaat prima, kan dan rustig een paar dagen zonder eten; ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja je krijgt toch honger en bijna flauwvallen va de honger op zo'n begrafenis is toch ook niks.
Doedens speelde weer super, dat huilen joh.
Ja, daar is alles mogelijk, maar of je daar blij mee moet zijn, is ook weer de vraag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hij heeft er een ander aanbod voor laten schieten.Maar die zullen hem nu ook niet meer willen.
Ze draagt ook geen boerka.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:34 schreef loezzzje het volgende:
boerka verbod. Nuran moet maar uitkijken, anders straks 340 euro boete
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shortie + reactie dr Mikey
Ja das waar. Alleen een hoofddoek. Waarom zij eigenlijk wel en haar zus niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shortie + reactie dr MikeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ow, okay, heb ik niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Mischien een dubbel leven?quote:
Ja dat wel, maar ik bedoel een spannende, net als het virus zeg maarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:28 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat er wel genoeg verhaallijnen zijn op het moment. En de verhaallijn met de zusjes is nieuw. Ik vind het wel prima dat Edwin er niet meer is, doet het altijd goed als iemand overlijdt die deel uitmaakt van de vaste cast en ik vind Edwin een prima keuze.
Zit inderdaad potentie in ja. Mij lijkt het zo'n ranzige verkrachter op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:45 schreef Marrije het volgende:
Spannend, zoals met oh hoe heet ie nou. . . .die als Piet verkleed ging.
Wie weet wat die campingbeheerder nog gaat uithalen met Maxime, dat zou ik wel een leuke zijstraat vinden.
Janine zei daarvoor op bemoedigende toon: ''heel goed van je''quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
Ludoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Janine zei daarvoor op bemoedigende toon: ''heel goed van je''
en Ludo sarcastisch daarna: ''Knap hoor''
![]()
![]()
Maxime is laatst al eens verkracht, lijkt me niet dat het nog een keer gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zit inderdaad potentie in ja. Mij lijkt het zo'n ranzige verkrachter op de een of andere manier.
In GTST is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Maxime is laatst al eens verkracht, lijkt me niet dat het nog een keer gaat gebeuren...
Ohw.. dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Maxime is laatst al eens verkracht, lijkt me niet dat het nog een keer gaat gebeuren...
Vraag ze de volgende keer of ze iemand eerst echt willen doodmaken, dan zie je het niet meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:14 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Ik lees er hier niks over, en ben er daarom benieuwd naar:
ben ik werkelijk waar de enige die Edwin gewoon zag ademen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef loezzzje het volgende:
Er is toch wel volop over gesproken. Natuurlijk zie je iemand die dood speelt gewoon ademen. Ook al hou je je adem in dan klopt je hart nog steeds, daar is weinig aan te doen. Kwestie van veel opnames en beetje aan alle kanten filmen en voor de rest kun je niet veel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:37 schreef Frey het volgende:
Vrijdag:dat werd tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna![]()
![]()
![]()
De vorige verkrachting telt natuurlijk niet echt mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar, neemt niet weg dat menig acteur er beter in is dan Raynor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef loezzzje het volgende:
Er is toch wel volop over gesproken. Natuurlijk zie je iemand die dood speelt gewoon ademen. Ook al hou je je adem in dan klopt je hart nog steeds, daar is weinig aan te doen. Kwestie van veel opnames en beetje aan alle kanten filmen en voor de rest kun je niet veel doen.
Waarom niet? Ze is toch verkracht? Verkracht=verkracht, punt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De vorige verkrachting telt natuurlijk niet echt mee.
Dat ben ik met je eens, het was echt een rare kist. Meestal lig je er in en hij lag erop leek het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:54 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat is waar, neemt niet weg dat menig acteur er beter in is dan Raynor.
En buiten dat, hadden ze natuurlijk beter een wat hogere kist kunnen pakken ipv deze aartslelijke zeepkist, dan valt zijn ademhaling wellicht ook minder op.
Mooi, Wiet en Charlie zijn er eindelijk uitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf maandag een nieuwe leader. Alleen zijn ze vergeten om de achtergrond bij Huize Bouwhuis te veranderen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Alleen zijn ze vergeten om de achtergrond bij Huize Bouwhuis te veranderen
Kijk maar als de shots van Anton, Bianca en Sjoerd voorbij komen: op de achtergrond zie je het huis waar ze vorig seizoen woonden (het voormalige huis van de fam. Huygens), terwijl ze al een halfjaar in een ander huis wonen.quote:
Jack is dan ook maar een waardeloos rechercheurtje. De foto van Ludo zou beeldvullend moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:01 schreef LetsGame het volgende:
In die nieuwe opening is in het gedeelte van Noud, Nuran, Aysen en Jack de foto van Jack heel klein vergeleken de rest.
Ludo zou gewoon het laatste shot moeten hebben ipv Ninaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
De foto van Ludo zou beeldvullend moeten zijn.
Ach, Ludo zit ook nog op kantoor bij Sanders inc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf maandag een nieuwe leader. Alleen zijn ze vergeten om de achtergrond bij Huize Bouwhuis te veranderen
Jawel, maar verkracht worden door iemand waar je graag sex mee hebt en al gehad hebt, is heel wat anders dan door de eerste de beste onbekende viezerik op brute wijze genomen te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is toch verkracht? Verkracht=verkracht, punt.
Wat kijkt Charlie raarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:23 schreef Frey het volgende:
Dit shot van Ludo vond ik trouwens wel erg mooi, los van de leader.
Wauw, dat oude originele liedje is ZÓ mooi!!!!! Altijd als ik het weer hoor denk ik dat. Ik kan het niet uitstaan dat ze dat ooit veranderd hebben.quote:
Daar past weer een opmerking van Bartolhoven bij.quote:
Ja, mooi.quote:
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, mooi.
Heb jij die gemaakt?
Jammer, leek me wel iets voor jou.quote:
Zo handig ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jammer, leek me wel iets voor jou.
Ow.quote:
Ze heeft volgens mij maar 1x een one night stand met hem gehad..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar verkracht worden door iemand waar je graag sex mee hebt en al gehad hebt, is heel wat anders dan door de eerste de beste onbekende viezerik op brute wijze genomen te worden.
Dat bedoel ik.
Het duurde weliswaar even (50 afleveringen), maar Jack heeft toch maar mooi de moord op Rutger opgelost. Geen sinecurequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Jack is dan ook maar een waardeloos rechercheurtje. De foto van Ludo zou beeldvullend moeten zijn.
Ze vertrouwde hem niet meer, maar de klik is dan niet meteen weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij maar 1x een one night stand met hem gehad..
Daarna kreeg ze al gauw de kriebels van hem, maar bleef in de buurt om verhalen over haar vader te horen.
Daarnaast heeft ze duidelijk NEE gezegt, dus Frederik heeft haar gewoon verkracht.
Sowieso, als je gedwongen wordt om seks met iemand te hebben, ook al is het je partner of wie dan ook, het is en blijft verkrachting.
Ik vond het een hele mooie kist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, het was echt een rare kist. Meestal lig je er in en hij lag erop leek het wel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Dus verkracht worden door bijv een familielid is dan ook minder erg? Hele scheve vergelijking natuurlijk, maar die ken je ook, die vertrouw je ook.
Nee, want met een familielid wil je normaliter ook niet naar bed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Dus verkracht worden door bijv een familielid is dan ook minder erg? Hele scheve vergelijking natuurlijk, maar die ken je ook, die vertrouw je ook.
Duik jij wel met elke wildvreemde het bed in dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, want met een familielid wil je normaliter ook niet naar bed.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, want met een familielid wil je normaliter ook niet naar bed.
Jahoor, op den duur wel, zoals iedereen. Ik moet er alleen niet aan denken dat ik met een familielid naar bed zou moeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Duik jij wel met elke wildvreemde het bed in dan?
Ja, ik weet het. Ik snap niet hoe iemand dat kan. Bij de gedachte alleen al dat ik met een broer of neef het bed zou moeten delen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]stel je voor.
Al zijn er nog steeds zieke mensen op de wereld die dat heel normaal vinden
Nou, als het toch zou moeten gebeuren, dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Maxime wou ook niet met Frederik naar bed.
1x, voordat ze wist wie hij was.
Punt blijft; verkrachting=verkrachting.
Er bestaat geen ''minder erge'' verkrachting.
Als mijn ex gewoon een ex is en geen vijand, dan word ik liever door mijn ex verkracht dan door een of andere viespeuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik denk ook niet dat je zoiets op elkaar kunt afwegen.
Als bijvoorbeeld 2 mensen precies hetzelfde meemaken kan dat op allebei een andere impact hebben.
Ik weet in ieder geval wel zeker dat als mijn ex mij verkracht, ik dat niet rustig met hem uitpraat onder het genot van een kopje thee.
Sommige mensen vinden het normaal met hun stiefbroer/stiefzus het bed in te duiken. Want het is geen 'echte' broer of zus. GAD-VER-DAMME!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik snap niet hoe iemand dat kan. Bij de gedachte alleen al dat ik met een broer of neef het bed zou moeten delen.
Dat kan ik me in sommige gevallen nog wel indenken, mits je niet bijelkaar bent grootgebracht en dus eigenlijk geen bloedband hebt en geen emoties deelt, als zijnde familie. Het blijft een beetje raar als je tot dezelfde familie gerekend wordt, maar gevoelsmatig is dat voor die mensen anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het normaal met hun stiefbroer/stiefzus het bed in te duiken. Want het is geen 'echte' broer of zus. GAD-VER-DAMME!
Hij is gaaf, en precies helemaal goed. Zonder Bing zou hij gaver zijn natuurlijk....quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar past weer een opmerking van Bartolhoven bij.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar gááát dit over!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, als het toch zou moeten gebeuren, dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen.
Sommige gevallen zijn voor mij wel erger hoor.
[..]
Als mijn ex gewoon een ex is en geen vijand, dan word ik liever door mijn ex verkracht dan door een of andere viespeuk.
Goed idee, want we praten langs elkaar heen. Mijn keuze is in ieder geval duidelijk, wat voor mij minder erg zou zijn. Tenzij die vreemde natuurlijk George Clooney is natuurlijk, maar die luck zal ik wel niet hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waar gááát dit over!''Dan word ik liever door mijn ex verkracht''
NIEMAND wil worden verkracht!! Ook niet als je de keus hebt tussen twee mensen!!
Laten we er maar over ophouden, en weer ontopic gaan
Echt he.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Keuze door wie je verkracht wil worden.? Dit gaat me te ver.
Natuurlijk is dat geen verkrachting meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef loezzzje het volgende:
als je de keuze tussen 2 mensen hebt om verkracht te worden, is het dan nog wel verkrachting?
Ik wil ook die drugs die zij heeft, lijkt me geweldig!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Dit bedoel ik dus..
Het begon met Maxime die ''niet echt'' verkracht was, en we eindigen met dit..
Ik snap ' em niet....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil ook die drugs die zij heeft, lijkt me geweldig!
Als je dan even tot zulke vreemde inzichten kan komen dat verkrachting iets leuks is.quote:
Ja sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Aaah, je doelde op Thunderbitch, en niet op mij.
@Thunderbitch; ik hoef het niet terug te lezen, het is namelijk van mijn kant een heel normale discussie, en ik denk dat er meer mensen het met mij eens zijn dan met jou. Wat vind je er zelf van? Van jouw argumenten?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sorry voor de onduidelijkheid.
Denken dat je kunt vliegen is idd beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Maar zelfs mét drugs moet je het niet willen![]()
Vage discussie.. Hier zouden geeneens discussies over moeten zijn!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Denken dat je kunt vliegen is idd beter.
Geweldig!quote:
Kwam dat niet door een bepaald goedje wat in de verf was gedaan ofzoquote:
Deze actie niet, toen deed Nick alsofquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kwam dat niet door een bepaald goedje wat in de verf was gedaan ofzo
Daar nog niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Deze actie niet, toen deed Nick alsof
Zoals in de film Cruel Intentions.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het normaal met hun stiefbroer/stiefzus het bed in te duiken. Want het is geen 'echte' broer of zus. GAD-VER-DAMME!
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zoals in de film Cruel Intentions.
Sarah Michelle Gellar & Ryan Phillippe.
Heerlijke film ze doen niets trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zoals in de film Cruel Intentions.
Sarah Michelle Gellar & Ryan Phillippe.
Weg met Bing, terug met Nickquote:Op zondag 29 januari 2012 09:04 schreef Estherdv het volgende:
ik vind het echt leuk al die oude afleveringen, en die verhaallijnen
Die van Rik, Noud en Nina mogen ook veranderd worden zeg. Tenslotte imiteerd Jack Ludo in de opening dus die mag ook weg!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo zou gewoon het laatste shot moeten hebben ipv Nina
Overigens: kan dat shot van Aysen niet héél snel veranderd worden? Er kan geen lachje van af!
Nog beter: update eens een keer álle shots. Die van Laura en Janine komen uit 2005.
Maar die van Janine en Nina zijn leuk!!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het voor de makers soms te veel moeite om een nieuw shot in de intro te plaatsen voor Nina, Janine, Sjors en Laura?
Die shots gebruiken ze nu al jaren.
Gewoon elke 2 jaar een ander shot gebruiken en bij acteurs onder de 21 elk jaar.
Het is duurder om Everon z'n loon elke maand over te maken....quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die shots van Nina, Janine, Sjors en Laura zijn inderdaad prehistorisch.
Ik denk dat GTST die intro's niet zelf maakt, maar het door een reclamebureau laat doen. Kost heel veel geld.
Misschien is het wel te duur om elk seizoen alle shots te veranderen.
Inderdaad, de stofnesten zitten er opquote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die shots van Nina, Janine, Sjors en Laura zijn inderdaad prehistorisch.
Dat denk ik dan juist weer níet: het is nogal omslachtig (en duur) om een reclamebureau in te huren voor een shot van 5 seconden.quote:Ik denk dat GTST die intro's niet zelf maakt, maar het door een reclamebureau laat doen. Kost heel veel geld.
Misschien is het wel te duur om elk seizoen alle shots te veranderen.
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, de stofnesten zitten er op
[..]
Dat denk ik dan juist weer níet: het is nogal omslachtig (en duur) om een reclamebureau in te huren voor een shot van 5 seconden.
Meestal worden de shots gemaakt tijdens een draaidag: zo is het shot van Aysen bijvoorbeeld gemaakt tijdens het draaien van de buitenscène die vrijdag te zien was. Wellicht is daar een speciaal iemand voor, maar het kan ook zijn dat de regisseur van die week dat shot heeft gedraaid.
De leader zelf wordt wél gemaakt door een bedrijf van buitenaf, en dat zal wel een hoop geld kosten, zeker met de huidige leader: het lijkt misschien niet zo, maar het is toch een hoop werk.
Nee, ik bouw liever het interieur/decorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Als je hem afgemaakt had mocht je de leader nou misschien maken![]()
Oh dus jij bent verantwoordelijk voor dat Sanders huis!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, ik bouw liever het interieur/decor
klinkt wel plausibelquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Nuran zich heeft voorgedaan als Iris, en dat t ze Iris heeft laten sterven, om weer hoofddoek Nuran te kunnen zijn.
omdat vader/ broer/ neef/ oom achter haar dubbelleven kwam.
Toen Anita nog leefde ging ze met Rik gezellig de stad in en zag een boek van "Danny de Jong". Anita wist dat het Riks broertje was en kocht het boek ook. Anita, Charlie en vele anderen lazen het boek en vonden het erg mooi. Toen Anita stierf ging Charlie op zoek naar Danny om hem te laten herenigen met z'n broer. Dit lukte uiteindelijk ook. Charlie werd verliefd op Danny en probeerde 'm (op veel sletterige manieren) te versieren. Dit lukte Charlie niet en Danny vertelde toen dat hij z'n grote liefde, Iris, was kwijtgeraakt. Het verhaal in het boek ging ook hierover en tja, da's dus alles wat ik toentertijd had meegekregen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk pas weer iets van anderhalf jaar gtst dus vraag me af wie Iris is
Ludo imiteert Jack: het huidige shot van Jack is voor het eerst gebruikt in seizoen 19, dat van Ludo in seizoen 20quote:Op zondag 29 januari 2012 13:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die van Rik, Noud en Nina mogen ook veranderd worden zeg. Tenslotte imiteerd Jack Ludo in de opening dus die mag ook weg!
Ok thanks! Dus we weten eigenlijk niet wat er met haar gebeurd is, alleen dat ze dood is?quote:Op maandag 30 januari 2012 09:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Toen Anita nog leefde ging ze met Rik gezellig de stad in en zag een boek van "Danny de Jong". Anita wist dat het Riks broertje was en kocht het boek ook. Anita, Charlie en vele anderen lazen het boek en vonden het erg mooi. Toen Anita stierf ging Charlie op zoek naar Danny om hem te laten herenigen met z'n broer. Dit lukte uiteindelijk ook. Charlie werd verliefd op Danny en probeerde 'm (op veel sletterige manieren) te versieren. Dit lukte Charlie niet en Danny vertelde toen dat hij z'n grote liefde, Iris, was kwijtgeraakt. Het verhaal in het boek ging ook hierover en tja, da's dus alles wat ik toentertijd had meegekregen.
Pardonquote:Op maandag 30 januari 2012 09:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo imiteert Jack: het huidige shot van Jack is voor het eerst gebruikt in seizoen 19, dat van Ludo in seizoen 20
Zie hier het bewijs:quote:Op maandag 30 januari 2012 10:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pardon![]()
Ludo heeft in vorige seizoen (in de Sanders inc, toren) ook zulke shots gehad..
Niet in de leader, maar wel shots in GTST zelf..quote:Op maandag 30 januari 2012 10:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs:
Seizoen 19:
Seizoen 20:
Kloptquote:Op maandag 30 januari 2012 09:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ok thanks! Dus we weten eigenlijk niet wat er met haar gebeurd is, alleen dat ze dood is?
Ik vind die Aysen helemaal nietsquote:Op maandag 30 januari 2012 11:23 schreef vencodark het volgende:
Oh en Nuran speelt vreselijk. Het personage zal mij nu al een ruk zijn.
Toen moest ik ook even slikkenquote:Op maandag 30 januari 2012 11:29 schreef DeLuna het volgende:
Oh my, ik kijk nu die van vrijdag, maar Lucas die vraagt of Janine meewilHartverscheurend
Over slikken gesproken, bij de vorige aflevering zie je op 6:56 Edwin slikken op de achtergrond.quote:
Ik heb wel meer foutjes gezien, ook in het ziekenhuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Over slikken gesproken, bij de vorige aflevering zie je op 6:56 Edwin slikken op de achtergrond.
Lang leve RTLgemist, dus sorry maar ik kan het niet kijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 09:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Toen Anita nog leefde ging ze met Rik gezellig de stad in en zag een boek van "Danny de Jong". Anita wist dat het Riks broertje was en kocht het boek ook. Anita, Charlie en vele anderen lazen het boek en vonden het erg mooi. Toen Anita stierf ging Charlie op zoek naar Danny om hem te laten herenigen met z'n broer. Dit lukte uiteindelijk ook. Charlie werd verliefd op Danny en probeerde 'm (op veel sletterige manieren) te versieren. Dit lukte Charlie niet en Danny vertelde toen dat hij z'n grote liefde, Iris, was kwijtgeraakt. Het verhaal in het boek ging ook hierover en tja, da's dus alles wat ik toentertijd had meegekregen.
Was die Iris niet aan kanker overleden? daar staat mij nog iets van bij.. Ben benieuwd hoe die nuran dat dan klaargespeeld heeft..quote:
Omdat Nuran opeens met een liefdes foto van haar en Danny rondloopt met de datum 2005 er op.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:58 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lang leve RTLgemist, dus sorry maar ik kan het niet kijkenMaar waarom wordt de link tussen Iris en Nuran nu gelegd?
Hm...staat mij ook iets van bij. Waarom komen ze daar dan zo laat bij?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:00 schreef Moelie het volgende:
[..]
Was die Iris niet aan kanker overleden? daar staat mij nog iets van bij.. Ben benieuwd hoe die nuran dat dan klaargespeeld heeft..
Ja, maar Lets Game had het erover dat het shot van Jack in de leader (waarvoor dus speciaal "geposeerd" wordt) leek op dat van Ludo, en dat het shot van Jack nageaapt zou zijn. Dat klopt dus niet, aangezien Ludo's huidige shot een seizoen later is geïntroduceerdquote:Op maandag 30 januari 2012 10:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet in de leader, maar wel shots in GTST zelf..
Maar je moet toegeven dat gezien Ludo's verleden als zakenman, het shot van Jack toch wel nageaapt is.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar Lets Game had het erover dat het shot van Jack in de leader (waarvoor dus speciaal "geposeerd" wordt) leek op dat van Ludo, en dat het shot van Jack nageaapt zou zijn. Dat klopt dus niet, aangezien Ludo's huidige shot een seizoen later is geïntroduceerd
Dat is zeker waar, en het shot past ook perfect bij hem (want hem met een big smile op zijn gezicht zien zou totaal niet passen), maar het ging mij er om dat Mark niet het shot van Erik heeft geïmiteerd.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat gezien Ludo's verleden als zakenman, het shot van Jack toch wel nageaapt is.
Het zou mij nog steeds niets verbazen dat Bram van Sil blijkt te zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi moment om Sil terug te laten komen.
Straks als Bram weer bij Rikkie is. Dat geeft Laura ook iets te doen.
Daarom leuke verhaalijn bovendien Sill was een leuk joch.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mij nog steeds niets verbazen dat Bram van Sil blijkt te zijn
Ik snap jouw punt, maar ook die LG.. het is gewoon stom dat ze Ludo en Jack een vergelijkbaar shot hebben gegevenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, en het shot past ook perfect bij hem (want hem met een big smile op zijn gezicht zien zou totaal niet passen), maar het ging mij er om dat Mark niet het shot van Erik heeft geïmiteerd.
Ik vond het shot wat Ludo ervoor had (aan komen rennen en in de verte kijken) juist stom: echt iedereen had een shot waarbij ze in de camera keken, behalve Ludoquote:Op maandag 30 januari 2012 13:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt, maar ook die LG.. het is gewoon stom dat ze Ludo en Jack een vergelijkbaar shot hebben gegeven
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt, maar ook die LG.. het is gewoon stom dat ze Ludo en Jack een vergelijkbaar shot hebben gegeven
Zou ik ontzettend jammer vinden.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mij nog steeds niets verbazen dat Bram van Sil blijkt te zijn
Nee hoor Bing heeft ook vastgezeten en Sjors heeft twee mannen blijvend verminkt.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou ik ontzettend jammer vinden.Dan krijgen ze trouwens nooit de voogdij want hij heeft iemand vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |