Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapselquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopen
Ja heel mooi, ik ga er ook bijna van huilen en ik huil niet zo snel.quote:
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapsel
Och ja. Logisch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.
Ferry
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Och ja. Logisch.
Was vandaag half 4 op, dus ben niet zo scherp meer.
Ok hahahahahaha, droge Ludoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voelt
En Lucas zei; ik heb me aangekleed en Ludo zei; knap hoor
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Op het bekende Ludo-toontje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er is iemand overleden hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik word echt niet goed van dit sentimentele gedoe, het is al meer dan een week bezig. Move on mensen.
Als jij ff voordoet hoe je een half uur je adem kan inhouden.quote:
pies pesasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat deksel te ondiep was om te kunnen passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder anderen in je omgeving dan familie, die interesseren me niet zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als er iemand uit jouw familie doodgaat dat je daar niet binnen een week overheen bent
Ja, ik vind het onderhand ook een beetje teveel van het 'goede'. Wordt wel een beetje uitgemolken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik word echt niet goed van dit sentimentele gedoe, het is al meer dan een week bezig. Move on mensen.
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef heaven7 het volgende:
Brrr met z'n 3 eten terwijl Edwin daar dood ligt
Ja, maar kinderen zijn ook zomaar ineens volwassen. Meestal gaat het snel in soapland.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als er iemand uit jouw familie doodgaat dat je daar niet binnen een week overheen bent
Gecharmeerd vanquote:
Das waar. Maarja maandag is de begrafenis daarna zal het wel minder worden. Ze moeten nou gewoon ff aandacht besteden aan de Bouwhuisjes en volgende week weer aan een ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar kinderen zijn ook zomaar ineens volwassen. Meestal gaat het snel in soapland.
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.
Een dooie maakt me niet uit, maar eten zou ik sowieso niet kunnen als ik zo'n verdriet heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |