Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:41 schreef loezzzje het volgende:
Ik ken het liedje niet. Frey, waarom heb je er zo'n hekel aan?
Volgens shazam is een bepaald nummer, maar dat kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens shazam is een bepaald nummer, maar dat kan ik me niet voorstellenHelaas wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ronald Schilperoort componeerde de muziek in de eerste 21 seizoenen. Fons Merkies doet dat sinds dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zijn die 2 engerds op de eerste foto's?
en wat is de reden dat ze opeens in de OP staanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ronald Schilperoort componeerde de muziek in de eerste 21 seizoenen. Fons Merkies doet dat sinds dit seizoen.
Ja daar hebben meer scenes last van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.
Vanwege de titel van het topic?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat is de reden dat ze opeens in de OP staan
quote:Anton..
- moet zijn familie steunen!
- Verwerkt Edwins dood gewoon op zijn eigen manier
Frey heeft hem geopendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja daar hebben meer scenes last van.
Dank je voor het openen C_A
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lijkt wel een schuiflade, straks gaat ie weer in de kast
Die meiden mogen van mij er ook uit, niks aan. Weet iemand of Maxime er binnenkort uitgaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt een hele rare lage kist, hoe hoog moet het boven gedeelte dan wel niet zijn?!
Die opgetrokken benen erin ook![]()
Verdrietige Lucas![]()
Wat een inlevingsvermogen heeft zn zus zeg ahum...
wel tof hoe hij op zn kop kreeg van Ludo, Ludo corrigeert hem eigenlijk helemaal nooit (ok, het is zn zoon ook niet)
Die 2 nieuwe meiden lijken me helemaal niks aan.Slecht geacteerd vond ik dat stuk in de kapsalon waarbij die ene aan het solliciteren was.
wat grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lucas had niet veel praatjes meer toen ome Ludo hem de les las.
When Ludo speaks, people listen!
De donkerharige vrouw die over de adoptie van Bram gaat, is actrice Caya de Groot.
Grappig feitje: zij was de zus van Cynthia Abma in Spijkerhoek.
Kan me nog herinneren dat Caya zich zeer hoerig kleedde, omdat ze de hots had voor Tony Beymer (Joep Sertons).
Cynthia was dan het brave zusje en had ook de hots voor Joep.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Dus nu zitten er al 3 Spijkerhoek acteurs/actrices in GTST.
Nu nog Hidde Maas als nieuwe GTST schurk erbij graag.
Hij had al een toffe rol in Onderweg Naar Morgen.
[ afbeelding ]
Hij kan dan mooi de broer van Maximiliaan Sanders spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het liefst zie ik Hero Muller (Cor de Zeeuw in Onderweg naar Morgen) ook in GTST verschijnen.
[ afbeelding ]
al zullen de schrijvers hem wel te oud vinden
Soort Godfather ideequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik kan dan mooi de broer van Maximiliaan Sanders spelen.
De hotsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lucas had niet veel praatjes meer toen ome Ludo hem de les las.
When Ludo speaks, people listen!
De donkerharige vrouw die over de adoptie van Bram gaat, is actrice Caya de Groot.
Grappig feitje: zij was de zus van Cynthia Abma in Spijkerhoek.
Kan me nog herinneren dat Caya zich zeer hoerig kleedde, omdat ze de hots had voor Tony Beymer (Joep Sertons).
Cynthia was dan het brave zusje en had ook de hots voor Joep.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Dus nu zitten er al 3 Spijkerhoek acteurs/actrices in GTST.
Nu nog Hidde Maas als nieuwe GTST schurk erbij graag.
Hij had al een toffe rol in Onderweg Naar Morgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het maar waar: ik heb vanmiddag gebeld met JustBridge. Om een kort verhaal nóg korter te maken: als ik een mailtje stuur, wordt dat wel opgepakt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder, heb jij die disc 19 opnieuw gekregen?
En dan gewoon weer als Cor de Zeeuw: hij heeft, nadat hij in '97 Ulft heeft verlaten, jarenlang ondergedoken gezeten, en duikt nu op in Meerdijk. Hij blijkt een familielid te hebben, in de persoon van... Bor, de campinghouder!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat grappig![]()
Hidde mag van mij zo in GTST
Het liefst zie ik Hero Muller (Cor de Zeeuw in Onderweg naar Morgen) ook in GTST verschijnen.
[ afbeelding ]
al zullen de schrijvers hem wel te oud vinden
Mooi want ik zet het net opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef ZaZoe het volgende:
RTL Boulevard heeft straks een item over GTST, meerdere acteurs komen aan het woord
NEEquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
what the... waren we eindelijk van d'r af bij GTST, gaat ze presenteren bij boulevard
Als personage was ze om door een wringer te halen, als persoon waarschijnlijk beter. Maar dat soort mensen blijven altijd in 'the showbusiness' hangen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
what the... waren we eindelijk van d'r af bij GTST, gaat ze presenteren bij boulevard
Ik vind dat er flinke slagen gemaakt worden bij GTST. Ik heb liever uitbreiding van de cast ipv vervanging. Meer mensen erin.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef ZaZoe het volgende:
RTL Boulevard heeft straks een item over GTST, meerdere acteurs komen aan het woord
ja maar dan komen ze met twee slechtacterende medelanders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat er flinke slagen gemaakt worden bij GTST. Ik heb liever uitbreiding van de cast ipv vervanging. Meer mensen erin.
Laat bokito erbuiten gaarnequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Hopelijk wat Bing/Rikki/Sjoerd actie vandaag.
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef fotostarter het volgende:
Opvallend hoeveel EuroShopper producten ik tegenkom in GTST
quote:
Alsof je zoiets kunt vermommenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapselquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopen
Ja heel mooi, ik ga er ook bijna van huilen en ik huil niet zo snel.quote:
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapsel
Och ja. Logisch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.
Ferry
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Och ja. Logisch.
Was vandaag half 4 op, dus ben niet zo scherp meer.
Ok hahahahahaha, droge Ludoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voelt
En Lucas zei; ik heb me aangekleed en Ludo zei; knap hoor
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Op het bekende Ludo-toontje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er is iemand overleden hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik word echt niet goed van dit sentimentele gedoe, het is al meer dan een week bezig. Move on mensen.
Als jij ff voordoet hoe je een half uur je adem kan inhouden.quote:
pies pesasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat deksel te ondiep was om te kunnen passen
Eerder anderen in je omgeving dan familie, die interesseren me niet zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als er iemand uit jouw familie doodgaat dat je daar niet binnen een week overheen bent
Ja, ik vind het onderhand ook een beetje teveel van het 'goede'. Wordt wel een beetje uitgemolken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik word echt niet goed van dit sentimentele gedoe, het is al meer dan een week bezig. Move on mensen.
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef heaven7 het volgende:
Brrr met z'n 3 eten terwijl Edwin daar dood ligt
Ja, maar kinderen zijn ook zomaar ineens volwassen. Meestal gaat het snel in soapland.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als er iemand uit jouw familie doodgaat dat je daar niet binnen een week overheen bent
Gecharmeerd vanquote:
Das waar. Maarja maandag is de begrafenis daarna zal het wel minder worden. Ze moeten nou gewoon ff aandacht besteden aan de Bouwhuisjes en volgende week weer aan een ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar kinderen zijn ook zomaar ineens volwassen. Meestal gaat het snel in soapland.
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.
Een dooie maakt me niet uit, maar eten zou ik sowieso niet kunnen als ik zo'n verdriet heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vind dat nou ook niet erg smakelijk nee. Krijgt toch geen hap door je keel als er een 'dooie' in de huiskamer ligt. Meestal zijn ze toch ook al binnen een week begraven? Edwin is al een week dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |