Was het maar waar: ik heb vanmiddag gebeld met JustBridge. Om een kort verhaal nóg korter te maken: als ik een mailtje stuur, wordt dat wel opgepakt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder, heb jij die disc 19 opnieuw gekregen?
En dan gewoon weer als Cor de Zeeuw: hij heeft, nadat hij in '97 Ulft heeft verlaten, jarenlang ondergedoken gezeten, en duikt nu op in Meerdijk. Hij blijkt een familielid te hebben, in de persoon van... Bor, de campinghouder!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat grappig![]()
Hidde mag van mij zo in GTST
Het liefst zie ik Hero Muller (Cor de Zeeuw in Onderweg naar Morgen) ook in GTST verschijnen.
[ afbeelding ]
al zullen de schrijvers hem wel te oud vinden
Mooi want ik zet het net opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef ZaZoe het volgende:
RTL Boulevard heeft straks een item over GTST, meerdere acteurs komen aan het woord
NEEquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
what the... waren we eindelijk van d'r af bij GTST, gaat ze presenteren bij boulevard
Als personage was ze om door een wringer te halen, als persoon waarschijnlijk beter. Maar dat soort mensen blijven altijd in 'the showbusiness' hangen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
what the... waren we eindelijk van d'r af bij GTST, gaat ze presenteren bij boulevard
Ik vind dat er flinke slagen gemaakt worden bij GTST. Ik heb liever uitbreiding van de cast ipv vervanging. Meer mensen erin.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef ZaZoe het volgende:
RTL Boulevard heeft straks een item over GTST, meerdere acteurs komen aan het woord
ja maar dan komen ze met twee slechtacterende medelanders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat er flinke slagen gemaakt worden bij GTST. Ik heb liever uitbreiding van de cast ipv vervanging. Meer mensen erin.
Laat bokito erbuiten gaarnequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Hopelijk wat Bing/Rikki/Sjoerd actie vandaag.
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef fotostarter het volgende:
Opvallend hoeveel EuroShopper producten ik tegenkom in GTST
quote:
Alsof je zoiets kunt vermommenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapselquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopen
Ja heel mooi, ik ga er ook bijna van huilen en ik huil niet zo snel.quote:
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |