Mooi, Wiet en Charlie zijn er eindelijk uitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf maandag een nieuwe leader. Alleen zijn ze vergeten om de achtergrond bij Huize Bouwhuis te veranderen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Alleen zijn ze vergeten om de achtergrond bij Huize Bouwhuis te veranderen
Kijk maar als de shots van Anton, Bianca en Sjoerd voorbij komen: op de achtergrond zie je het huis waar ze vorig seizoen woonden (het voormalige huis van de fam. Huygens), terwijl ze al een halfjaar in een ander huis wonen.quote:
Jack is dan ook maar een waardeloos rechercheurtje. De foto van Ludo zou beeldvullend moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:01 schreef LetsGame het volgende:
In die nieuwe opening is in het gedeelte van Noud, Nuran, Aysen en Jack de foto van Jack heel klein vergeleken de rest.
Ludo zou gewoon het laatste shot moeten hebben ipv Ninaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
De foto van Ludo zou beeldvullend moeten zijn.
Ach, Ludo zit ook nog op kantoor bij Sanders inc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf maandag een nieuwe leader. Alleen zijn ze vergeten om de achtergrond bij Huize Bouwhuis te veranderen
Jawel, maar verkracht worden door iemand waar je graag sex mee hebt en al gehad hebt, is heel wat anders dan door de eerste de beste onbekende viezerik op brute wijze genomen te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is toch verkracht? Verkracht=verkracht, punt.
Wat kijkt Charlie raarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:23 schreef Frey het volgende:
Dit shot van Ludo vond ik trouwens wel erg mooi, los van de leader.
Wauw, dat oude originele liedje is ZÓ mooi!!!!! Altijd als ik het weer hoor denk ik dat. Ik kan het niet uitstaan dat ze dat ooit veranderd hebben.quote:
Daar past weer een opmerking van Bartolhoven bij.quote:
Ja, mooi.quote:
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, mooi.
Heb jij die gemaakt?
Jammer, leek me wel iets voor jou.quote:
Zo handig ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jammer, leek me wel iets voor jou.
Ow.quote:
Ze heeft volgens mij maar 1x een one night stand met hem gehad..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar verkracht worden door iemand waar je graag sex mee hebt en al gehad hebt, is heel wat anders dan door de eerste de beste onbekende viezerik op brute wijze genomen te worden.
Dat bedoel ik.
Het duurde weliswaar even (50 afleveringen), maar Jack heeft toch maar mooi de moord op Rutger opgelost. Geen sinecurequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Jack is dan ook maar een waardeloos rechercheurtje. De foto van Ludo zou beeldvullend moeten zijn.
Ze vertrouwde hem niet meer, maar de klik is dan niet meteen weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij maar 1x een one night stand met hem gehad..
Daarna kreeg ze al gauw de kriebels van hem, maar bleef in de buurt om verhalen over haar vader te horen.
Daarnaast heeft ze duidelijk NEE gezegt, dus Frederik heeft haar gewoon verkracht.
Sowieso, als je gedwongen wordt om seks met iemand te hebben, ook al is het je partner of wie dan ook, het is en blijft verkrachting.
Ik vond het een hele mooie kist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, het was echt een rare kist. Meestal lig je er in en hij lag erop leek het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |