Mischien een dubbel leven?quote:
Ja dat wel, maar ik bedoel een spannende, net als het virus zeg maarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:28 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat er wel genoeg verhaallijnen zijn op het moment. En de verhaallijn met de zusjes is nieuw. Ik vind het wel prima dat Edwin er niet meer is, doet het altijd goed als iemand overlijdt die deel uitmaakt van de vaste cast en ik vind Edwin een prima keuze.
Zit inderdaad potentie in ja. Mij lijkt het zo'n ranzige verkrachter op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:45 schreef Marrije het volgende:
Spannend, zoals met oh hoe heet ie nou. . . .die als Piet verkleed ging.
Wie weet wat die campingbeheerder nog gaat uithalen met Maxime, dat zou ik wel een leuke zijstraat vinden.
Janine zei daarvoor op bemoedigende toon: ''heel goed van je''quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
En Lucas zei; ik heb me aangekleed en Ludo zei; knap hoor
Ludoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Janine zei daarvoor op bemoedigende toon: ''heel goed van je''
en Ludo sarcastisch daarna: ''Knap hoor''
![]()
![]()
Maxime is laatst al eens verkracht, lijkt me niet dat het nog een keer gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zit inderdaad potentie in ja. Mij lijkt het zo'n ranzige verkrachter op de een of andere manier.
In GTST is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Maxime is laatst al eens verkracht, lijkt me niet dat het nog een keer gaat gebeuren...
Ohw.. dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Maxime is laatst al eens verkracht, lijkt me niet dat het nog een keer gaat gebeuren...
Vraag ze de volgende keer of ze iemand eerst echt willen doodmaken, dan zie je het niet meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:14 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Ik lees er hier niks over, en ben er daarom benieuwd naar:
ben ik werkelijk waar de enige die Edwin gewoon zag ademen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef loezzzje het volgende:
Er is toch wel volop over gesproken. Natuurlijk zie je iemand die dood speelt gewoon ademen. Ook al hou je je adem in dan klopt je hart nog steeds, daar is weinig aan te doen. Kwestie van veel opnames en beetje aan alle kanten filmen en voor de rest kun je niet veel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:37 schreef Frey het volgende:
Vrijdag:dat werd tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna![]()
![]()
![]()
De vorige verkrachting telt natuurlijk niet echt mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar, neemt niet weg dat menig acteur er beter in is dan Raynor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef loezzzje het volgende:
Er is toch wel volop over gesproken. Natuurlijk zie je iemand die dood speelt gewoon ademen. Ook al hou je je adem in dan klopt je hart nog steeds, daar is weinig aan te doen. Kwestie van veel opnames en beetje aan alle kanten filmen en voor de rest kun je niet veel doen.
Waarom niet? Ze is toch verkracht? Verkracht=verkracht, punt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De vorige verkrachting telt natuurlijk niet echt mee.
Dat ben ik met je eens, het was echt een rare kist. Meestal lig je er in en hij lag erop leek het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:54 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat is waar, neemt niet weg dat menig acteur er beter in is dan Raynor.
En buiten dat, hadden ze natuurlijk beter een wat hogere kist kunnen pakken ipv deze aartslelijke zeepkist, dan valt zijn ademhaling wellicht ook minder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |