quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Dus verkracht worden door bijv een familielid is dan ook minder erg? Hele scheve vergelijking natuurlijk, maar die ken je ook, die vertrouw je ook.
Nee, want met een familielid wil je normaliter ook niet naar bed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Dus verkracht worden door bijv een familielid is dan ook minder erg? Hele scheve vergelijking natuurlijk, maar die ken je ook, die vertrouw je ook.
Duik jij wel met elke wildvreemde het bed in dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, want met een familielid wil je normaliter ook niet naar bed.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, want met een familielid wil je normaliter ook niet naar bed.
Jahoor, op den duur wel, zoals iedereen. Ik moet er alleen niet aan denken dat ik met een familielid naar bed zou moeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Duik jij wel met elke wildvreemde het bed in dan?
Ja, ik weet het. Ik snap niet hoe iemand dat kan. Bij de gedachte alleen al dat ik met een broer of neef het bed zou moeten delen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]stel je voor.
Al zijn er nog steeds zieke mensen op de wereld die dat heel normaal vinden
Nou, als het toch zou moeten gebeuren, dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Maxime wou ook niet met Frederik naar bed.
1x, voordat ze wist wie hij was.
Punt blijft; verkrachting=verkrachting.
Er bestaat geen ''minder erge'' verkrachting.
Als mijn ex gewoon een ex is en geen vijand, dan word ik liever door mijn ex verkracht dan door een of andere viespeuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik denk ook niet dat je zoiets op elkaar kunt afwegen.
Als bijvoorbeeld 2 mensen precies hetzelfde meemaken kan dat op allebei een andere impact hebben.
Ik weet in ieder geval wel zeker dat als mijn ex mij verkracht, ik dat niet rustig met hem uitpraat onder het genot van een kopje thee.
Sommige mensen vinden het normaal met hun stiefbroer/stiefzus het bed in te duiken. Want het is geen 'echte' broer of zus. GAD-VER-DAMME!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik snap niet hoe iemand dat kan. Bij de gedachte alleen al dat ik met een broer of neef het bed zou moeten delen.
Dat kan ik me in sommige gevallen nog wel indenken, mits je niet bijelkaar bent grootgebracht en dus eigenlijk geen bloedband hebt en geen emoties deelt, als zijnde familie. Het blijft een beetje raar als je tot dezelfde familie gerekend wordt, maar gevoelsmatig is dat voor die mensen anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het normaal met hun stiefbroer/stiefzus het bed in te duiken. Want het is geen 'echte' broer of zus. GAD-VER-DAMME!
Hij is gaaf, en precies helemaal goed. Zonder Bing zou hij gaver zijn natuurlijk....quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar past weer een opmerking van Bartolhoven bij.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gááát dit over!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, als het toch zou moeten gebeuren, dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen.
Sommige gevallen zijn voor mij wel erger hoor.
[..]
Als mijn ex gewoon een ex is en geen vijand, dan word ik liever door mijn ex verkracht dan door een of andere viespeuk.
Goed idee, want we praten langs elkaar heen. Mijn keuze is in ieder geval duidelijk, wat voor mij minder erg zou zijn. Tenzij die vreemde natuurlijk George Clooney is natuurlijk, maar die luck zal ik wel niet hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waar gááát dit over!''Dan word ik liever door mijn ex verkracht''
NIEMAND wil worden verkracht!! Ook niet als je de keus hebt tussen twee mensen!!
Laten we er maar over ophouden, en weer ontopic gaan
Echt he.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Keuze door wie je verkracht wil worden.? Dit gaat me te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk is dat geen verkrachting meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef loezzzje het volgende:
als je de keuze tussen 2 mensen hebt om verkracht te worden, is het dan nog wel verkrachting?
Ik wil ook die drugs die zij heeft, lijkt me geweldig!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Dit bedoel ik dus..
Het begon met Maxime die ''niet echt'' verkracht was, en we eindigen met dit..
Ik snap ' em niet....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil ook die drugs die zij heeft, lijkt me geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |